کد خبر 1243034
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
.

آیت الله نوری همدانی گفت مردم امروز با مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری و گرانی رو به رو هستند و دولت جدید باید این مشکلات را درجه بندی کرده و معیشت مردم را اولویت قرار دهد.

به گزارش مشرق، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، به نامه نامه ۵۳ نهج البلاغه و سخنان امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر و ترسیم حکومت ها در دنیای امروز اشاره و اظهار کرد: شرایط امروز جهان به گونه ای شده که بخشی استکبار جهانی و ایادی ظالم آن بوده و بخشی نیز مردم عادی و مظلوم هستند.

وی باتاکید بر اینکه مردم امروز زیر چنگال ظلم و ستم استکبار قرار گرفته اند، بیداری مردم جهان در خصوص ظلم مستکبرین را مورد توجه قرار داد و افزود: مردم امروز به این مطلب پی برده اند که در دنیای امروز با چه مشکلاتی مواجه اند و مستضعفین جهان از این مشکلات به ستوه آمده و به شدت به دنبال کسی هستند که بتواند پرچم عدالت خواهی را به دست بگیرد.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود ضمن تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم، به ویژگی های اخلاقی وی اشاره و تصریح کرد: شما متواضع، مردمی و شناخته شده هستید، انتخاب شما از سوی مردم به این دلیل صورت گرفت که پرچم یک حرکت را به دست گرفته اید تا با آن عدالت و حق را حاکم کنید.

وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل دولت جدید تحولی  به وجود آمده و در کشور و جهان وسعت پیدا کند.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به پیام های مردم و سران کشور ها و تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور گفت: در شرایطی که آمریکا و ایادی استکباری آن همچنان  بر حمایت از رژیم غاصب و دزد صهیونیستی تاکید دارند و وضعیت اسفبار افغانستان و برخی کشورهای مسلمان نیز حاصل همین حمایت و دخالت مستکبرین است، بسیاری از مردم خصوصا در کشورهای اسلامی بیدار شده و نیازمند حرکتی هستند که با سوابق درخشانی که از شما وجود دارد به این راه امیدوارتر شده اند.

وی با اشاره به سخن امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر با این مضمون که «با مردم  باشید و میان مردم بروید و به مشکلات آنان پی برده و آن را حل کنید» خاطرنشان کرد: امیدواریم شما هم از این سخنان الهام بگیرید، با مردم باشید و احیای حق کنید.

این مرجع تقلید با تاکید بر ضرورت اولویت بندی مشکلات مردم و تلاش برای حل آنان تصریح کرد: مردم امروز با مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری و گرانی رو به رو هستند و دولت جدید باید این مشکلات را درجه بندی کرده و معیشت مردم را اولویت قرار دهد. مردم ما متدین علاقه‌مند به نظام هستند و مسئولان باید سعی کنند رضایت مردم را جلب کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    2 0
    باریک الله
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    معیشت مردم با تزریق نقدینگی مقطعی حل میشه، اما اگر خداباور هستند دل به دریا سپارند و جهادگونه آنچه ریشه های رونده ی کجیست را اصلاح کنند. خوب و بد جراحی میشه. یک مصلح واقعی، بزرگ فکر میکنه و نگاهش نه در یک بازه ی زمانی لحظه ای، که توکلش به خدا و سوی نگاهش در آینده است. اگر میخواین از این شرایط بیرون بیاییم، باید محافظه کاری را کنار بگذاریم. یاعلی. گاهی نمیشود همه چیز را با هم داشت...
  • فاطمه IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    2 0
    به داد محرومان و مستضعفان برسید
    • IN ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 0
      به داد مستاجرهایی که دو سوم حقوقشون باید برای اجاره ی زیر زمین نمور بره. متونن جا عوض کنن. و کارشون داره به طلاق میکشه هم برسید
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    خداحفظتان کند
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    چه دیدار خوبی
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام قرار بود ضرر خریداران صندوق پالایش جبران بشه چی شد ؟ لطفا پیگیری کنید ممنون تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس