نیمکت آبی‌ها هر روز خالی‌تر از دیروز؛ ماجدی هم رفتنی شد!

نیمکت استقلال هر روز خالی‌تر از روز قبل می‌شود، بعد از جدایی فراز کمالوند قرار بود نیمکت آبی‌ها تقویت شود، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه هر روز اطراف سرمربی استقلال خلوت‌تر شد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی پس از بازگشت از عربستان یوسف دانشیار را به عنوان یکی از آنالیزورهای کادرفنی به باشگاه معرفی کرد، اما عمر حضور وی در کادر فنی استقلال هم زیاد نبود، چون بلافاصله پس از پیوستن استراماچونی به الغرافه، سرمربی سابق آبی‌ها به وی دوباره پیشنهاد همکاری داد تا دانشیار به وی ملحق شود، پس از مذاکره دانشیار و مجیدی در این رابطه آنالیزور جوان مثل فراز کمالوند با موافقت مجیدی از جمع آبی‌ها جدا شد.

با این تفاسیر همچنان همه منتظر حضور مشاور ایتالیایی مدنظر فرهاد در استقلال بودند تا شاید کادرفنی در آستانه بازی حساس برابر الهلال تقویت شود، اما در اوج ناباوری این بار نوبت به جدایی فرشاد ماجدی رسید.

گویا وی با یک پیشنهاد خوب از سوی فدراسیون فوتبال رو به رو شده تا در فرآیند کشف استعدادهای نوظهور فوتبال در حوزه ملی فعالیت داشته باشد، به همین دلیل جدایی او از جمع فنی آبی‌ها دور از انتظار نیست تا کادر فنی آبی‌ها به یکی از خلوت‌ترین مجموعه‌های فنی لیگ برتر تبدیل شود.

با این حال با توجه به اینکه تا به امروز هیچ نشانه از حضور مشاور ایتالیایی در این تیم دیده نمی‌شود باید دید فرهاد مجیدی بعد از جدایی دانشیار و ماجدی به سراغ کدام گزینه داخلی خواهد رفت تا جای خالی آن‌ها را روی نیمکت استقلال پر کند.

گفته می‌شود ممکن است فرهاد یک بار دیگر به مجید نامجومطلق فرصت دهد تا وی در کادرفنی آبی‌ها فعالیت کند البته وی به شدت با مجموعه مدیریتی استقلال دچار اختلاف نظر است به همین دلیل از استقلال شکایت کرده است تا مطالباتش را وصول کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    3 0
    واقعا که لااقل شرط می‌کردید بعد بازبهای آسیایی می‌رفتید الان تیم شما به شما و تجربه‌ی شما احتياج داره یکم بی انصافیه الهلال چجوری تجهیز می‌شه بعد شما ول می‌کنید می‌رید مددی بیعرضه فقط بلده برای خودشیرینی بر ضد باشگاه ما حرف بیربط بزنه برو کادر فنی تو دریاب وظیفه ی تو اینه نه در افشانی تو شبکه ۳
  • علی احمدی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    مگه نمبگه ازفرهاد اجازه گرفته آقا اجازه نده با این کارها میخوای بگی من خودم از پس همه چیز برمیام نه فرناز جون مال این حرفها نیستی
    • حسین 021 IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      1 0
      میبینم فرهاد بد رقم سوزونده لنگیها رو، از الان استرس جام حذفی!! اخه شنگول بخون ببین گفته دانشیار با موافقت فرهاد رفته، نه ماجدی، نکته بعد اینکه فرهاد خودش داره با احترام اجازه میده و گرته همه میدونن حتی سرمربی هم میتونه تو کوران رقابت ها فسخ کنه و بره چه برسه به آنالیزور،یحیی دلال چطوری اومد لنگ؟؟؟ مگه حمیداوی نگفت به ما فشار اوردند و از بالا زنگیدن و... پس فقط خاموش باشید سوگلی های بابا مسعود
  • مسعود قنواتی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    باسلام بنده مایلم ب آقای مجیدی در راستای پیشرفت استقلال کمک کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس