کد خبر 1242679
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
دولت صنعا عملیات قاچاق لباس‌های اسرائیلی به بازارهای یمن را ناکام گذاشت

دولت صنعا از ناکام گذاشتن تلاش برخی طرف‌ها برای وارد کردن لباس‌های اسرائیلی به بازارهای یمن خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که تلاش‌ها برای ورود لباس‌های اسرائیلی به بازارهای یمن را خنثی کرده است.

وزارت صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن ضمن اشاره به اینکه در روند مبارزه با ورود کالاهای صهیونیستی به بازارهای یمن به کارگران پاداش می‌دهد بر عدم هرگونه همکاری با کسانی که در عملیات قاچاق این کالاها دخیل هستند تاکید کرد.

طبق بیانیه وزارت صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن تلاش برخی طرف‌ها برای وارد کردن لباس‌های تولید شده توسط صهیونیست‌ها به بازارهای یمن در گذرگاه «الراهده» بین استان تعز و لحج در جنوب یمن ناکام ماند.

منابع گزارش دادند که برخی طرف‌ها در تلاش برای ورود لباس‌های اسرائیلی به بندر عدن که تحت سیطره نیروهای سعودی و نیروهای شورای انتقالی جنوب قرار دارد هستند تا این لباسها را به استان‌های دیگر منتقل کنند.

«عبدالوهاب الدره» وزیر صنایع و تجارت دولت نجات ملی یمن با قدردانی از تلاش‌های کارگران در گذرگاه الراهده برای ناکام گذاشتن این عملیات تاکید کرد که کارگران و نیز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به دلیل خنثی کردن عملیات قاچاق لباس‌های اسرائیلی به یمن پاداش دریافت می‌کنند.

وی همچنین خواستار تشدید مراقبت‌ها در بنادر و مراکز کنترل و هماهنگی میان گمرک و سایر موسسات مربوطه برای جلوگیری از انجام چنین عملیات‌هایی شد.

امارات متحده عربی پس از تسلط بر جزیره سقطری یمن پای صهیونیست‌ها را به این کشور باز کرده و یمنی‌ها درباره ادامه توطئه‌های ابوظبی در این زمینه هشدار می‌دهند.

در راستای چنگ انداختن کامل ابوظبی بر جزیره سقطری یمن، امارات اقدام به فعال کردن فعالیت‌های گردشگری به جزیره سقطری کرده اما با روادید اماراتی و طی ماهای گذشته صدها گردشگر خارجی از جمله اسرائیلی را به جزیره آورده است بدون اینکه از دولت مورد حمایت ائتلاف سعودی اجازه بگیرد. طی هفته‌های گذشته صدها گردشگر به این جزیر وارد شده است آنهم با مجوز ابوظبی.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس