کد خبر 1242247
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
مسی به کری خوانی نیمار پاسخ داد

ابرستاره تیم ملی آرژانتین به صعود تیمش به فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۱ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز در نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۱ به مصاف کلمبیا رفت و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک در وقت های قانونی به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و آرژانتین پیروزی میدان شد تا رقیب برزیل در فینال این رقابت ها شود.

مسی بعد از این دستاورد بزرگ گفت: برخی اوقات کار شما سخت می شود اما ما پدیده ای به نام امیلیانو(دروازه بان) داریم که به او اعتماد داشتیم. الان به هدف خود رسیدیم و به فینال راه پیدا کردیم. بازی سختی مقابل کلمبیا داشتیم ولی مستحق برد و رسیدن به فینال بودیم.

اسطوره بارسلونا در پاسخ به سوال خبرنگار که نیمار همبازی سابقش کری خوانی کرده و گفته در فینال منتظر بردن آنها است، گفت: بله اطلاع دارم نیمار این حرف را زده او انسان خوبی است. الان در فینال هستیم و همه می خواهیم برنده این بازی شویم و قهرمانی را کسب کنیم. می خواهیم به ملت آرژانتین بگویم الان ما همه بیش از زمان دیگری اراده قهرمانی را داریم و برای قهرمانی مقابل برزیل بازی می کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    4 20
    ابر ستاره و از کجا آوردید؟ اگر مسی ابر ستاره ست مارادونا و زیدان و پلاتینی و پله و.... ؟ چن تا جام معتبر بین المللی و جهانی گرفته؟ اینکه تو این دوران فقر بازیکن و ستاره ها تنها مسی و رونالدو میدرخشن کاملا درست ولی دیگه زیادی غلو نکن
    • حسین IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      19 4
      حرص نخور آب بریز همونجا که میسوزه
    • محسن IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 2
      مارادونا؟ ببین مسابقات ملی هر ۴سال جام جهانی و اگه اشتباه نکنم کوپا هر۳سال ولی تو باشگاهی هرسال لیگ قهرمانان هست خیلی حرفه ها مسی ۴تا داره مارادونا یکی نداره.منطق یه بچه زغالی اینع این جام ملی رو به کوری چشمتون میگیره دوباره به جمع مدعیهای جام جهانی اضافه میشع ب کوری چشم رقیبا
  • habib baloch IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    10 2
    یعنی تو میگی مسی و رونالدو رو زیادی قبول نداری واقعا که حتما تو از فوتبال سر در نمیاری
    • رهام IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      حق‌‌برزیل‌بود‌که‌برنده‌بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس