کد خبر 1242223
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
سیدصالحی: مشکلات استقلال تکراری و لوث شده است/ مجیدی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مشکلات استقلال تکراری شده است و باید فکری به حال ساختار مدیریت باشگاه کرد.

به گزارش مشرق، سیدمهدی سیدصالحی درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تراکتور، تیم سال‌های قبل نیست و از نظر ساختاری و فوتبالی نسبت به گذشته خیلی افت کرده است. بازی چندان دلچسبی نبود. استقلال با سیستم همیشگی ۲-۵-۳ وارد زمین شد و تیم کریمی نیز سعی در استفاده از لایه‌های دفاعی و نفوذ از عمق خط دفاع استقلال داشت. بازی زیاد چنگی به دل نزد، هر چند در نیمه نخست استقلال یکی دو موقعیت داشت که اخباری بسیار خوب کار کرد. 

بیشتر بخوانید:

مجیدی: هر حرفی می‌زنیم می‌گویند بگذارید دولت تمام شود/ استقلال را ۱۰ سال عقب بردند

وی افزود: در نیمه دوم طبیعی بود استقلال «بالا» بازی کند. این تیم توانست از اشتباه خط دفاعی تراکتور و سرعت مهدی قایدی استفاده کند و دو گل بزند. بازی در مجموع  تاکتیکی نبود. تراکتور از اول فصل، مشکلات زیادی در خط دفاعی داشت که هنوز رفع نشده است.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص اظهارات فرهاد مجیدی پس از بازی در رابطه با عدم توجه مدیران باشگاه به تیم گفت: این قضیه برای امسال نیست. استقلال چند سال است که وضعیت مدیریتی مناسبی ندارد و از این مسئله ضربه خورده است. به عنوان مثال، در فصل گذشته کاری کردند فرهاد مجیدی استعفا کند و قهرمانی حذفی را از دست دادند. در لیگ قهرمانان آسیا نیز کارآیی نداشتند. فصل جاری نیز شرایط طوری رقم خورد که محمود فکری ۲۰ روز مانده به شروع لیگ اضافه شد و فرصت کافی نداشت. مشکلات استقلال تکراری و لوث شده است. باید فکری به حال ساختار مدیریتی استقلال شود تا بازیکنان بدانند پشت و پناهی دارند. مجیدی یک نفره نمی‌تواند کاری انجام دهد. فشار روی او زیاد است و اگر هم حرفی زده شود، گوش شنوایی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 1
    کدوم مشکلات؟ بی پولی که برای همه هست از شما هم بیشتر از لحاظ مدیریتی که ما چند سال فاجعه بود حالا تازه یه نیم فصل بهمون تخفيف دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس