نوری: استقلال شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی جام حذفی است

پیشکسوت استقلال گفت: تیم «فرهاد مجیدی» شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند با غلبه بر پرسپولیس گام بلندی را برای تصاحب این جام بر دارد.

به گزارش مشرق، محمد نوری اظهار داشت: دو نیمه کاملا متفاوت را از استقلال در دیدار با تراکتور شاهد بودیم، در وقت اول این تیم در خلق موقعیت خوب عمل نکرد اما در وقت دوم با شرایطی که «فرهاد مجیدی» در نظر گرفت جریان مسابقه به سود این تیم تغییر کرد.

وی افزود: در وقت دوم استقلال با دوندگی خط هافبک خود میدان را در اختیار گرفت و توانست موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی خلق کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نقش فرهاد در این پیروزی مهم بود و او توانست نیمه مربیان را از سرمربی سرشناس تراکتور یعنی فیروز کریمی ببرد.

نوری تصریح کرد: «مهدی قایدی» ۲ گل زد و نشان داد در استقلال به یک بازیکن بدون جانشین تبدیل شده است. او به طور حتم در تیم ملی نیز مهره‌ای بدون جانشین است.

وی تاکید کرد: استقلال در هفته گذشته نیز شایسته پیروزی بود اما اشتباه داور باعث شد از سه امتیاز محروم شد، استقلال باید تمام تمرکز خود را معطوف به جام حذفی کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال فرهاد مجیدی شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند با غلبه بر پرسپولیس گام بلندی را برای تصاحب این جام بر دارد.

تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه شب و در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک تراکتور تبریز را شکست داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس