کد خبر 1242136
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
نویدکیا: پرسپولیس شانس اول قهرمانی شد/ باید منطقی باشیم؛ عقب افتادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیکان مقابل ما استثنایی دفاع کرد و ما با این تساوی از پرسپولیس عقب افتادیم.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا پس از تساوی یک بر یک سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود به خصوص در نیمه دوم. پیکان خوب دفاع کرد و نیمه دوم استثنایی دفاع کرد و سعی می‌کردند کمترین شانس‌ها را به ما بدهند. ما از آنهایی نیستم که بگوییم حریف بسته بازی کرد. آنها مقاومت خوبی کردند.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: تاکنون در مورد داوران صحبتی نکرده‌ام. آخر فصل باید ببینیم ما چه کار کردیم و چند امتیاز کسب کردیم. در مجموع داوران کارشان را انجام می‌دهند. 

سرمربی سپاهان در مورد عقب ماندن از پرسپولیس با این تساوی عنوان کرد: واقعیت این است که رقابت سختی است. با این شرایط و مساوی که ما کسب کردیم پرسپولیس شانس بیشتری دارد که در صدر برود و از قهرمانی‌اش محافظت کند و باید منطقی باشیم که عقب افتادیم. همیشه می‌گویم وقتی ما خوب نباشیم نباید انتظار داشته باشیم آنها هم خوب نباشند. 

نویدکیا در مورد بازیکنانش اظهار داشت: من همه بازیکنان را احتیاج دارم. وقتی نباشند درست است که تأثیرگذار است اما زیاد به این موضوعات فکر نمی‌کنم. سعی می‌کنم از همه نفرات استفاده کنیم و همه آنها برایم ارزشمند هستند.

وی افزود: هفته گذشته هم گفتم من احتیاجی به بازیکنان دیگر ندارم. وقتی هر کدام از بازیکنان نخواهند در مجموعه ما کار کنند آن وقت تصمیم می‌گیریم. علاقه به تغییرات ندارم و دلم نمی‌خواهد هیچ بازیکن خارجی هم اضافه کنم چون آنهایی که دارم خوب هستند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: اینطور نیست که بازیکن شانسی بیاوریم و در اینجا امتحان کنیم. اگر بیاوریم و نتوانند با فرهنگ ایران کنار بیایند فکر نمی‌کنم کمکی کنند. ترجیح می‌دهم وقتی با فرهنگ ما آشنا شدند و آن را یاد گرفتند اگرچه هزینه زیادی هم کنیم اشکالی ندارد. اما اینکه شانسی بیاوریم و هزینه کنیم خوب نیست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LDS00056 IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    4 1
    اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟
    • حسین IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      14 3
      باز هم دمش گرم که مثل سرمربی شیشتقلال بهانه گیری نمیکنه و اشتباهات رو گردن این و اون نمیندازه به زمین و زمان گیر نمیده و هوچی گری نمیکنه
    • احمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      شما متوجه نشدید منظورش بازیکن خارجی پس از حضور یکی دوفصل توتیمای دیگه بازی کنه با فرهنگ ایران آشنا بشه اگه از لحاظ فنی خوب بود اون موقع می‌تونه تصمیم بگیره حتی با قیمت بالا
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    2 1
    این حجم از ادب و نزاکت برای مربی سپاهان ... کاش تکانه‌های دنیای فوتبال عوضش نکنه آدم با ادب هر رنگی که باشه مورد احترام هست
  • عارف IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    3 0
    مرامت عشقه...قهرمان خودتی بقیه اداتو در میارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس