جنگنده های ترکیه

منابع عراقی از حملات توپخانه ای و نیز حملات هوایی ارتش ترکیه به مناطقی از شمال عراق که منجر به آتش سوزی شد، خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، توپخانه ترکیه امروز سه شنبه چند روستا را در منطقه برواری بالا در شهر امیدیه در دهوک را گلوله باران کرد که منجر به آتش سوزی گسترده در روستای «هیزانکی» از توابع منطقه جمانکی شد.

شاهدان عینی اعلام کردند: نیروهای زمینی ارتش ترکیه ضمن انجام عملیاتی در دو روستای هروری و قمریی، اقدام به گلوله باران این مناطق کردند.

اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد: روستاهای منطقه، روزانه هدف بمباران جنگنده های ترکیه قرار می گیرند.

منابع محلی در شمال عراق همچنین گزارش دادند که جنگنده های ترکیه امروز روستای هیزانکی در منطقه جمانکی را هم بمباران کردند که منجر به آتش سوزی شد.

از طرفی دیگر، یک مسئول محلی در شهر العمادیه استان دهوک نیز از آتش سوزی گسترده در مزارع شمال این استان در پی بمباران جنگنده های ترکیه خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    33 1
    چند مورد هست که باید گفته بشه : ۱ ترکیه با تروریست هایی که به نام کورد و به حساب غرب مسیحی هست در حال جنگ است و حق داره از تمامیت ارضی خودش دفاع کنه ۲ ترکیه در این نبرد جای خالیه ی کشور بی رگ و منافق رو که در ظاهر دم از اسلام میزنه ولی در باطن با کفار در حال برادری هست رو پر کرده ۳ منابع محلی اگه نمیخوان ترکیه وارد خاک پلیدشون بشه خودشون عرضه داشته باشند و کوهاشون رو از بزهای کوهی خالی کنند تا یکی دیگه نیاد شکارشون کنه ۴ متاسفانه در داخل کسایی اسم منافق بودن رو گذاشتن سیاست و محور فلان و بهمان با عرض پوزش باید گفت این افکار مریض و منافقانه روزی دودش به چشم میره که تا چندین ده سال نمیشه جمعش کرد
    • سروش IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 20
      1.ترکیه همپیمانی با کفار رو داره 2.ترکیه داعش پرور به سفارش کفار تأمین کننده تسلیحات و منابع مالی داعش در سوریه و عراق و یمن و جهان اسلام هست 3.ترکیه بیرگ عضو ناتوی کفار اروپایی هست و سر سفره اونها نشسته و برخاست میکنه و با اونها پیمان هایی آشکار و پنهان داره 4.ترکیه خوب از نظرتو یک نفر تسلیهاتش رو با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی ساخته یا ارتقاء میده!!! و روی مردم منطقه داره تست میکنه 5.کدوم کشور بیرگ هست که ادعای اسلامی داره؟ ترکیه یا کشور دیگه؟ ترکیه با کردها به خاطر غیرتشون که مانع به وجود آمدن عثمانی جدید هست مشکل داره و هیچ تروریستی در منطقه وجود نداره جز مزدوران ترکیه و نوکران دول غربی و عربی و عبری که ترکیه با همشون قرارداد و توافق هایی آشکار و پنهان داره برای برهم زدن توازن قوا و قدرت به نفع غرب و عثمانی ها در منطقه برای تضعیف جبهه اسلام و مقاومت اسلامی برای جلوگیری از اتحاد ملتهای مسلمان!!!! و تو کجای این معادله هستی که دلت برای دولتی مزدور به نام ترکیه سوخته و داری سنگش رو به سینه میزنی داعش و همپیمانان و هم پیالگان داعش باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس