فیلم| رویای بی‌تعبیر مناطق آزاد

رئیس جمهور در هفتاد و هشتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، ۶۲ طرح تولیدی ، اقتصادی و زیربنایی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی را به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در ارتباط تصویری با استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و سیستان و بلوچستان، فرمان افتتاح ۶۲ طرح تولیدی، اقتصادی و زیربنایی در مناطق آزادتجاری و ویژه اقتصادی در مناطق آزاد ارس،، ماکو، انزلی و چابهار را صادر کرد.

برای طرح های ملی که امروز با فرمان رئیس جمهور در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور به بهره برداری رسید در مجموع ۳ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و این طرح ها برای یک هزار و ۶۳۸ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

دکتر روحانی قبل از صدور فرمان طرح های ملی منطقه آزاد چابهار، گفت:  منطقه آزاد چابهار اهمیت خاص و ویژه‌ای برای ما دارد به دلیل اینکه خود بندر چابهار جایگاه استراتژیک و مهمی دارد و در آینده جزو بنادر درجه یک و بسیار مهم واردات و صادرات کشور خواهد بود .

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    طرح زیربنایی در مناطق آزادتجاری و ویژه اقتصادی!!
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 0
    عزیز جان شما وقتی که با ارز دولتی تامین کالا میکنی با این همه مناطق ازادی که دور تا دور کشور ایجاد کردین .فقط برای راحتی حال همسایه های ما مردمش میان با 1پنجم قیمت خرید میکنن میرن حالش و میبرن برای همینه که هی کالاهای اساسی نایاب میشه نمیدونم والله اصلا از این کارخانه های مناطق ازاد مالیات میگیرین ورودی و خروجیشون چیه یکی نیست جواب بده به ما..کشور عین دیگی شده که دور تا دورش و سوراخ کردین هر چی بریزین توش پر نمیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس