کد خبر 1241669
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
زالی

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران از آماده باش بیمارستان ها در این استان و نیز ممنوعیت برگزاری هر نوع مراسم در شهرهای قرمز استان تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین موضوعی که در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت، آماده باش کامل و جامع برای گسترش ناوگان لازم برای پذیرش بیماران کووید است و تاکید شد، در بخش‌های درمان سرپایی به رمدیسیور درمانی اقدام شود.

وی گفت: مقرر شد، تا برق مراکز بهداشتی تهیه و توزیع واکسن و نیز مراکز بیمارستانی که بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند، تأمین شود و این مراکز به طور ۲۴ ساعته برق داشته باشند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: نظارت بر اعمال رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌ها توسط فرمانداران بسیار مورد تاکید قرار گرفت و نیز قرار شد، دولت و وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات مکفی در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد، تا بتوانند، در مقابله با این ویروس هزینه کنند.

وی در خصوص دورکاری و نحوه اجرای آن در ادارات استان تهران نیز گفت: متأسفانه حتی بعضی از ادارات دولتی نیز قانون حضور یک سوم کارمندان در ادارات را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: گزارشات بسیار زیادی به ما می‌رسد، که نشان می‌دهد، برخی از ادارات حتی در شهر تهران نیز به این قانون تمکین نمی‌کنند و مقرر شد، معاونان استاندار تهران و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران با جدیت نحوه اجرای قانون دورکاری ۷۰ درصد از کارکنان را پیگیری کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: گزارشات تخلفات در این خصوص به استانداری ارائه می‌شود، تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی گفت: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در شهرهای قرمز استان تهران ممنوع است، چند درخواست برای برگزاری تجمعات و مراسم بود، که مورد تأیید قرار نگرفت و وتو شد و اجازه برگزاری نخواهد داشت، فرمانداران استان تهران نیز گزارش‌های روزانه در این خصوص را به استانداری ارائه خواهند کرد.

زالی با بیان اینکه تاب آوری اقتصادی صاحبان مشاغل باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: همین روزها موعد پرداخت مالیات مشاغل در استان تهران است و گلایه‌هایی در این خصوص شنیده می‌شود، که باید مورد توجه قرار باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • موسوی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    سایپا دور کاری رو اجرا مبکنه برا نیرو های اداری ستادی تولیدی هیچ کار کار کار سه شیفت در گرما بین هم
  • حامد IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 0
    دادستانی تهران باید ورود کند که چرا بیمارستان ها، برق اضطراری ندارند و چرا در اتاق عمل و بخش سی سی یو برق باید قطع شود. این مسئولین کم کار، جانی هستند و باید تحت تعقیب قرار گیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس