کد خبر 1241098
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
سفیر یمن

برنامه گفتگوی سیاسی یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز میزبان ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن است.

به گزارش مشرق، با توجه به پیروزی‌های گسترده جبهه مردمی یمن در مبارزه با نیروهای متجاوز و اشغالگر رژیم سعودی و با هدف تبیین فرهنگ محور مقاومت در منطقه غرب آسیا برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفتگو به واکاوی و تبیین تحولات میدانی یمن می‌پردازد.

برنامه گفتگوی سیاسی یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز میزبان ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن است، که در این برنامه آخرین اخبار و تحولات میدانی و سیاسی جمهوری یمن را بررسی می‌کند.

در این برنامه سفیر یمن در گفتگویی اختصاصی نتایج ۷ سال سال مقاومت مردم یمن در برابر ائتلاف سعودی را تشریح خواهد کرد.
آقای الدیلمی همچنین از وضعیت و زمین‌گیری مزدوران سعودی در جبهه داخلی یمن و نیز تقلای عناصر تکفیری تروریست علیه مردم یمن سخن خواهد گفت و به مصائب مردم مظلوم یمن بدلیل سال‌ها جنایت ائتلاف سعودی و آمریکا می‌پردازد.

شبکه رادیویی گفتگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا نیز قابل دریافت است.همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفتگو در ارتباط باشند.گفتنی است فایل مکتوب این برنامه بعد از پخش در پایگاه اطلاع رسانی رادیو گفتگو به نشانی radiogoftogoo.ir بارگذاری می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس