کد خبر 1240898
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ابعاد قهرمانی

مجمع عمومی سالانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در سال ۱۳۹۹ به ریاست مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش مشرق، مجمع عمومی سالانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در سال ۱۳۹۹ امروز شنبه به ریاست مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک و با حضور هاشم اسکندری رئیس، علی سلطانپور دبیر، سمیه موسوی نایب رئیس بانوان و سایر اعضای مجمع به صورت حضوری و وبیناری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ضمن پرطرفدار معرفی کردن رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس در مجمع عمومی سالانه این فدراسیون گفت: خوشبختانه علاقه مندی به این رشته ها در سطح جامعه زیاد است و طرفداران بسیاری دارد و این موضوع مهمی است که باید از آن بهره گرفت.

وی ادامه داد: قطعا با امکانات دولتی نمی‌توان به رشد و توسعه در سطح بالا امیدوار بود و باید از بخش خصوصی نیز در این مسیر کمک گرفت.

علی‌نژاد ضمن اشاره به اهمیت داشتن برنامه برای جذب بخش خصوصی یادآور شد: باید با برنامه ریزی خوب و حساب شده بخش خصوصی را جذب کرد تا از این طریق باشگاه ها توسعه پیدا کرده و افراد بیشتری جذب این رشته ها شوند و به دنبال آن بتوان استعدادهای خوبی کشف و برای مدال آوری در آینده برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بخش خصوصی افزود: با حضور بخش خصوصی می‌توان درآمدزایی کرد و به نظر من فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس می‌تواند و باید به‌جایی برسد که دیگر نیازی به کمک های دولتی نداشته باشد که طی جلساتی که در آینده با رئیس فدراسیون خواهیم داشت ابعاد آن را بررسی می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس