کد خبر 1240897
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
تعطیلی بازارتهران در موج چهارم کرونا

تغییر وضعیت مجدد کرونایی در پایتخت و ورود آن به وضعیت قرمز موجب تعطیلی بازار بزرگ تهران شد.

به گزارش مشرق، از روز شنبه مورخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ تهران مجدد وارد وضعیت قرمز کرونایی شد و همانطور که در سنوات گذشته شاهد آن بودیم با وارد شدن هر شهری به وضعیت قرمز، بازارهای آن شهر تعطیل می‌شدند.

بیشتر بخوانید:

آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا/ افزایش تعداد بیماران بستری +نقشه و نمودار

بر همین اساس تمامی بازارهای تهران نیز از روز گذشته به صورت غیر رسمی و از امروز مورخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ به طور رسمی باید تعطیل شوند و تمام واحدهای صنفی باید نسبت به این امر اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در وضعیت قرمز کرونایی باید تماما تعطیل باشند و تنها گروه شغلی یک که مشاغل پر مصرف و ضروری را تشکیل می‌دهند، توانایی فعالیت بلامانع را دارند.

در همین راستا روابط عمومی اتاق اصناف ایران  اظهار کرد: از امروز تمامی بازارهای تهران و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ باید نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی و تولیدی خود اقدام کنند که اطلاعیه رسمی آن تا ساعاتی دیگر ابلاغ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رضا پ IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    4 4
    به نظرمی رسدکه دولت روحانی دراین یکماه باقیمانده عمدآ بسیاری ازشهرهارا قرمزاعلام می کندکه بازارهارا که منشآ اقتصادکشور هستندراتعطیل ودولت انقلابی بعدی را بامشکل مواجه کند.
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      2 0
      دوست گرامی وضع ابتلای مردم داره بدتر میشه .واقعا ربطی به دولت نداره. واقعا وضع بدتر شده.
    • محمد محسن IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      0 0
      وقتی دقیقه نود مرز سیستان و بلوچستان را دولت ببنده وضعیت همین میشه که شده.!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    2 2
    بازهم پرداخت تاوان اشتباهات دولت در برگزاری بی برنامه تجمعات انتخاباتی و کنکور، مسافرت ها و............از جیب ملت رو شاهد هستیم.تا کی میخواد این چرخه تموم بشه در نهایت بازار و کسب و کار ملت رو نابود کردید با این شل کن سفت کن ها.
  • امیر IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    2 0
    دولت بی تدبیر کارت فقط ایجاد یاس و ناامیدی و نابود کردن کسب و کار مردم خسته شدیم از این تعطیلی ها ی مکرر فقدان برنامه برای مهار کرونا فقدان برنامه برای اقتصاد و کسب کارها فقدان برنامه برای اداره کشور و... ۸سال شعارهای توخالی ۸سال برجام بی سرانجام ۸سال دولت اشرافیت ۸سال طلبکار بودن به جای خادم بودن ۸سال یاس و نا امیدی ۸سال بی تدبیری
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    1 0
    نورت، فخرا، رازی و ... هفتا واکسن ساختید. همش دورغ بود. قطعی برق تو این گرما یعنی بیست سال هسته ای همش دروغ بود. از دروغ خجالت بکشید
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    لعن ابدی به دولتی که تمام سعیش رو کرد تا زندگی رو به کام مردمش تلخ کنه
  • DE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    تعطیلی کسب و کار مردم بدون کمک های مکفی دولت ، یعنی افزایش فقرو ناامیدی و ورشکستگی و خودکشی ها و جرم و دزدی و خشونت .. اینها چرا نمی فهمند با کرونا باید با یک واکسیناسیون عمومی با واکسن های معتبر مبارزه بکنند ، چرا نمی فهمند که یک شهر چند میلیونی تعطیل بردار نیست و مردم ممکن است در مترو و اتوبوس و تاکسی و داروخانه و مطب دکتر و نانوائی و بقالی و سوپر و فرودگاه و مکانهای عمومی دیگر مبتلا بشوند. با تراکم جمعیت در شهرهای بزرگ می خواهند چه بکنند ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس