کد خبر 124060
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳

شهيد احمد اخلاقي خطاب به مادرش مي‌نويسد: به تمامي خواهرانم بگو كه حجاب آنان سنگرشان است. فرهنگ اسلامي را با اين سنگر حفظ كنند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، بي‌ترديد دفاع‌مقدس ملت ايران برگرفته از نهضت انسان‌ساز عاشورا است و بر اين اساس،رزمندگان اسلام همواره با تأسي به اسلام ناب،از كشورمان دفاع كردند و نشانه‌هاي اين تبعيت را در نوشته‌ها و سخنانشان به ويژه وصيتنامه‌هايشان به وضوح مشاهده مي‌كنيم.

به عنوان مثال، يكي از تأكيدات بسيار شهيدان در وصيتنامه‌هايشان،حفظ حجاب بوده که به نمونه‌هايي از اين تاكيدات اشاره مي‌كند.

شهيد صفر ابراهيمي سراي نيز گفته است:... و اين را به همه خانواده‌ام مي‌گويم كه حجاب را رعايت بكنند، اگر نكننده خون شهيدان مظلوم را لگدمال مي‌كنند.

شهيد سيدعلي(شهاب) ابطحي‌نژاد نوشته است: اي خواهران عزيز حجاب خود را حفظ كنيد چرا كه پيام خون شهيدان براي خواهران، حفظ حجاب است.

شهيد سيد مصطفي ابهري ثاني هم نوشته است: خواهرم، سنگر تو (حجاب است). با حجاب خود مي‌تواني بر دهان كفر بزني.

شهيد عباس علي احمدزاده هم گفته است: خواهران، حجاب را همانگونه كه رعايت مي‌كرديد بهتر و بيشتر رعايت كنيد.

شهيد سعادت احمدوند نيز نوشته است:... و اما مادر مهربانم، اگر خواستي گريه كني به خاطر اسيري زينب و پهلوي شكسته مادرمان فاطمه عزيز گريه كن و با حفظ حجاب.

شهيد صمد احمدي نوشته است: راه زينب را پيش گيريد و حفظ حجاب و عفت را فراموش نكنيد.

شهيد سيد حسن احمدي شيخ شباني هم مي‌گويد:... و اما خواهران و برادران، اميد است با پاسداري از خون شهيدان و حفظ سنگر حجاب و عفت و امر به صابري اسلحه‌ام را برداريد و با جهل بجنگيد و برادر مبادا تفنگم را بگذاري بر زمين بماند.

شهيد احمد اخلاقي خطاب به مادرش مي‌نويسد: به تمامي خواهرانم بگو كه حجاب آنان سنگرشان است. فرهنگ اسلامي را با اين سنگر حفظ كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس