بچه رئیس

انیمیشن «بچه رئیس: بیزینس خانوادگی» و فیلم «پاکسازی ابدی» در سایه فروش بالای F۹ در افتتاحیه خود تنها ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش داشتند.

به گزارش مشرق، انیمیشن «بچه رئیس:  بیزینس خانوادگی» و فیلم «پاکسازی ابدی» هر کدام در پیش‌نمایش پنجشنبه خود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش داشتند.این دو فیلم احتمالاً تحت‌الشعاع فروش آخر هفته دوم F۹‌ که انتظار می‌رود تا تعطیلات چهارم جولای ۲۸ میلیون دلار فروش کند، قرار خواهند گرفت. انیمیشن خانوادگی «بچه رئیس ۲» در پایان هفته اول فروش می‌تواند ۱۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم «پاکسازی ابدی» نیز باید بالای ۱۰ میلیون دلار در اولین هفته اکران خود فروش داشته باشد. در این فیلم «آنا د لا رگه‌را», «تنوخ اوارتا» بازی می‌کنند و کارگردانی آن را «اورادو ولریو گوت» برعهده دارد.

به غیر از فیلم F۹،  مجموعه فیلم‌های پرفروش دیگری برای اینکه فصل سینمای تابستان امسال را پر کند وجود ندارد.

با اکران «بیوه سیاه» در ۹ ژوئیه اوضاع سینماها کمی بهتر خواهد شد، اگرچه با تصمیم کمپانی سازنده آن یعنی دیزنی برای اکران آنلاین آن در دیزنی پلاس، این درآمد برای سینماها نیز کم خواهد شد. انیمیشن بچه رئیس ۲ نیز از استراتژی مشابهی برخوردار است؛ این انیمیشن در سرویس آنلاین تازه تأسیس NBC‌ به نام Peacock اکران می‌شود. شروعی که این کمپانی  امیدوار است در رقابت تنگانگ فضای اکران آنلاین، مشتاقانه سرویس خود را تقویت کند.

نه تنها Peacock در تلاش است تا خود را تثبیت کند، بلکه HBO Max و Disney Plus نیز تلاش می‌کنند تا تسلط جریان Netflix را به دست بگیرند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    8 2
    سینمای آمریکا بعد از 2019 به طرز عجیبی بی رونق شد . همه فیلم های مهم کمپانی های مهم تا 2019 به پایان رسید و الان دو ساله اتفاق جدیدی نیفتاده . شاید بگیم کرونا موثر بوده قبول . ولی جلوی فکر کردن رو که نگرفته بود
  • نزوکو IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    2 2
    فکر میکنم آمریکا از نظر انیمیشن داره برشکست می شه
  • زهرا قره‌سفلو IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس