هواپیما نمایه پرواز نمایه

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: اخیراً اخباری پخش شده مبنی بر اینکه برخی مدیران و مشاوران وزارت آموزش و پرورش قرار است به عنوان مدیر مدارس ایرانی خارج از کشور اعزام شوند.

به گزارش مشرق، علیرضا آل‌امین مسؤول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران، اظهار کرد: اخیراً اخباری پخش شده مبنی بر اینکه برخی مدیران و مشاوران وزارت آموزش و پرورش قرار است به عنوان مدیر و سرپرست مدارس ایرانی خارج از کشور منصوب و اعزام شوند، بدون اینکه روند قانونی و اداری آن را طی کرده باشند و یا در آزمون این مسأله پذیرفته شده باشند.

بیشتر بخوانید:

از بررسی لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس تا برگزاری کنکور

وی افزود: این اخبار اعزام برخی مدیران و مشاوران در شرایطی مطرح است که تعدادی از معلمان سال‌هاست در آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور قبول شدند و در صف انتظار اعزام هستند.

آل‌امین ادامه داد: از وزیر آموزش و پرورش که فردی قانونمند و اخلاقی و باارزش هستند، خواهشمندیم که این مسأله را بررسی کرده و اجازه ندهند در ماه‌های پایانی دولت، این بی‌قانونی در وزارت آموزش و پرورش شکل بگیرد و برخی مدیران خارج از سیستم قانونی، اداری و ضوابط به خارج از کشور اعزام شوند.

وی تصریح کرد: بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران به این مسأله حساسیت دارد و هشدار لازم را به دست‌اندرکاران اعلام می‌کند و منتظر پاسخ مسؤولان ذی‌ربط در این زمینه است. 

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگان استان تهران ادامه داد: امیدواریم وزیر آموزش و پرورش طی بخشنامه و دستوری این موضوع را پیگیری کند تا هرگونه انتصاب و جابجایی در این ماه‌های پایانی دولت انجام نگیرد و مدیران آموزش و پرورش به مسأله آموزش و پرورش و کارهای خود بپردازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس