به گزارش  مشرق احمد نادری نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس در توئیتی نوشت: قبلاً نسبت به برگزاری صحیح آزمون سراسری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین امنیت کنکور به وزارت علوم و سازمان سنجش تذکر داده بودیم. 

متأسفانه آزمون‌های سراسری در بسیاری از حوزه ها بدون رعایت پروتکل‌ها و امنیت لازم برگزار شده است که این موضوع را حتماً در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

اعتراض نادری به عدم رعایت امنیت و پروتکل ها برای کنکور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    4 0
    استاد " پیگیری خواهیم کرد" هستید خدایی. آخر هر توییت از نمایندگان مجلس یه " پیگیری خواهیم کرد" هست! نتیجه ش رو هم بگید آقایون پیگیر!
  • امید IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    3 1
    شما بفرما پیگیری کن با جون جوونای مردم و خانواده هاشون بازی میکنید اونوقت پشیمان هم هستید متاسفم برای کل این سیستم معیوب
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 2
    نه سعی کنید به جای آن آزمون وکالت را لغو کنید
  • ناشناس IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    1 0
    متاسفانه کنکور بدون رعایت پروتکل بهداشتی در شدت گرما راهرو دبیرستان البرز جنب دانشگاه اصفهان برگزارشد جالب است که نگذاشته بودند دانش آموزان خوراکی با خود به همراه ببرند و بطری آب گرم به آنها داده بودند!!!!!
  • ناشناس IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    1 1
    با سلام واقعا کنکور در شرایط بدی برگزار شد از مجلس خواستار لغو کنکور هستیم چرا به خاطر مافیای کنکور جلوی رشد و ترقی را میگیرند باور کنید رشته پزشکی هم مثل سایر رشته ها است اما به دلیل منافع درآمدی یک عده ای ان را محدود کرده اند امیدوارم کابوس کنکور برای همیشه برچیده شود چرا با جان مردم بازی می کنند جامعه اسلامی باید متفاوت و مظهر ارامش و عدالت باشد.. امان از این همه استرس به نسل جوان واقعا سبک زندگی اسلامی را اجرا کنید اسلام دین مهربانی و قوت بخشیدن به استعدادهااست ..
  • آسیب دیده IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    1 0
    در جلسه کنکور من در اتاقی گرم و آفتابگیر بدون کولر فقط پنجره باز بدون تهویه مناسب با مقنعه و ماسک و فاصله کمتر از یک متر از داوطلب دیگر در حوزه دانشکده الهیات بودم و در مرحله پاسخ به دفترچه دوم یعنی اختصاصی با کلافگی و عدم تمرکز لازم پاسخ میدادم . چطور میشه در زمان کم و این شرایط نامطلوب امتحان سرنوشت ساز را داد. منی که تحمل بالایی داشتم مغزم هنگ کرد. حالا بگویند« رسیدگی میشود» چکار میخواهند بکنند.
  • محمد IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    1 2
    آقای نادری عزیز در مورد امنیت آزمون به چه جایی تذکر دادید . تقلب بدون هیچ هراسی انجام شد. قبلاً فروش سئوالات بود از مد افتاد . سپس فروش صندلی شد که آشکار شد و باز از مد افتاد . حالا طی این چند ساله به برکت پیشرفت در وسایل الکترونیکی دسترسی به سئوالات هنگام باز شدن پلمپ و ارسال عکسهای دفترچه آزمون به بیرون حوزه و حل آن توسط گروه معلمان در مدت کوتاه و خواندن پاسخ ها به نسبت درصدهای متفاوت برای داوطلب توسط گیرنده جاسازی شده بعضاً در کفش ، مد شده که هر سال بر تعداد شاخه های گروهشان که در رأس هرم آنها افراد اجرایی وبا نفوذ بدون نمایش خودشان جای دارند. مگر ۱۲۸ شکایات سال گذشته پیگیری شدو امتحان را ابطال کردند؟! امسال هم داوطلب از حوزه شریف بیرون آمد و به پدرش می‌گفت از ۳۵ سئوال شیمی فقط ۲۵ تا را خواندن. اینها در آینده پزشکان مملکت خواهند شد. افسوس و صد افسوس که کنکور در ایران مسموم شده است. بجاست کمپینی جهت تقلب در کنکور ۱۴۰۰ایجاد شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس