کد خبر 1240349
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
لوگو کیهان - کراپ‌شده

گفت: دونالد رامسفلد، معمار جنگ علیه ایران و افغانستان و عراق و عامل جنایات وحشیانه در زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو به جهنم رفت.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دونالد رامسفلد، معمار جنگ علیه ایران و افغانستان و عراق و عامل جنایات وحشیانه در زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو به جهنم رفت.

گفتم: چی شده ؟! از ابتدای انقلاب تاکنون همه کسانی که آرزوی براندازی جمهوری اسلامی ایران را داشتند، یکی پس از دیگری به جهنم می‌روند ؟!

گفت: رامسفلد می‌گفت ایران باید اسلام را از حاکمیت کنار بگذارد و همین آمیختگی حکومت با اسلام، منطقه را به ناآرامی‌ کشانده و حکومت‌های منطقه را تهدید می‌کند ! و تاکید می‌کرد که باید در جمهوری اسلامی تغییر و دگرگونی صورت بپذیرد !

گفتم: خب، ایران از ابتدای انقلاب تاکنون، همین دگرگونی را با جدیت انجام داده و می‌دهد !

گفت: چطوری ؟!

گفتم: مگر نمی‌بینی دشمنانش را از این گونی وارد اون گونی کرده و به جهنم می‌فرستد ؟ «دگرگونی»! از این بهتر ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 6
    البته گــور پــدر رامسفلد و همۀ دشمنان ایران و مسلمانان پر از آتش باد. اما عزیزان! هر انسانی روزی به دنیا آمده و روزی نیز از دنیا می رود. تازه این شخص عــمــر طبیعی کرده و در ســنــینِ پــیــری از دنیا رفته است. این آمدن ها و رفتن ها قانونِ خلقت است و مــطــلــقــا معنای خاصی نمی تواند داشته باشد. ضــمــنــاً مــا از جـــهــنم یا بهشت رفتنِ هیچکس خــبــر نداریم. گــویا حدیث از پیامبر اکرم (ص) است که فرموده اند در بارۀ بهشت و جهنم رفتنِ اشخاص اظهار نظر نکنید. البته الآن از حافظه نقل می کنم و به همین جهت با قــیــد تردید و احتیاط عــرض کردم.
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 1
      یعنی چرندتر ازاین نشنیده بودم!!!مثل اینه که بگی شاید یزید نره جهنم!!!خداوند درقرآن می فرماینداگر یک نفررابکشی گویا تمام مردم راکشته ای،آنوقت شمامیگی کسی که اینهمه جنایت مرتکب شده شاید به جهنم نرود!!!خداوندعادل است وبه اندازه ذره ای ستم نمیکند.وقتی اطلاعات درستی ندارید بهتراست اظهارنظرنکنید
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 1
    کاشکی بشه دشمنامون/ ازین گونی به اون گونی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس