کد خبر 1240323
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
قتل فرزند توسط پدر خشمگین

مردی پسرش را بخاطر میانجیگری در دعوای خانوادگی به قتل رساند.

به گزارش مشرق، اخبار سریالی فرزندکشی های دلخراش تمامی ندارد. ۲۶ خرداد بابک خرمدین به دست پدر و مادرش به قتل رسید که این فرزندکشی با واکنش منفی مردم مواجه شد. مدتی بعد فرزندکشی دیگری در اسفراین رخ داد، مادر اسفراینی ۲ کودک خردسال خود به نام های امیر و آیلین را به قتل رساند. چندی بعد هم باران در یک حادثه یک فرزندکشی دیگر کشته شد. مادر باران که بیماری حاد اعصاب و روان مبتلا بود فرزند ۴ ساله خود را به قتل رساند. جدیدترین حادثه فرزندکشی مربوط به فسا است که در آن پیام بلاغی توسط پدرش به قتل رسید.

ماجرای فرزندکشی در فسا

هفتم تیرماه امسال مأموران پلیس شیراز در جریان وقوع یک فقره قتل در محله قاسم آباد سفلی قرار گرفتند. با شروع تحقیقات مشخص شد مقتول مردی به‌نام پیام بلاغی است که توسط پدرش در خانه به قتل رسیده است.

پیام بلاغی با ۲ ضربه چاقو به قلب و سرش توسط پدرش کشته شد. مادر او در کما به‌سرمی‌برد و خبرندارد پسرش پیام زیرخروار ها خاک دفن شده است.

دستگیری قاتل فرزندکش در فسا

پس از قتل پیام بلاغی تیمی از ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا قاتل را دستگیر کنند.تیم پلیسی با در نظرگرفتن اظهارات شاهدان، برسی های مقدماتی و تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی قاتل را شناسایی و او را در فسا به دام انداختند.

یکی از اهالی محله قاسم آباد سفلی ماجرای فرزندکشی را اینطور توضیح داد: «پیام بلاغی کارمند شرکت منابع آب استهبان بود. همسایه ها می‌گفتند از خانه خانواده بلاغی هروز صدای درگیری شنیده می‌شد و قاتل که شغلش رانندگی با ماشین باری بوده دچار اختلال روحی و روانی است.»

چاقو چاقو شدن پیام بلاغی در حادثه فرزندکشی

هم محله ای مقتول افزود:« روز حادثه براثر صدای زیاد ناشی از درگیری همسایه ها پلیس را درجریان گذاشتند. قاتل پس از وارد کردن ضربات چاقو به پیام و همسرش قبل از رسیدن پلیس فرار کرد.»

او در پایان گفت:در این درگیری پیام بر اثر ضربات چاقو در راه انتقال به بیمارستان کشته شد و مادرش نیز هم اکنون در کما است.چند روز بعد از قتل پیام بلاغی متوجه شدیم، صبح سه شنبه هشتم تیرماه قاتل در فسا دستگیر شده است.»

بنابراین گزارش، متهم پس از دستگیری به جرم جنایت انجام شده در منطقه قاسم آباد سلفی جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    19 1
    لاحول ولاقوةالا باللّه... ایمان با صبر(مثل سر در بدن) کجایی که یادت بخیر!
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    11 10
    چون قانون سختی برای فرزند کشی وجود نداره باید حکم اعدام برای فرزند کشی هم اجرایی شود.
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      2 10
      تا امثال شما بیشتر حرمت پدر رااز بین ببرید نباید حکم اعدام باشد زندان کافی است
    • SE ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 5
      آن وقت فرق قاتل غریبه با ولی دم چیست؟
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      5 1
      خفه بابا من ۵ماهه بودم که بابام فوت کرد تصادف کرد چی میگی بی ادب. شما به پدری که بچه اش رو میزنه ومیکشه میگی پدر؟ ؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 0
      این یارویی که از فرزندکشی دفاع میکنه همونیه که از اکبر خرمدین دفاع میکرد میگفت به خاطر فساد بچه هاش کشتتشون به خاطر فساد بچه هاش میخواسته به دخترش تجاوز کنه این پتانسیل فرزندکشی داره از همین الان باید شناسایی و معدوم بشه
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 3
      فکر می کردم بعد از ماجرای بابک خرمدین ، زود قضاوت نکنیم اما باز هم زود قضاوت می کنیم ما چه می دانیم که چه بین پدر و فرزند گذشته؟
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      2 0
      چرا الکی میگی زود قضاوت نکنید با بچه اش مشکل داشت زنش رو واسه چی چاقو زده.خواهشا تریپ روشنفکری برندارین.
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 2
    ببریدش زندان و تا آخر عمر (مهمان ملت) غذای مفت و جای خواب مجانی بهش بدین... تا هر کسی که از هزینه زندگی خسته شد برود و یکنفری را بکشد و برود زندان مرخصی.
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 2
      نظرت چیه همه زندانیا رو در جا اعدام کنیم؟ تو رو هم صدا کنیم بیای ببینی شاید عقده هات هالی شه. نه اسکل داعشی نمیشه هر کی هر خلافی کرد اعدام شه
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      2 0
      البته شما هم دقت کن اوسکول غیر داعشی،اینجا بحث هر خلافی نیست ها ! بحث سرِ گرفتن جانِ آدمیزاده از اون بدتر بریدن نفس پاره تن..با دله دزدی و حتی اختلاس کلان توفیر داره،قتل عمد و کشتن کسی که بیشترین و نزدیکترین پیوند خونی و عاطفی رو با آدم داره،فرزندکشی یعنی...
  • احمد IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    در یکماه اخیر دو قتل توسط پدر در قزوین اتفاق افتاده که هیچکدام رسانه ای نشد
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 1
    وقتش نرسیده مراجعین تقلید فتوا صادر کنند برای والدین فرزند کش وقانون تصویب کند..واجرابشه!؟ تاکی باید شاهد این پرونده های جنایی باشیم وباعث تعجب است تمام قاتلین را میگویید روانی بودند وحالت عادی نداشتند..هنوز ازشوک خرم دین ها بیرون نیامدن مردم..بابا این پرونده های قاتلین کثیف را خارج ازتوبت ودو تاشون را درملع عام داربزنید آن زمان هم همین کار میکردند..درس عبرتی میشه برای این انسان نماهای پست وحیوون های درنده خو !!حیف اسم پدرکه یدک کشی! نکبت،خودت میکشتی نه این جوونت ..مادر بدبختش اگرازکمابیرون بیاد که. بعید میدونم تا اخرعمر درغم جوونشه ویا دق می کنه...
  • شهلا IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    3 1
    با این قوانین در ایران هر کس از کار فرزندش عصبانی شود می تواند فرزندش را بکشد چند سال حبس برود بعد هم آزاد انگار نه انگار راه برود
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      2 4
      انگار مجرد تشریف داری و نمی دانی پدری که بچه اش را می کشد بعد از مرگ بچه اش چه ها می کشد. در ماجرای رومینا هم پدرکشاورزش زیر افتاب و در هوای شرجی شمال کار کرد تا بهترین گوشی را برای بچه اش بخرد چه می دانست که طعمه گرگ خواهد شد و ابروی و حیثیت اش را لکه دار خواهد کرد.
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      3 1
      میتونست بچه درست نکنه،مگه بچه به میل خودش به دنیا میاد،که میگی پدر چه ها که نکشید!! خوبه والا هر کی یه جور قتل نفس رو توجیه میکنه..
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    3 5
    چرا نوشتید پدر روح و روان ندارد بچه ها حرمت بزرگ ترها را ندارند و درضمن پدر با شب نخوابی نان در میاره، و پسر چه حقی دارد با پدر درگیر میشود .
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      4 0
      چون نون بهش میده حق کشتن داره ؟ خدا انوقت کجا قرار داره ؟ به اذن خدا این بچه متولد میشه .خدا پدر و مادر رو بعنوان دو فرشته برای پرورش این بچه سعادت پدر و مادر شدن بهشون عنایت میکنه . یعنی این انسان بی مقدار در پیشگاه خدا حق داره افریده خدا رو از بین ببره و تباه بکنه ؟
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      اشتباه نوشتم بچه نون میخواد وزن گوشت چشمش کور رو دنیا نمیاورد.
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 0
      من نمیفهمم چرا یه سریا فکر میکنن حتما باید نظر بدن اصلا چه نیازی به نظر اینا هست مگه کسی از تو نظر خواسته؟ انگار اینا نظر ندن سیستم قضایی کشئر و کل دنیا لنگ میمونه. یارو اصلا نمیدونه چی به چیه جزئیات پرونده چیه قاتل اصلا کی بوده چه خصوصیاتی داشته فقط میان یه نظر مزخرفی از خودشون درمیکنن.نمیدونم شایدم همذات پنداری میکنن با قاتل فرزندکش
  • بنده خدا IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    خدایا خودت رحم کن به کجا داریم میریم؟
  • محمدعلی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    خدا خودش به داد ما بچه ها برسه
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    6:56 خداشفات بده هی حرمت حرمت نکن..یارو زده دوتا را با چاقو قارچ کرده.. شب نخوابی می کنه وظیفه اش انجام میده-پس هرکی ناراحت شد باید مثه هندوانه چاقوبکشه چی میگی برا خودت!؟ادم درموقع عصبانیت باید بتواند خشمش کنترل کنه..بنده دوسال پیش همسایه ام امد چنان در زد که نزدیک بود سکته بزنم ازپشت درب منزل فحاشی میکردوبخاطردو تادرخت تنومندمی گفت باید ببریدشون کثیف میکنه آروم بهش گفتم درست حرف بزن فحش نده دیدم نه اتیشش تنده حتی هجوم اورد بزنه باز ارامشم حفظ کردم یواش گوشی دستم بود صداش ظبط کردم گفتم دیگه با خودت حرفی ندارم ازطریق قانون بخاطر هتاکی شکایت می کنم شما می تونستید با ارامی بگید وما هم می گفتیم باشه خداشاهده افتاد به معذرت خواهی همه هم بنده را میشناسند اهل نزاع نیستم محکومش کردند..بنده دربدترین شرایط آرامشم حفظ میکنم..حتی اگر حق باطرف نباشه وفرصت مناسب جواب طرف میدم..
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 7
    باید فرزندان به موقع ازدواج کنند .
    • بنده خدا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      7 0
      خرجیشو شما میدین که ازدواج کنن؟
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      6 0
      با کدام پول؟
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 0
      اینم از نظر فوق کارشناسی یکی از اساتید که از علمای بحث فرزندکشی هستن.یا فرزندان باید زود ازدواج کنن یا پدر این حق رو داره که به قتل برسونتشون. مشکل از فرزنده که زود ازدواج نمیکنه و به قتل میرسه و اون قاتلی که انقدر وحشیه که به فرزند خودشم رحم نمیکنه که اصلا تقصیری نداره
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    گفتم نسل بشر منقرض میشه حالا ببین نه که ایران منظور کلا
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    من واقعا نمیدونم چطور میتونن اینکار رو بکنن ..من نفهمیدم یه سیلی به پسرم زدم که واقعا مستحق تنبیه بود ...خدا شاهده خودم بیشتر درد کشیدم ..بغلش کردم های های گریه میکردم که چرا کاری کرده که مجبور بشم دست روش بلند کنم .بعضیا نمیدونم دلشون از چه جنسیه .
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      میگن سنگ ولی خواهشا به سنگ توهین نکنید.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    3 2
    حتما فسلفه ای داشته که برای کسی که عمری نان و نمک بچه را تامین کرده و شب و روز برایش هزینه کرده حکم اعدام در نظر گرفته نشده. نمیشه زود قضاوت کرد که پدرش بیمار روانی بوده یا بچه از بچه های این دور و زمون بودهو حرمت پدر رو نگه نداشته
    • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      1 0
      اره فلسفه داره فلسفشم اینه که طرف جانیه
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    میدانم اگر قضاوت نادرستی درباره کسی بکنم ، جهان همه تلاشش را می کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی همه ما شبیه یکدیگریم داستایفسکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس