کد خبر 1240207
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
رئیسی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب، سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب، سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد.

در این سامانه که با عنوان "یاران رئیسی" راه‌اندازی شده، از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم دعوت شده تا چنانچه فردی را در تراز دولت مردمی می‌شناسند نسبت به معرفی وی اقدام کنند.

"کارآمدی"، " فسادستیزی"، " روحیه انقلابی" و "مردمی بودن" از جمله ویژگی هایی است که رئیس جمهوری منتخب بر آنها تاکید کرده است.

آیت الله رئیسی در معرفی این سامانه خطاب به مردم و نخبگان آورده است:

«با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر "کارآمدی"، " فسادستیزی"، " روحیه انقلابی" و "مردمی بودن" انتخاب خواهند شد.

از آنجا که عمیقا بر این باورم "هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می رود"، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.

امیدوارم به لطف و مدد خداوند متعال و پشتوانه مردم تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار بندم».

این سامانه با آدرس https://yaran.raisi.ir/managers  در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    4 2
    جناب آقای رییسی، با سلام احترام در مثل مناقشه نیست، مرحوم نصرالدین می خواست خانه بسازد. هر جای خانه را به سلیقه یکی از دوستانش ساخت. خانه در نهایت بسیار بد شکل و ناجور شد. آن مرحوم فرمود دعا کنید این خانه خراب شود و پولی هم به من برسد تا خانه را بر اساس اصول و برنامه ریزی بسازم. حضرتعالی هم به جای اینکار مسیر و برنامه دقیق خود را مشخص کنید و بر اساس آن افراد را انتخاب کنید. افرادی که انتخاب می شوند اولا باید با هم سازگار باشند و ثانیا برای رسیدن به آن الگوریتم و هدف خاص تعریف شوند. والا جمع گردن یک سری ستاره بی هدف کنار هم یاد آور رئال مادرید که پی در پی ستاره جذب کرد و نتوانست از آنها استفاده کند. خوب بودن تنها کافی نیست. شما مربی تیم هستید و باید طوری تیم خود را بچینید که با هم هماهنگ باشند.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 1
    جناب آقای رییسی، با سلام احترام شما فرصت سعی و خطا ندارید. حضرتعالی هم به جای اینکار مسیر و برنامه دقیق خود را مشخص کنید و بر اساس آن افراد را انتخاب کنید. افرادی که انتخاب می شوند اولا باید با هم سازگار باشند و ثانیا برای رسیدن به آن الگوریتم و هدف خاص تعریف شوند. والا جمع گردن یک سری ستاره بی هدف کنار هم یاد آور رئال مادرید که پی در پی ستاره جذب کرد و نتوانست از آنها استفاده کند. خوب بودن تنها کافی نیست. شما مربی تیم هستید و باید طوری تیم خود را بچینید که با هم هماهنگ باشند. دیوید بکهام رئال مادرید دیگر دیوید بکهام منچستر یونایتد نخواهد بود. انتخاب های درهم برهم و ایجاد لحاف چهل تکه نه به سود شما است و نه مردم. این روش را کنار بگذارید. متشکرم که توجه می کنید.
  • نصرت الله صالحی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    7 1
    دولت مردمی دولتی موفق خواهد بود .چراکه هر زمان مدیری به مردم تکیه کند .و در رفع مشکل مردم تلاش نماید .با برداشتن اولین قدم قدمهای بسیاری به یاری او خواهد شتافت .
  • علی رضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    7 12
    دولت درست کردن یک عمر تجربه و تخصص می خواهد ،هرکی هرکی که نیست. توپ در میدان شماست؛ ببینیم شما چه طور بازی می کنید،مواظب شما هستیم که دست از پا خطا نکنید.
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      10 1
      ستون حالا که شوما مراقبی دیگه خیالمون راحت شد!
    • مهدی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      8 1
      درود خدا بر آيت الله رئیسی ودولت مردمی وایران قوی.
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      6 1
      وجدانا همینجوریم مواظب شیخ بنفش بودی؟؟؟
  • rahman IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 7
    این سامانه خیلی مسخره طراحی شده بعد از ثبت نام هیچ کاری نمیتونی بکنی فقط میخواد اطلاعات ادمو بگیره
    • علیرضا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      5 1
      مسخره نیست شاید موردی که پیشنهاد دادی به دردشون خورد خواستند که باهاشون همکاری کنی دراینصورت چطوری پیدات کنند باید اسمی چیزی ازت داشته باشند.
    • صالح IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      5 1
      غیر ممکنه بی هدف باشه. خیلی هم دقیق وهدفهمنده.
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      4 1
      ... هدفمنده...
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 8
    رضایی را بذارین وزیر اقتصاد....اون چند تای دیگه هم ک به همه انتقاد داشتن رو بذارین تو وزارت خانه های اصلی ببینیم این منتقدان همیشه در صحنه تو این 4 سال چه معجزه ای میکنن
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    7 3
    مطالبه انتصاب جلیلی به عنوان معاون اول دولت آیت‌الله رئیسی
    • IE ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 1
      جلیلی توان اجرایی بالا داره؟
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    8 1
    انشالله آقای رئیسی درانتخاب کابینه ای دولت انقلابی ومردمی موفق باشند
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    4 2
    مطالبه انتصاب جلیلی به عنوان معاون اول دولت آیت‌الله رئیسی -
  • آرش کمانگیر IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 1
    به نام خدا . سلام . در فرم مربوطه از شما درخواست اعلام شماره موبایل فرد مد نظر شده است و اگر این مورد را اعلام نکنید پیشنهاد شما مورد توجه قرار نمیگیرد . به نظر میرسد آقایان با منظور کردن این مورد خواسته اند از تعدد پیشنهادات بکاهند و از تعداد بسیار کمی از افراد پیشنهاد دریافت کنند .
    • علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      1 0
      فکر کنم خواستند در صورت لزوم باشخص تماس بگیرند.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 1
    سلام.برای شروع کار عالی و یک حرکت نو می باشد(فکر کنم در سطح جهان).امیدوارم در باقی موارد دولت همینطور پیش برود. چند نکته،سامانه طوری است،که فقط افرادی که خود مدیر یا داری تخصص هستن (خود شخص) بتواند ثبت نام کند(یعنی مشخصات می خواهد،که قاعدتا،هرکسی دسترسی ندارد،به جزء خود شخص یا کسی که می خواهد ان را ثبت نام کند،مدارک را از ان گرفته). و افرادی که خود کاریه هستن و یا مدیر هستن و ..! میشد برنامه چید،که بشود همگان بتواند نظرشان را بگویند.اما خوب برای شروع کار،واقعا خوبه.حرکت نو و جالبی،شرکت دادن مردم،در انتخاب. البته همه دغدغه مردم این است.که از میان افراد،افراد مشکل دار خدایی نکرده انتخاب نشون.مطمعا به دنبال اهداف درست و خدایی و اسلامی همراه با تخصص باشن.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    وزارت اقتصاد دکتر پرویزداوودی بانک مرکزی دکتر فرهاد رهبر سازمان برنامه بودجه دکترمحمد خوشچهره وزارت علوم دکترفریدون عباسی وزارت بهداشت دکتر جعفر بوالهری (روانپزشک ومتخصص سلامت روانی جامعه) وزارت نفت دکترسیدمحمدعلی خطیبی وزارت صمت دکترساسان شاه ویسی وزارت کارو رفاه دکترعبدالمجید شیخی وزارت کشاورزی دکترمحمدتقی امانپور وزارت نیرو دکترعلیرضا طهماسبی (دکتری مکانیک از کانادا) سازمان انرژی اتمی دکترعباس علی آبادی وزارت شهرسازی دکتر اصغرزارعی (اقتصاددان شهری) وزارت دفاع سردارامیرعلی حاجی زاده دبیرشورای عالی امنیت سردار دکتراحمدوحیدی وزارت خارجه دکترمحمد مرندی وزارت دادگستری دکترعلیرضا جمشیدی معاونت حقوقی دکترحسن فدایی وزارت اطلاعات حجت الاسلام غلامحسین رمضانی وزارت کشور دکتر غلامحسین صفارهرندی وزارت ارتباطات سردار دکتر غلامرضا جلالی وزارت فرهنگ دکتر وحید یامین پور معاونت اقتصادی پروفسور مسعود درخشان
    • کاظم IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      جناب شما که زحمت کشیدی اسامی را اعلام نمودی. معاون اول را هم میگفتی.
    • رضا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      معاون اول؟
    • SE ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 1
      آش شله قلمکار
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    یک پیشنهاد: آقای محسن رضایی- وزیر اقتصاد آقای جلیلی-مسئول مذاکره کننده برای برجام
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 1
    به نظر من اقای احمدی نژادمعاون اول باشه خوبه
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      ....؟!
  • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    نظرم نسبت به معرفی سه نفر مدیر در دولت آقای رئیسی تغییر کرد؛ چه کنم ثبت‌نام قبلی‌ام حذف شود؟
  • پارسایی IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    بهترین گزینه ها / برسید به دست سید ابراهیم رئیسی. معاون اول = محمدرضا عارف یا پرویز فتاح سخنگو دولت = فرهاد رهبر وزارت مسکن و شهرسازی = پرویز فتاح رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه = امیرحسین قاضی زاده هاشمی وزارت آموزش و پرورش = مهدی اسماعیلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات = سید صابر امامی یا ابراهیم محمودزاده وزارت امور اقتصادی و دارایی = علی طیب‌نیا یا محسن رضایی وزارت امور خارجه = عباس عراقچی یا صادق خرازی یا علی لاریجانی وزارت دفاع = حبیب الله سیاری یا حسین دهقان وزارت فرهنگ و ارشاد = عزت الله ضرغامی وزیر دادگستری = رسول قهرمانی وزارت اطلاعات = مصطفی پورمحمدی وزیر ورزش و جوانان = محمدرضا داورزنی یا محمد دادکان وزیر کار و رفاه = محمد مخبر یا عباس علی‌آبادی وزیر کشاورزی = محمود حجتی وزارت میراث فرهنگی = زهره طیب زاده وزیر نفت = مهدی دوستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری = سورنا ستاری معاون امور زنان و خانواده = الهام امین‌زاده وزیر بهداشت و درمان = علیرضا مرندی بانک مرکزی = حسین راغفر وزارت صمت = مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی سازمان انرژی اتمی = علی اکبر صالحی سازمان محیط زیست = محمد مجابی
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    به نام خدا ؛ خدا را شکر که اراده خداوند بر این قرار گرفت که شخصی رئیس جمهور ما شود که تنها و تنها دغدغه اش خدمت به مردم و حل و فصل مشکلات و کم کردن فاصله طبقاتی جامعه و مبارزه با فساد و فاسد و کمک به اقشار کم درامدها است ؛ خداوند کمکش کند تا این مسئولیتی را که به عهده گرفته به سر منزل مقصود برساند ؟ گرچه می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست ؟! اقای رئیسی این سید بزرگوار ساده زیست و با مرم است و هیچ چیزی برایش با ارزش تر و مهمتر از کم کردن رنج و محنت و سرو سامان بخشیدن به وضعیت دشوار و فساد انگیز مردم نیست انشااله خدا کمکش کند
  • بایرام انصاری IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام وتبریک وآرزوی موفقیت برای رئیس جمهور ودولت مردمی وفسادستیز کشورمان
  • وحید IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    با سلام خدمت جناب آقای رئیسی که بنده به خاطر اخلاص و صداقتش با آحاد مردم خیلی دوستش دارم و از خداوند متعال برایتان توفیق در تمام کارهایتان دارم بنده دو در خواست از جنابعالی دارم و استدعا میکنم دستور فرمایید سریعا برخورد شود با باند مافیایی که در صنعت خودرویی سایپا و ایران خودرو وجود دارد
  • خدامرادعبدلی IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    استاندارکرمان سردارفتاحی شود
  • اسماعیل سلیمی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    دوست دارم جزسربازان گمنام باشم وهمیشه درجنگ وستیزباشم ازمیهنم۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس