کد خبر 1239988
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

به گزارش مشرق مهدی محمدی در توئیتی نوشت: تضمین یک توافق خوب، با جلوگیری از یک توافق بد آغاز می شود. تسامحی در کار نخواهد بود. تنگنای زمانی هم در کار نیست.

نفی تنگنای زمانی برای مذاکرات

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    به نام خدا موضوع: تقاضای تصویب طرح سه فوریتی مقابله به مثل با غرب در برجام سلام علیکم در حالی که جمهوری اسلامی ایران به همه ی تعهدات خود در برجام عمل نمود، غربی ها روز به روز طی 6 سال گذشته، نه فقط به تعهدات خود عمل نکردند و تحریم ها را برنداشتند، بلکه بر تحریم های خود افزودند و ما را معطل نگه داشتند. اکنون نیز با پررویی تمام دنبال برجام های دیگر هستند، تا به طور صوری به برجام قبلی برگردند و بتوانند از ساز و کار ماشه استفاده نمایند. لذا باید مقابله به مثل لازم با آن ها به شرح و ترتیب زیر صورت گیرد: 1- لغو دائمی تمام تحریم ها و اعلام زمان برداشتن آخرین تحریم توسط غربی ها (همان گونه که ما 6 سال پیش تمام تعهدات هسته ای را عمل کردیم و اعلام نمودیم.) 2- راستی آزمایی آن توسط ایران به مدت 6 سال پس از برداشتن آخرین تحریم (همان گونه که 6 سال جاسوسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بر تأسیسات هسته ای ما نظارت کردند.) 3- توسعه ی صنعت هسته ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن طی 6 سال راستی آزمایی (همان گونه که آن ها 6 سال بر تحریم های ما افزودند.) 4- گذاشتن پیش شرط های فرا تحریمی در تقابل با سیاست های استکباری ظالمانه ی غرب پس از گذشت 6 سال (همان گونه که آن ها بعد از 6 سال برای عمل به تعهدات نکرده ی خود در لغو تحریم ها شروط جدید هم اضافه می کنند.) تنها در صورت انجام 4 بند فوق است که می توان گفت مقابله به مثل صورت گرفته است و این حق ما و انتظار ما از مجلس و دولت انقلابی است. لذا از مجلس محترم درخواست داریم وزارت امور خارجه را ملزم به مقابله به مثل با غرب در برجام به شرح 4 بند فوق نماید. از کمپین فوق در فارس من حمایت کنید
    • محسن IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      0 2
      عزیز برادر، دورۀ آقای روحانی دیگر به پایان رسید و از این پس هر قدر از این شرط و شروطها وضع کنید در حقیقت برای آقای رییسی و دولت ایشان وضع کرده اید. دیگر خود دانید!
  • محسن IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 1
    جناب محمدی! تنگنای زمانی در کار نیست؟ اما رهبری فرمودند مذاکرات نباید طولانی و فرسایشی شود. جنابعالی اجتهاد در مقابلِ نـص می فرمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس