کد خبر 1239948
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

به گزارش مشرق مالک شریعتی نماینده مجلس در کانال تلگرامی خود با اشاره به تذکر شفاهی اش در صحن علنی مجلس نوشت: با پایان دولت غرب گرای آقای روحانی، دوران تحریم داخلی و شرطی کردن اقتصاد ملی با تحریم خارجی تمام خواهد شد.

جریان تحریم داخلی در محیط اقتصاد ملی، مین گذاری های متعددی از جمله بورس، کسری بودجه، نقدینگی افسارگسیخته، فساد اداری و اقتصادی کرده است که اولویت اول تیم هماهنگ با فرماندهی واحد اقتصادی در دولت جدید، مین یابی و خنثی سازی آنها است تا زمینه فعالیت اقتصادی سالم فراهم شود.

ریشه های فساد اداری و اقتصادی باید خشکانده شود که در این خصوص مجلس شورای اسلامی به ویژه فراکسیون شهید دیالمه که کارویژه آن فسادستیزی و پیگیری شفافیت است، آماده همکاری با دولت محترم خواهد بود.

مبارزه با مافیای کنکور و قطع نفوذ ناشران کمک آموزشی از نظام سنجش دانشجو یک ضرورت است که دولت باید پیگیری کند. همچنین عدالت آموزشی برای همه ایرانیان به خصوص دانش آموزان پناهجوی افغان یک ضرورت است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید داشتند.

برخی افراد مسئله دار برای حضور در دولت جدید دنبال نفوذ هستند، به عنوان مثال در وزارت نفت افرادی که در چند سال اخیر در پرونده های فساد اقتصادی و رانت خواری مانند کرسنت، پتروشیمی و امثالهم، پرونده مفتوح یا شائبه دخالت دارند، خود را نامزد وزارت نفت می دانند. کسانی که به خاطر دریافت پاداشهای نجومی بازنشستگی، از وزارت نفت رفتند و مشاور بازگشتند.

آقای رئیسی! مردم مانع تکرار دولت سوم روحانی شدند، شما اجازه ندهید وزارت نفت چندم آقای زنگنه شکل بگیرد.

چند روز قبل درباره برخی تحرکات آخر دوره برخی افراد تذکر دادم و پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و بحث سفرا را هشدار دادم که برای دولت تبدیل به حیاط خلوت شده است، آقای امیری گفتند که آقای ظریف درخصوص سفرا پیگیری های لازم را انجام دادند که جای تشکر دارد.

اما درخصوص شهرداری تهران خبرهایی می رسد که افراد مسئله دار در حال جایابی هستند، لذا به شهردار تهران تذکر می دهیم که این رویه را تغییر دهد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    19 0
    ۴ تا یقه سفید درشت رو بکشید دادگاه تا احدی جرات نکنه پاش رو کج بذاره. تذکر فایده نداره. محاکمه کنید. علنی و قاطع. باید مسئولین با ترس مسئولیت قبول کنن. باید جوری با فساد مبارزه بشه که وقتی به کسی پیشنهاد میدی بیا فلان پست رو قبول کن فرار کنه، نه که سر و دست بشکنن تا بتونن به موقعیت برسن. توییت نزنید، برخورد کنید تا ببینیم.
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    17 0
    با کادرسازی اتوبوسی که دولت ویرانگر بنفش کرده احتمال نفوذ در دولت آقای رئیسی بسیار بالا رفته
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    11 0
    بنام خدا کارویژه های دولت روحانی مفصل و پیچیده و چند لایه است. تذکر آقای شریعتی لایه برداری از یک بخش از تغییر رنگ است. همه امت حزب الله باید هوشیار باشند و فریب عوامل نفوذی را نخورند.
    • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      5 0
      بدترین ضربه ها رو همیشه نفوذیها و منافقا میزنن مرگ برنفوذی و منافق
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    4 0
    اين مشكل در وزارت دارايي هم هست در اين هشت سال با پرونده سازي نيروهاي ارزشي را به حاشيه برده حتي دادگاهي كرده اند تا در ادارات موي دماغ بعضي نباشند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 0
    سلام.نکات بسیار خوبی گفتن و البته موارد فراوانی دیگری هم بود. اما وزارت نفت رو بدرستی اشاره کردن! بالایی 30 و ... سال شایدم از اول انقلاب،که مافیایی ها زیادی در انجا هستن .. تاجگردون یکی از فرزاندن ان می باشد.بابک زنجانی و .. از افراد دیگر. باید دست مافیایی و نجومی بگیران و کسانی که نفت با ارزش را بجایی انکه اجازه دهند! خرج زیرساخت و کارخانه و کار اساسی کشور اسلامی شود،خرج حقوق و مزایا و امکانات و رفاه و تورهای گردشگری شمال و .. بسیار مسائل دیگر می کنند.و یک طبقه اشراف کارمند لیبرال از خود متشکر! بع وجود اورده اند. که زیاد بالا پایین شدن درامد ها و دلار و ارزها و .. روی انها تاثیر ندارد! به هر حالا حقوق افزایش پیدا میکند( 24 میلیون! یا 30 میلیون یا 40 .. میلیون) و مزایا و ماشین دولتی،بیمارستان دولتی،مزایا دیگر نیز دارن..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس