کد خبر 1239655
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
پاگشای فیروز در تراکتور با بردی نفس‌گیر؛ ذوب‌آهن به سقوط نزدیک‌تر شد

تراکتور با تک گل محمد عباس‌زاده به برتری رسید تا اولین حضور فیروز کریمی روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی همراه با سه امتیاز باشد.

به گزارش مشرق، تیم‌های تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده تبریز با یک گل به برتری رسید.

تک گل این دیدار در دقیقه ۱۳ به وسیله محمد عباس‌زاده به ثمر رسید. یک دقیقه پیش از این گل داور، هند دارکو بیدوف را گرفت و در تصمیمی بحث‌برانگیز برای تی‌تی‌ها پنالتی گرفت. این پنالتی به وسیله عباس‌زاده زده شد اما شهاب گردان آن را مهار کرد. با این وجود مهاجم باتجربه تراکتور در برگشت توپ را به تور چسباند تا زننده یک گل سه امتیازی باشد.

شاگردان مجتبی حسینی برای جبران گل خورده تلاش بسیار زیادی را انجام دادند اما عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان تراکتور مانع از باز شدن دروازه میزبان شد. حالا پرشورهای تبریزی در اولین هفته با سرمربیگری فیروز کریمی به برد ارزشمندی دست پیدا کردند و امیدوار به کسب سهمیه باقی ماندند.

تراکتور در حال حاضر ۳۶ امتیازی است و موقتا در رده چهارم جای دارد. ذوب‌آهن هم با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند تا تیم پانزدهم جدول باشد و یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، میثم تیموری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد قنبری، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده

ترکیب ذوب‌آهن:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، دارکو بیدوف، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حق دوست

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس