فرمانده

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: ارزش و اهمیت کار تلاشگران عرصه پدافند هوایی کشور در تولید امنیت پایدار، به هیچ وجه با حساب و کتاب مادی قابل محاسبه نیست.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده در حاشیه بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها) اظهار داشت: تولید امنیت در صدر با اهمیت‌ترین تولیدات در کشور است و در این عرصه قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، پرچم‌دار و در خط مقدم تولید این امنیت است.  

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با تاکید بر اینکه بدون تولید امنیت، امکان هیچ‌گونه تولیدی در کشور میسر نیست گفت: در واقع امنیت جزو مهمترین ملزومات تولید در کشور است.  

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود، هم‌افزایی یگان‌های سپاه و ارتش در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیاء (ص) کشور را نمونه‌ای از اتحاد و همدلی این دو ارگان در راستای ایجاد امنیت پایدار  قلمداد کرد و گفت: نتیجه این همدلی و هم‌افزایی، یاس دشمن از رسیدن به اهداف شوم خود است.  

رحیم‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه با همدلی، تلاش و نیت الهی هیچ کاری غیر ممکن نیست گفت: پیشرفت‌های چشمگیر دفاعی کشور با وجود تحریم‌های همه جانبه، گواهی بر این مدعاست.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه  ارزش و اهمیت کار تلاشگران عرصه پدافند هوایی کشور در تولید امنیت پایدار، به هیچ وجه با حساب و کتاب مادی قابل محاسبه نیست گفت: تولید امنیت است که زمینه و زیرساخت سایر تولیدهاست و پدافند هوایی در این عرصه در خط مقدم تولید امنیت است.   

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی بدبخت IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    بله حق با شماست فقط چه فایده که دزدها پدرمون درآوردن
  • افشین IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    باعث تاسف هستکه بعضیها ارزش این امنیت و قدرت رو نميدونند و بدتر از آن اینست که هر وقت کم.میارن از،بودجه دفاعی میزنن. این بودجه دفاعی در سطح و شأن کشور و ملت بزرگ ایران نیست. ما باید در تمامی نقاط دنیا و دریاها تامین منافع کنیم.
  • GB ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    بله سربازی باید بشه حداقل ۶ سال و بانوان هم بتونن برن سربازی. اون موقع شاید امنیت بهتر بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس