کرونا

با توجه به ضرورت جلوگیری از افزایش ناگهانی شمار افراد بی‌خانمان در سراسر آمریکا، افزایش تخلیه خانه‌های اجاره‌ای خطر گسترش هرچه بیشتر شیوع کرونا را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از نیوزویک، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا ۲۴ ژوئن ممنوعیت سراسری تخلیه خانه های استیجاری را از ۳۰ ژوئن تا ۳۱ ژوئیه تمدید کرد اما با وجود این اقدام، کارشناسان نگران پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تا هفت میلیون آمریکایی هستند که اجاره آنها عقب افتاده است.

محدودیت های فدرال در ارتباط با تخلیه خانه های استیجاری به دلیل عدم پرداخت اجاره بلافاصله پس از همه گیری ویروس کرونا در اوایل سال ۲۰۲۰ به اجرا گذاشته شد.

اولین مهلت قانونی در نظرگرفته شده برای این منظور از اواخر ماه مارس سال ۲۰۲۰ تا پایان ژوئیه همان سال به اجرا گذاشته شد.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا سپتامبر سال ۲۰۲۰ ممنوعیت های خود را در این زمینه به اجرا گذاشت که قرار بود ۳۱ ژوئن پایان یابد اما رئیس این مرکز هفته گذشته از تمدید آن تا ۳۱ ژوئیه خبر داد.

بررسی ها نشان می دهد با توجه به ضرورت جلوگیری از افزایش ناگهانی شمار افراد بی خانمان در سراسر آمریکا، افزایش تخلیه خانه ها خطر گسترش هرچه بیشتر شیوع کرونا را به دنبال خواهد داشت.

این در حالی است که مالکان خانه ها به تمدید این ممنوعیت اعتراض و در نامه ای به دیوان عالی فدرال اعلام کرده اند که در چارچوب این ممنوعیت هر ماه بیش از ۱۳ میلیارد دلار متحمل زیان مالی شده اند و در صورت ادامه آن به مدت یک سال، این رقم به ۲۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    بدرک! خدا کنه خداکنه امریکا زیر اوارله و داغون بشه تا ملت های مظلوم نفس راحتی بکشن.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    تو ایران هم همچین گل وبلبل نیست خیابون پشتی ما فاضلاب نداره وقتی بارون میاد چه بوی بدی میاد. خوزستان، شوشتر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس