با توجه به نوع نیاز کسب و کار ها، هر شرکتی در روزهایی از سال افزایش حجم کاری را تجربه می کند. گاهی اوقات در این زمان ها پیش میاید که تمامی تلفن های مجموعه به صورت همزمان با هم شروع به زنگ خوردن می کنند و یا امکان دارد هزار و یک کار بر سر منشی ریخته باشد که برای انجام دادن کارها و تماس به تلفن ها دچار سردرگمی شود.
خیلی از شرکت ها و کسب و کارها چاره این مشکل را در خریدن دستگاه های تلفن گویا می دانند و یا خیلی های دیگر یک منشی دیگر به مجموعه خود اضافه می کنند.
یکی از ویژگی های تلفن گویا، کوتاه بودن زمان پاسخگویی به تماس های مشتریان است، و این ویژگی باعث جایگزینی این سیستم به جای منشی های تلفنی در مجموعه شما خواهد شد. با این راه حل شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه مازاد برای استخدام منشی تلفنی برای پاسخگویی تمام وقت تماس هایتان نخواهید داشت.
اما در کنار این راه ها راه حلی سومی نیز برای چنین مشکلاتی وجود دارد که علاوه بر بی دردسر بودن، با عملکردی ساده، بسیار مقرون به صرفه تر از روش های قبلی است. پیشنهاد هایفون، تهیه سیستم تلفن گویا ابری است.
شما با خرید یک سرویس تلفن گویا ابری میتوانید از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این سرویس بهره مند شوید. در ادامه برای شما به شرح قابلیت ها و ویژگی های سرویس تلفن گویا هایفون می پردازیم.
سرویس تلفن گویا بر بستر ابر چیست؟
سازمان ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک یا بزرگ می توانند به جای خریداری و راه اندازی سیستم تلفن گویا یا IVR، از نوع ابری این سیستم جهت اطلاع رسانی به تماس گیرندگان و مدیریت بهیه تماس ها استفاده کنند. با خریداری این سرویس دیگر هیچ نیازی به تهیه تجهیزات و استخدام اپراتور نیست و یک دستگاه تلفن ساده، کار همان تجهیزات پیچیده و پرهزینه را انجام می دهد.
بنابراین تلفن گویا ابری همان ویژگی های منشی تلفنی و یا دستگاه های IVR را داراست؛ یعنی مدیریت تماس ها، منتها با فناوری بسیار جدیدتر.
سرویس یا بهتر است بگوییم نرم افزار تلفن گویا با ارائه دادن سرویس بر بستر ابری نیاز مدیران و صاحبان کسب و کارها به استخدام اپراتور و دستگاه های پیچیده IVR را برطرف نموده است.
این سرویس هزینه های مربوط به خریداری تجهیزات گران قیمت و راه اندازی آن ها توسط فرد متخصص را کاهش می دهد. در واقع شما با در اختیار داشتن سرویس ابری تلفن گویا، یک خط تلفن ثابت اختصاصی و یک خط فکس نیز در اختیار خواهید داشت.
شما می توانید برای استفاده و راه اندازی این سرویس با سرویس دهنده هایفون تماس بگیرید و با دریافت مشاوره از تیم پشتیبانی این سرویس و امکاناتش را برای دفتر خود تهیه نمایید.
پس از راه اندازی این سیستم، با وصل شدن تماس ها به سرویس تلفن گویا در ابتدا مخاطب با یک پیام خوش آمد گویی که شما متناسب با مجموعه خود انتخاب کرده اید، مواجه می شود. سپس تماس گیرنده به صورت حرفه ای و در کمترین زمان به داخلی مورد نظر خود متصل خواهد شد. علاوه بر این شما می توانید مکالمات را در بستر ابری با کیفیت بالایی ضبط و نگهداری کنید تا با مدیریت آن ها، کیفیت واحد پشتیبانی مجموعه خود را افزایش دهید.
این سیستم به دلیل ابری بودن خدمات منحصر به فرد دیگری را نیز برای شما به ارمغان می آورد. خدماتی همچون فکس اینترنتی، صندوق صوتی و برنامه ریزی و تایم بندی برای تماس ها و ورودی ها و ... از امکانات سرویس تلفن گویا ابری هایفون است.
تلفن گویا، راهی برای معرفی برند شماست
فرقی نمی کند که کسب و کار شما چه قدر گسترده باشد؛ شما می توانید با استفاده از سیستم منشی تلفنی به مجموعه خود وجهی حرفه ای ببخشید و صدای برند خود را به گوش مخاطبان برسانید. البته ممکن است برخی کسب و کارهای نوپا به دلیل تخصصی هزینه بر بودن این سیستم، قید استفاده از سرویس های IVR را بزنند. اما باید بدانید که به کارگیری تلفن گویا باعث افزایش اعتبار مجموعه شما خواهد شد.
اما شما اکنون میتوانید خط تلفن ثابت، تلفن گویا و فکس اینترنتی را از یک مجموعه خریداری نمایید. نکته جالب تر این است که شما برای تهیه و راه اندازی این سرویس نه نیازی به مکان فیزیکی دارید و نه نیازی به تجهیزات سخت افزاری.
سیستم IVR چگونه به افزایش اعتبار برند شما کمک می کند؟
با تیم هایفون همراه باشید تا در ادامه برای رساندن صدای برندتان به مخاطب با کمک سرویس تلفن گویا، راهکار هایی حرفه ای را بیاموزید. با کمک این راهکارها شما می توانید مخاطبانتان را بیش از پیش جذب برند و کسب و کارتان کنید و تصویری حرفه ای برای آن ها بسازید.
به هیچ عنوان از شماره تلفن همراه استفاده نکنید
برای اینکه برند شما تصویر و وجهه ای حرفه ای در میان مخاطبان داشته باشد و همچنین برای جلب اعتماد آنها، بهتر است که از شماره تلفن همراه برای تلفن گویا در کسب و کار خود استفاده نکنید. تجربه نشان میدهد مشتریان بالقوه هنگامی که می بینند برای تماس با دفتر و شرکت شما تنها یک شماره تلفن همراه وجود دارد، در همان لحظات ابتدایی دچار تردید و شک نسبت به برند شما می شوند.
در چنین شرایطی برای مخاطبان سوال پیش می آید که آیا با شما تماس بگیرند یا به سراغ رقیبانی بروند که تلفن و مکان ثابتی دارند؟ بیشتر اوقات نیز مخاطب به سراغ راه دوم می رود که محض اطمینان کلاهی سرش نرود.
توجه داشته باشید که تهیه تلفن ثابت دیگر مانند گذشته سخت نیست. شما می توانید در مدت زمان کوتاه و به صورت اینترنتی از منزل و یا دفتر کارتان سیستم تلفن گویا را خریداری نموده و راه اندازی نمایید. همچنین در کنار این سیستم می توانید صاحب یک خط تلفن اختصاصی و فکس آنلاین شوید.
با سیستم تلفن گویا برند خود را در جمع حرفه ای ها مطرح کنید
نصب و راه اندازی سیستم تلفن گویا تیم هایفون هزینه ای بابت راه اندازی و تهیه تجهیزات برای شما نخواهد داشت. شاید با خود بپرسید پس عملکرد این سیستم به چه صورت خواهد بود؟ در جواب این سوال باید برایتان بگوییم که سرویس تلفن گویا ابری به دلیل مبتنی بودن بر بستر ابر و اینترنت، هزینه تهیه تجهیزات پیچیده را حذف خواهد کرد. همچنین شما میتوانید با این سیستم با دریافت کانال های بیشتر تا نه عدد داخلی را برای هر شماره تلفن ثابت خود تعریف نمایید.
پس از دریافت این سیستم منشی مجازی برای دفتر خود، هنگامی که مشتری با شما تماس می گیرد، به جای اینکه خودتان به صورت مستقیم پاسخگو باشید، از طریق تلفن گویا پیامی که از قبل به صورت ضبط شده در نظر گرفته اید برایشان پخش می شود و پس از معرفی داخلی های شما، مشتری با بخش مربوطه ارتباط می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هایفون به آدرس hifon.ir مراجعه نمایید.
** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است