قالیباف: حقوق کارگران سکوهای نفتی افزایش می‌یابد

رئیس مجلس گفت: مطابق با مباحثی که در مجلس و دولت مطرح شده است، حقوق کارگران سکوهای نفتی کاهش پیدا نمی‌کند و این افراد افزایش حقوق متناسبی را خواهند داشت.

به گزارش مشرق، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: کارگران حوزه نفت از بیژن زنگنه گلایه دارند چرا که پرداخت حقوق مشروع آنها را تضییع کرده است.

بیشتر بخوانید:

ایران مهلت سه‌ماهه را تمدید نکرد؛ چشم آژانس کور شد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرف دیگر مصوبه مجلس مربوط به ۱۵ برابر حداقل حقوق کارکنان است که باید اجرا شود، اما آنها کارگران را به خیابان می‌فرستند که چرا حداقل حقوق ۲۱ برابر در مجلس مصوب نشده است.

بیشتر بخوانید:

پروژه ویرانی ایران چگونه شکست خورد؟

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: درباره این موضوع یک اصلاحی در قانون بودجه بود که در کمیسیون مربوطه و دولت پیرامون آن بحث صورت گرفت و قرار شده بخشی که مربوط به حقوق کارگران سکوهای نفتی و ماموریتی آنها است، کاهش پیدا نکند و این افراد افزایش حقوق متناسبی را داشته باشند. لذا این کار در حوزه وزارت نفت در حال انجام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    ان شاءالله
  • ناشناس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    بازهم قاليباف با همه اينكه سرش خيلى شلوغ است به ميان مردم ميايد و به درد دل انها ميرسد از جمله مشكل سرگردانى سالمندان براى تزريق نوبت دوم واكسن كرونا
    • ناشناس IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      البته اهداف ديگرى هم دارد. ان شاءالله خير باشد د
    • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      قاليباف هدف خودش را همچنان پيگيرى ميكند هدفى كه اميدواريم اقاى روحانى بعد از تحويل دادن دولت بازنشسته شوند نه شاغل. خدا يا قاليباف را يارى كن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس