کمیسیون انرژی مجلس پیگیر حل مشکلات کارگران صنعت نفت و گاز است

بوشهر- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی مجلس پیگیر حل مشکلات کارگران صنعت نفت و گاز است.

به گزارش مشرق، عبدالکریم جمیری، اظهار داشت: کمیسیون انرژی مجلس از ابتدای اعلام خواسته‌های کارگران صنعت نفت و گاز تاکنون از مجاری قانونی و نشست با مسئولان در تلاش برای برطرف کردن مشکل آنان است.

ببینید:

عکس/ فرار از گرمای تابستان بوشهر

وی از ادامه داشتن این تلاش‌ها تا رسیدن به نتیجه نهایی برای حل مشکلات کارگران صنعت نفت و گاز خبر داد و گفت: باید حق‌وحقوق کارگران و نیروهای زحمت‌کش در عرصه فعالیت‌های صنعتی به ویژه حوزه نفت و گاز حق‌وحقوقی به‌موقع و با رعایت عدالت پرداخت شود.

جمیری خطاب به مسئولان سطوح عالی و منطقه‌ای توصیه کرد: اجازه ندهند حقوق کارگران زحمت‌کش و نیروهای تلاش‌گر عرصه نفت و گاز در میدان‌های مختلف تضییع شود و قبل از اینکه آنها تقاضایی داشته و با نگرانی تقاضای خود را در جاها و مراجع مختلف بیان کنند مسئولان به فکر باشند و به خواسته به حق آنان در زمینه حقوق پاسخ مثبت دهند.

وی تقاضای کارگران صنعت نفت و گاز را تعادل در دریافت حقوق و شرایطی که برای آنها به لحاظ اقماری بودن یا نبودن مطرح‌شده و تبدیل وضعیت آنها عنوان کرد و گفت: با توجه به نشست با رئیس شرکت ملی نفت، امید می‌رود با پیگیری کمیسیون و همه مسئولان این موضوع حل و به خواسته به حق کارگران به خوبی پاسخ به جا و به هنگام داده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند کارگران و کارکنان صنعت نفت و گاز حق دارند و باید مسئولان به‌موقع پاسخگوی آنان باشند و وظیفه نمایندگان مجلس نیز حمایت و احقاق حقوق این فعالان عرصه تولید است اما آنان دقت داشته باشند که نوع حرکت، اعتراض و نقدشان به مسئولان در زمینه پرداخت حقوق و ایجاد شرایط فضای مناسب برای اینکه با اطمینان بهتر کار کنند نباید موجب سوءاستفاده بدخواهان شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مسئولان خواسته یا ناخواسته نتوانند و یا نتوانسته باشند پاسخگوی کارگران باشند هرچند نقدشان به حق است اما شیوه آن نباید به‌گونه‌ای باشد که بدخواهان نظام بتوانند از شیوه برخوردشان به نفع خود سوءاستفاده کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس