کد خبر 1238947
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
فتح‌الله‌زاده:مجیدی نگران پرونده استراماچونی و کسر6 امتیاز است/نظری و عبدیان شرایط حساس استقلال را درک کنند

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت:مجیدی نگرانی پرونده استراماچونی را دارد که اگر از استقلال ۶ امتیاز کسر شود، این تیم لیگ قهرمانان را شاید از دست بدهد.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص حضورش در محل تمرین استقلال و دیدار با فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم اظهار داشت: دیروز به محل تمرین رفتم چون احساس کردم در باشگاه بین همه فاصله ایجاد شده است. استقلال بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و همه در حال تلاش و زحمت هستند، اما متأسفانه دست به دست شدن مدیریت در یک سال اخیر بی‌سابقه بوده است. 

وی افزود: باشگاه بزرگی مثل استقلال نباید در دو سال چهار مدیرعامل عوض کند. به گفته خودشان ۱۶۰ میلیارد پول به باشگاه آمده در حالی که می‌شد با این رقم باشگاه را به خوبی اداره کرد، اما وقتی مدیرعامل باشگاه وسط نیم‌فصل تغییر می‌کند، مشخص نمی‌شود پول‌ها صرف چه مسائلی هزینه می‌شود. 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تأکید کرد: شاید باور نکنید، ولی من کسی را سراغ دارم که از استقلال دوبار طلبش را گرفته است؛ یعنی وقتی مدیریت عوض شده، آن فرد دوباره برای طلبش اقدام کرده و پول گرفته، اما برخی‌ها را می‌شناسم که از ده سال پیش هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند. اینها مشکلاتی است که در باشگاه استقلال وجود دارد و نمی‌شود آنها را کتمان کرد.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: باشگاه کلی هزینه دارد و پرونده استراماچونی هم باز است. اگر اشتباه نکنم مبلغی حدود ۴۰ میلیارد تومان باید به این مربی پرداخت شود که اگر این اتفاق رخ ندهد ۶ امتیاز از تیم کسر خواهد شد، در آن صورت استقلال ضربه می‌خورد، شما تصور کنید در این شرایط بی‌پولی، استقلال چنین ضرری را هم بدهد و در آن صورت شرایط خیلی بد خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

تجمع استقلالی‌ها مقابل ساختمان قوه قضائیه

چرا با چک شخصی‌ به استقلال استرس می‌دهید؟

وی با اشاره به دوران مدیریتی‌اش در باشگاه استقلال عنوان کرد: ما هم بدهی داشتیم ولی وقتی الان رقم‌ها را می‌شنوم واقعاً تعجب می‌کنم. یکسری از دوستان بی‌معرفتی کردند و همه چیز را به گردن ما می‌انداختند اما کل بدهی که من باید پرداخت می‌کردم و سازمان تربیت بدنی تعهدش را داده بود ۱۳ میلیارد تومان بود که در این شرایط پولی نیست. از طرف دیگر، استقلال یک بازیکن مثل بویان آورد که بازی نکرد ولی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان پول گرفت. ما یک زمین به نام استقلال کردیم و سند آن هم خورد که یک‌هزار میلیارد تومان قیمت دارد، اما هیچ‌کس از این موضوع یاد نمی‌کند. از این بی‌اخلاقی‌ها بسیار ضربه خوردم و معتقدم برای کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند نباید به این راحت تهمت زد چون اینگونه تهمت‌ زدن‌ها تاوان دارد و خداوند نظاره‌گر بندگان خود خواهد بود. 

فتح‌الله‌زاده: مجیدی نگران کسر ۶ امتیاز است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: دیروز به محل تمرین رفتم، چون حس کردم بچه‌ها به روحیه نیاز دارند. فرهاد مجیدی جنتلمنانه از ما استقبال کرد و واقعاً بازیکنان هم رفتار بسیار خوبی داشتند. وقتی فرشید اسماعیلی را دیدم کیف کردم، چون او واقعاً احترام گذاشت، حس می‌کنم اگر این بازیکنان خوب مدیریت شوند بهترین عملکرد را خواهند داشت، کما اینکه معتقدم بازیکنی مثل قائدی و یا همین اسماعیلی توان بازی در بهترین تیم‌های اروپایی را دارد. مسعود ریگی بازیکنی است که بازی‌اش به چشم نمی‌آید، ولی اهل فن می‌دانند او چقدر در تیم تأثیرگذار است. دیروز وقتی این بازیکنان را دیدم واقعاً دلم سوخت که چرا تیمی با چنین داشته‌هایی باید اینقدر اذیت شود. از قراب، محمد نوری و امیرحسین صادقی هم که مرا همراهی کردند تشکر می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که فرهاد مجیدی چه نگرانی داشت،  گفت: مجیدی نگرانی‌های زیادی داشت که انصافا به حق است. او استرس و ناراحتی پرونده استراماچونی را دارد که اگر از استقلال ۶ امتیاز کسر شود، این تیم لیگ قهرمانان را شاید از دست بدهد. به همین دلیل ناراحتی و نگرانی او را درک می‌کنم و امیدوارم برای تهیه مطالبات این مربی فکری شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص کشمکش‌هایی که بین مهدی عبدیان و حجت نظری و احمد مددی بعد از جدایی دو عضو هیأت مدیره به وجود آمده است، عنوان کرد: این اتفاقات بسیار بد است. البته باید بگویم پایان دادن به این مسائل وظایف من و سایر پیشکسوتان استقلال است و در این شرایط باید اختلافات را کنار گذاشت. نظری و عبدیان استقلالی هستند و فرض کنیم که در حق آنها هم اجحاف شده، مگر در حق ما اجحاف نمی‌شد؟‌ به من هم بی‌مهری صورت گرفت، به همین دلیل از این عزیزان می‌خواهم دندان روی جگر بگذارند، چون استقلال شرایطی دارد که بسیار حساس است. ۶ بازی مهم باقی مانده و یک دیدار مهمتر در جام حذفی با رقیب دیرینه که استقلال باید از آنها سربلند بیرون بیاید. 

وی ادامه داد: همه آنهایی که استقلالی هستند و ادعای استقلالی بودن دارند، باید شرایط را درک کرده و اختلافات را کنار بگذارند. الان وقت این است که فرهاد مجیدی و بازیکنانش آرامش داشته باشند و همه باید دعا کنند که این تیم موفق شود. آرامش و موفقیت استقلال به راحتی به دست نمی‌آید و همه مدعیان باید آستین بالا بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • زهره IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 3
    ویلاهای میلیاردی بازیکنان ششتقلال در شمال حرامشان باشد.
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      2 1
      ویلاهای میلیون دلاری بازیکنای 4پولیس تیم منفور حکومتی حرومشون
  • زهره IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 3
    نگران نباشید فدراسیون آبی دارید.
  • سیروس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    6 2
    این جماعت خودشون اعتراض میکنن که مدیر عامل عوض بشه بعد دلخورن که چرااین همه مدیرعامل عوض میش.
  • ف IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 4
    آقای فتل زمانی که شما 13میلیارد بدهی داشتی کسی نمیدونس میلیارد چیه خیلی فوق‌العاده حرفه‌ای و با کلمات بازی میکنی نقش آدم بی گناهو بازی نکن خدا خودش بهتر میدونه
  • CA ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 3
    تو کابوس تمام لنگیایی اهای فرهاد مجیدی. تو هر حبر مربوط به شاه فرهاد کبیر بری میتونی جبز و ولز لنگیا رو در قالب کامنت بشنوی و لذت ببری.
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      2 1
      اول درست تایپ کردن رو یاد بگیر بعد بیا اینجوری حرف بزن
    • انا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      توهم زدی جنسش بد بوده صد بار گفتم از موتوری تو پارک جنس نخر کیسه کش اولنگایی خخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    خوشبختانه پرسپولیسی ها از هر عددی که شما اسدقلالی ها بگین خاطره خوبی دارن. عدد ۶ مقدس عدد ۴ را که دیگه نگو ، حیف هوای بارانی اشک هاتون را مخفی کرد. عدد ۳ و ۹ و ۱۰ (۳ گل ایمون زاید، توی ۹ دقیقه اونم ۱۰ نفره) و ....
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام هم‌فتح‌ا.....زاده‌وهم‌انصاری‌فرد در‌پرسپولیس‌واستقلال‌گند‌بالا‌آوردن فتح‌....زاده‌نامرد،پست‌فطرت‌اشک‌تمساح‌نریز خودت‌راچسباندی‌به‌فرهاد‌تا‌به‌پست‌وصندلی‌ریاست برسی توکثیف‌تراز‌پشگل‌خوکی
  • انا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    شما پول ندارید مزد استرا ماجونی رو بدید حالا رفتید سراغ یه دستیار ایتالیایه دیگه؟ چقدر پر رو و ریا کارید شما هوچی گری هم حدی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس