کد خبر 1238907
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
واکنش تند عبدیان به اظهارات مددی/ از کسانی که تهمت می‎زنند و دروغ می‎گویند شکایت می‎کنم/ ما به استقلال کمک کردیم نه به آقای مدیرعامل‎

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به دلیل تهمت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال علیه بنده، حق شکایت در مراجع قضایی برایم محفوظ است و از برنامه‌های من بعد از دربی خواهد بود.

به گزارش مشرق، مدیرعامل استقلال در واکنش به انتشار صحبت‌های علی نامداری مشاور پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال که طی یک سال گذشته به عنوان مشاور اقتصادی در این باشگاه حضور داشت، موضع تندی اتخاذ کرد.

او علیه نامداری و عبدیان دیگر عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه اظهارات تندی را مطرح کرد و مدعی شد این دو فرد نه تنها در اعلام میزان کمک‌های نقدی، حقیقت را بیان نکرده‌اند بلکه به ازای پرداخت کمک‌هایشان، درخواست سود هم داشته‌اند!

مهدی عبدیان در واکنش مددی به برخی مصوبات هیئت مدیره اشاره کرد اما بیان اهم مطالب مدنظرش جهت تنویر افکار عمومی را به دلیل نزدیک بودن بازی حساس استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی به بعد از دربی موکول کرد.

آقای مددی ادعا کرده شما در ازای کمک‌های مالی به باشگاه تقاضای سود کرده‌اید. این موضوع حقیقت دارد؟

متاسفم برای مدیرعامل باشگاه استقلال که قصد دارد از این طریق توپ را به زمین ما بیندازد و تخریب کند. ایشان اگر رسید یا نوشته ای در این ارتباط دارد رو کند. حتی اگر از اعضای فعلی و قبلی هیئت مدیره تا آقای زبده، فقط یک نفر شفاهاٌ بگوید من یا آقای نامداری در ازای کمک‌های مالی به باشگاه اسکونت، سود یا نزول خواسته‌ایم، من حرفشان را می پذیرم. ما حتی به زبان هم این موضوع را هم مطرح نکردیم. قطعاً اگر کسی به خاطر پرداخت پولی به فرد یا مجموعه ای سود بخواهد، آن را کتباٌ و با مهر و امضای طرف دریافت کننده درخواست می‌کند. هواداران بدانند همین الان هم من و آقای نامداری، مبالغ ریالی و ارزی به باشگاه داده‌ایم که هنوز مددی رسیدش را امضا نکرده است. این وصله ها به ما نمی‌چسبد.

یعنی می گویید آقای مددی دروغ می‌گوید؟ 

من این حق را برای خودم محفوظ می دانم به دلیل اتهامات و دروغ‌هایی که در این چند روز علیه من مطرح کرده‌اند شکایت کنم و قطعا همین کار را خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

مددی: از مجیدی کاملا حمایت می‌کنم

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

- الآن که سپاهان امتیاز از دست داده و استقلال در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر نیاز به جمع آوری امتیازات دارد و از طرفی فرهاد مجیدی و بازیکنان تیم همه توانشان را برای موفقیت استقلال گذاشته‌اند درست نیست که بخواهم با صحبت کردن درباره ریز مسائل، جو باشگاه را از این که هست بیشتر به هم بزنم. الان سکوت بهترین کار است. حرف نزده را همیشه می‌توان زد.

 اما آقای مددی گفته کمک مالی که از شما دریافت کرده با عدد و ارقامی که نامداری مطرح کرده یکی نیست؟

اولاً باید بگویم ما به مددی پول ندادیم. اصلاٌ برای ما شخص مطرح نیست. اگر کمک ارزی یا ریالی به باشگاه تزریق کردیم به خاطر نام استقلال بوده است. ضمناً واریز این پول‌ها فقط طی پنج یا ۶ ماه اخیر نبوده است. ما از خرداد پارسال تا امسال یعنی درست یک سال است که در کنار اعضای هیئت مدیره حضور داشتیم و به باشگاه کمک کردیم. در همین باشگاه ظرف این یکسال و نیم چهار مدیرعامل عوض شده است. پس چطور می‌توان ادعا کرد که نامداری و عبدیان به فلان شخص کمک کردند؟ ما به مدیرعامل کمک نکردیم، ما به باشگاه کمک کردیم. رسید واریزی تمامی پول‌هایمان را هم داریم و می‌توانیم آنها را منتشر کنیم. البته اگر نیاز باشد این کار را خواهیم کرد تا ثابت شود چه کسی حقیقت را می‌گوید.

آقای مددی گفته شما حق نداشتید برای جذب بازیکن اقدام کنید؟

باید به اطلاع مدیرعامل باشگاه برسانم این مصوبه هیئت مدیره باشگاه بوده که من شخصاً بر موضوع نقل و انتقالات نظارت کنم. هیئت مدیره تعیین می کند که چه کاری در باشگاه انجام شود و چه کاری انجام نشود، مدیرعامل که نمی‌تواند برای هیئت مدیره تعیین تکلیف کند. عین این مصوبه هیئت مدیره پارسال هم بوده است. در این مدت نیز بنده با هماهنگی آقای مجیدی و آقای نامداری مشغول انجام این کار بودیم تا تیم استقلال از هر نظر برای فصل بعد خوب بسته می شود. مهم جذب بازیکن است که اگر به درستی انجام شود قطعاً بهترین اتفاقات برای تیم و در نهایت هوادار استقلال که من هم یکی از همان‌ها هستم رخ می دهد. یک نکته را هم اضافه کنم و تمام.

چه نکته‌ای؟

اینکه به این شکل درباره آقای نامداری حرف‌های توهین آمیز زده می‌شود واقعاً دور از انصاف است. اگر آقای نامداری نبود و پول طلبکاران استقلال را در اوج دریافت مجوز حرفه‌ای آسیا نمی پرداخت امروز استقلال در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ شرکت نمی‌کرد. گواه این حرف من هم مهدی علی نژاد معاون وزیر است که در حضور شخص وزیر این موضوع را تایید کرد و گفت باید از افرادی که کمک کردند تا پول طلبکاران تسویه و مجوز حرفه ای آسیا صادر شود تشکر کرد. بقیه حرف‌ها بماند برای بعد از دربی.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    تو از پلاستیک فروشی چطوری فوتبالی شدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس