کد خبر 1238687
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش مشرق حسن رشوند در توئیتی نوشت: حمله متجاوزان آمریکایی به مقر "حشدالشعبی"در مرز عراق-سوریه آنهم دو روز پس از اولین رژه "حشد" با حضور الکاظمی را میتوان بزرگترین دلیل عصبانیت آمریکائیها در این حمله دانست.

با توجه به آن رژه، اقدام آمریکا قطعا توهین به دولت عراق است و برای عدم تکرار آن، عراق باید واکنش پشیمان کننده به آمریکا نشان بدهد.

عراق باید واکنش پشیمان کننده به آمریکا نشان بدهد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    6 1
    البته علت حمله بخاطر جلوگیری از نفوذ داعش به عراق توسط حشد الشعبی هست چون با این کار جلوی هرج و مرج را در عراق گرفته هست و این مطلوب آمریکا نیست. همچون افغانستان هدف آمریکا ایجاد هرج مرج هست تا بر روی اقتصاد ایران تأثیر منفی بگذارد. بایستی ایران با دیپلماسی متمرکز در هر دو کشور مانع از هرج و مرج گردد.البته شاید نیاز به قدرت نظامی و یا اجماع کشورهای همسایه نیز باشد. در سوریه هم بایستی کمک گردد در شرق فرات حاکمیت قانون حکم فرما گردد.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 1
    همه اینها درست، اما وقتی نیروهای امنیتی عراق برای دفاع از سفارت همین آمریکای متجاوز به منطقه سبز اعزام می شوند شما چه ننیجه ای خواهید گرفت؟ راهبرد مقاومت باید قوی شدن هر روزه و بسبج و تظاهرات مردمی عراق بر علیه آمریکا باشد، مقرها به زیر زمین منتقل و نقاط حساس لجستیک یانکی ها رو بزنید مثل تامین برق و سوخت و پهپادهای انتحاری فقط هواپیماها رو زخمی کنند. اینها با موازنه یک کشته در مقابل هر شهید عراقی، تکمیل خواهد شد. موفق باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس