کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱| توقف برزیل، صعود اکوادور/ پرو بر ونزوئلا غلبه کرد

با توقف برزیل توسط اکوادور و برتری پرو مقابل ونزوئلا مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ پیگیری شد.

به گزارش مشرق، چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱) در کشور برزیل، بامداد امروز (دوشنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه B پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال برزیل که پیش از این صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرده بود، از ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو پدرو لودوویکو به مصاف اکوادور رفت و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت داد. ادر میلیتائو ابتدا در دقیقه ۳۷ سلسائو را پیش انداخت اما در دقیقه ۵۳ آنخل منا دروازه شاگردان تیته را گشود و نتیجه را به تساوی کشاند. برزیل با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه است و اکوادور سه امتیازی شد و به عنوان تیم چهارم گروه به دور بعد رقابت‌ها راه یافت.

در بازی همزمان تیم‌های ونزوئلا و پرو در ورزشگاه مانه گارینچا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان این شاگردان ریکاردو گارگا بودند که موفق شدند به لطف تک‌گل دقیقه ۴۸ آندره کاریو به برتری یک بر صفر برسند. پرو با این برد هفت امتیازی شد و به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کرد. ونزوئلا نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

با پایان بازی‌های گروه B کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱، تیم‌های برزیل، پرو، کلمبیا و اکوادور به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا چهارم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند. اکوادور در مرحله بعد باید با تیم اول گروه A مصاف کند، کلمبیا با تیم دوم گروه A،  برزیل با تیم چهارم گروه A و پرو با تیم سوم گروه A.

این رقابت‌ها بامداد فردا (سه‌شنبه ۸ تیر ماه) با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه A به شرح زیر پیگیری می‌شود:

اروگوئه - پاراگوئه، ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران

بولیوی - آرژانتین، ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس