قالیباف پس از شرکت در انتخابات: چاره حل مشکلات، انتخاب خوب و تحول در مدیریت کشور است - کراپ‌شده

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اطمینان عرض می‌کنم که می‌توان با ظرفیت کشور در همین شرایط سخت تحریم با یک برنامه پنج ساله، ‌ ثبات را به زندگی مردم بازگرداند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر اردستان اظهار داشت: مجالس ذکر شهدا و معرفت به شهدا و تداوم راه شهدا هست ومحفلی برای تربیت در این مسیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام در وصف شهید بهشتی گفت که ما شهید بهشتی را سیدالشهدای انقلاب اسلامی می‌شناسیم؛ شهید بهشتی یک سیاستمدار دین‌مدار بود که این ویژگی امروزه کمتر در جامعه مشاهده می‌شود.

وی بیان داشت: امروز الگویی برای همه ما مسؤولان است که برای ما یک الگوی سیاست‌ورزی مومنانه در شخصیت شهید بهشتی دیده می‌شود لذا وی از یک طرف اسلام شناس و دیندار بود و انسانی بود که یک جهان بینی مبتنی بر فرهنگ اهل بیت و قرآن داشت.

قالیباف تصریح کرد: شهید بهشتی معتقد بود مردم باید مطالبه‌گر ومسؤولیت پذیر باشند و نباید تحت هیچ عنوان کنار بروند و همیشه در میدان باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: شهید بهشتی در عدالت خیلی حساس بود و همه ما مکلف هستیم عدالت را در هر شرایطی رعایت کنیم و به این نکته توجه کنیم که در رابطه بین کارگزاران نظام و مردم هیچ‌ حجاب و مانعی نمی‌تواند باشد.

وی ادامه داد: این حق مردم است که بتوانند با مسؤولان بدون مانع سخن بگویند ولی متاسفانه بین ما مسؤولان و مردم جداسازی اتفاق افتاده است.

قالیباف خاطرنشان کرد: خون پاک شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش ریشه منافقین را از این کشور کند وخشکاند و می‌بینید چیزی جز ذلت نصیب منافقین نشد؛ منافقین تشکیلات بسیار قوی و منسجم داشتند و روزی که ما درگیر جنگ بودیم به گونه ای شد که بخشی از رزمندگان از جبهه به پشت جبهه برای برخورد با منافقین آمدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از روز شهادت شهید بهشتی این سازمان مخوف و کودک‌کش که در اقصی نقاط کشور بیش از ۱۷هزار نفر را به شهادت رساندند بعد از شهادت شهید بهشتی منافقین ریشه‌کن شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش درباره سرلشگر شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یکی از بزرگان ومجاهدی بود که چهل سال متوالی یعنی از سال ۵۹ تا روز شهادت بدون وقفه در راه خدا مجاهدت کرد و کمتر کسی در کشور از دوستان دوران جنگ هستند که مجاهدت به شیوه شهید سلیمانی را تجربه کرده باشند.

قالیباف گفت: مجاهدت شهید سلیمانی آمیخته با اخلاص و در اوج گمنامی بود؛ در خیابان‌های تهران یک روز با شهید سلیمانی به سمت نمازجمعه می‌رفتیم. زمانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران می‌گفتند. مسبب این حرکت‌ها را شهید سلیمانی می‌دانستند و در مقابل شهید سلیمانی این شعارها میگفتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز نظام اسلامی در مسند قدرت است و وقتی این را می‌گوییم یعنی مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

وی گفت: شهید سلیمانی ۲۰سال در نیروی قدس زحمت کشید و سخت‌ترین کارها را همراه و همقدم با مردم انجام داد و آمریکا را در منطقه خاورمیانه زمین زد و همه تهدیدها را از امت اسلامی دور کرد و از همه آنها دفاع کرد و در مقابل ظلم با مردم ایستاد.

قالیباف خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با همین مردم در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و مبارزه کرد؛ وی به قدرت صهیونیست‌ها و آمریکا توجهی نداشت و وظیفه خودش را انجام می‌داد و نتیجه آن بود که این پیروزی‌های بزرگ نصیب ما شد و یقیناً خون شهید سلیمانی ریشه کسانی را که وابسته به غرب هستند، می‌خشکاند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پاداش مجاهدت است که این شخص به دست شقی‌ترین فرد به شهادت رسید؛ در عرف دیپلماتیک نیست که یک کشور مسؤولیت جنایت خود را بپذیرد و اینکه آمریکا با افتخار مسؤولیت جنایت شهادت حاج قاسم را برعهده گرفت، نشان از حقارت و ذلت آن‌هاست.

وی ادامه داد: تمامی خصوصیات اصحاب سید الشهدا در شهادت شهید سلیمانی بود که وی در راه خدا قطعه قطعه شد؛ در شب جمعه به شهادت رسید و در وطن غریب بود.

قالیباف بیان داشت: شهید سلیمانی معتقد بود بر این که خدا موفقیت می‌دهد باور داشت و امروز برای همیشه ماندگار در تاریخ شد؛ همان کسی که به شهید سلیمانی توفیق چهل سال خدمت به مردم را داد تمام مسیر شهادت را برنامه‌ریزی کرده بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه پای انقلاب و ایران عزیز بودند که ما به خودمان بیاییم و شهید بهشتی و سلیمانی را ببینیم و خواسته‌های مردم و رهبری ببینیم و باور کنیم که همان خدای شهید بهشتی و اسلام شهید بهشتی و سلیمانی است که این موفقیت‌ها را آفرید.

وی تصریح کرد: همان خدا، برای اقتصاد و سیاست‌ وفرهنگ نیز هست و اگر امروز ضعف داریم برای این است که ما مدیران باور به سنت‌های الهی و اینکه می‌توانیم، باور نداریم و اگر برای خدا گام برمی‌داریم، تردید نکنیم برکت به زندگی بازخواهد گشت.

قالیباف خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت جدید و مجلس و قوه قضائیه در کنار جوانان خلاق و مردم عزیز این فرصت یکبار دیگر فراهم شود که بی وقفه در یک سیاست‌ورزی مومنانه و خالصانه گام برداریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اطمینان عرض می‌کنم که ظرفیت کشور با همین شرایط سخت تحریم می‌تواند در یک برنامه پنج ساله ثبات را به زندگی مردم بازگرداند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • CA ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 0
    بابا شعار نفرمایید تو رو خدا ملت همه دیگه میدونن چه خبره و چقدر انتخاباته آمریکا تاثیرش تو زندگیشون مهمتره تا انتخابات ایران ، پس خواهشا از این دست فرمایشات نفرمایید جناب قالیباف
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 0
    با داشتن قوانین تسهیل تولید و اجازه کار به افراد متخصص و رفع انحصار ها وکنار گذاشتن مدیران رشوه بگیر نظارت میدانی و حجابی و 00000. میتوان ارزش پول ملی در مدت 6 ماه دوبرابر نمود. چون می توان با اموزش درست از نیرو بزرگی که در روستا و شهر های کوچک هست برای تولید مواد غذائی مختلف پس از اموزش ساده استفاده کرد. در نتیجه نیازی به وارد کردن علوفه و دان نخواهیم داشت. می توان سفره های ابی را احیا نمود. با اوردن اب از دریا عمان . می توان تولیدات صنعتی را علمی و بروز نمود اگر دست افراد حقه باز و رشوه ده رانت خوار از صنایع کوتاه شود. و0000000000000000
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 0
    یعنی تا 5 سال دیگه منتظر ثبات نباشیم.
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      1 0
      بله
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      1 1
      شعورت برسه دیگه باید دور بعدی هم به نمایندگان مجلس فعلی و رییسی رای بدی تا به ثبات برسی
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 0
    خانواده خودتان 5 ثانیه تحمل سختی رو دارن که به مردم 5 سال دیگه میخواین سختی بدین
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    2 0
    تا قبل از انتخابات تکیه کلامتان عملکرد جهادی و انقلابی بود حالا حواله به 5 سال آینده میدهید !؟ ملت عقد اخوت با هیچ مسئولی نبسته اگر عملکردتان در حوزه اقتصادی و معیشتی جهادی و انقلابی نباشد از شما هم عبور میکنند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    البته من به خاطر شهدا رای دادم.شهدا بابت وضعیت فعلی مردم من شرمنده ام.مسئولانمان که خیلی پررو اند.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    پس از ۵ سال.پس به ملت گفتی بیایند پای صندوق های رای.خدایا پناه می برم به تو.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 0
    یه عده ایراد گرفتن چرا ۵ سال. شرط میبندم اگه ۵ سال بعد حسرت این ردزها رو نخوردید هرچی دوست دارید به من بگید.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    تا(افساد طلیان،خاندان ،خودیها،خائنین،باندبازان،مفسدان،نجومیبگیران جنایتکارانشان...) خود واموال ودارئیهاشون بطور فراگیر فله ای سریع صریح دستگیر حبس رد وضبط مال نشوند هیچی درست نمیشه
  • رضا IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    آقای دکتر ما همین الان داریم از بین میریم اکثر ملت زیر فشار معیشت موندند اگه الان فکری برا گرونیها نکنید ۵سال دیگه باید بیایید برامون فاتحه بخونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس