کد خبر 1238196
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
بیت کوین

قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین بازهم به روند کاهشی خود ادامه داد و با ۸.۵۱ درصد کاهش به ۳۱۶۹۹.۸۳ دلار رسید.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، قیمت بیت کوین تا بامداد روز شنبه با ۸.۵۱ درصد کاهش به ۳۱۶۹۹.۸۳ دلار رسید و ارزش آن نسبت به زمان پایان معاملات روز قبل ۲۹۳۷.۲۷ دلار افت کرد.

با این حال قیمت بیت کوین، بزرگترین و شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده در جهان، نسبت به پایین ترین سطح خود در سال جاری میلادی یعنی ۲۷۷۳۴ دلار در ۴ ژانویه ۱۴.۳ درصد افزایش نشان می دهد.

اتریوم، سکه متصل به شبکه بلاک چین، روز جمعه با کاهش ۷.۳۷ درصدی به ۱۸۴۳.۰۷ دلار رسید و ۱۴۶.۵۶ دلار نسبت به زمان پایان معاملات روز قبل افت کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    پشتوانه ی پول طلاست خب اوکی صحیح یعنی در حقیقت پول یک حواله است از طلایی که در بانک مرکزی قرار دارد تا مردم خرید راحت تری داشته باشند و همراه خود طلا حمل نکنند خب این قابل قبول است. ولی به من بگویید پشتوانه ی رمز ارز چیست؟ اگر بگویید رمزارز پشتوانه ندارد پس بدانید که رمزارز یک کلاهبردار ی بسیار بزرگ است که در زمان مناسب دودمان خیلی ها را به باد خواهد داد.و شاید هم رمز ارز پول امن برای کارهای خلاف مانند قاچاق مواد مخدر و انسان و ... است که روزی گندش درخواهد آمد خلاصه من احساس خوبی نسبت به رمز ارز ندارم که حتی مراجع تقلید هم حلالش نشمرده اند.
  • سید IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    بورس بدتر از رمز ارزهاست نصف سرمایه مردم دود کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس