پس از پایان شورای شهر به مجمع تشخیص مصلحت نظام می روم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به باقی ماندن حدود ۷ الی ۸ ماه از دوران بازنشستگی بنده، پس از پایان شورا به مجمع تشخیص خواهم رفت.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بحث‌های امروز واگذاری محلی به انجمن خوشنویسان کشور است که مدت زمان در اختیار بودن این ملک تمام شده بود که شهرداری لایحه تمدید ۵ ساله سکونت این انجمن را ارائه داده بود و در شورا نیز تصویب شد.

بیشتر بخوانید:

وقتی رای پرونده برج‌باغ‌ها به وعده انتخاباتی هاشمی تبدیل می‌شود

وی درباره لایحه تأمین اتوبوس از سوی دولت اظهار داشت: دولت در سال ۹۶ مصوبه‌ای داشت که باید ۱۹ هزار اتوبوس شهری و بین شهری تأمین می‌شد و این مصوبه اجرا نشد و ناوگان شهری و بین شهری فرسوده شده است. امیدوارم دولت جدید هرچه سریع‌تر این مصوبه را اجرا کند.

رئیس شورای شهر با اشاره بر زمان پایان دوره پنجم شورای شهر ابراز داشت: بر اساس قانون باید ۱۳ مرداد ماه دوره پنجم را به پایان برسانیم لذا آخرین جلسه ما ۱۲ مرداد خواهد بود و ۱۳ ام شورا را به اعضای جدید تحویل خواهیم داد و از روز ۱۴ مرداد نیز آمادگی برگزاری مراسم تودیع و معارفه را داریم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که پس از پایان این دوره به کجا می‌روید، اظهار داشت: پایه استخدامی بنده ریاست جمهوری و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. با توجه به باقی ماندن حدود ۷ الی ۸ ماه از دوران بازنشستگی بنده، پس از پایان شورا به مجمع تشخیص خواهم رفت. بنابراین یا خودم را پس از پایان دوره بازنشست خواهم کرد و یا به مجمع خواهم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است شهردار تهران شود یا خیر گفت: این موضوع یک بحث انحرافی است که بهتر است مطرح نشود.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که نگاه سیاسی وی پس از پایان این دوره از شورای شهر تصریح کرد: ما نیروهایی هستیم که همیشه باید در خدمت مردم باشیم و بنده نیز فعالیت‌های فرهنگی زیادی و برخی اقدامات خصوصی نیز دارم. بنده عضو حزب کارگزاران سازندگی هستم و در چارچوب جبهه اصلاحات فعالیت می‌کنم و بر اساس تصمیم گیری ها در بطن مدیریت کشور هستم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میثم IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    5 0
    شماها کی می خواهید دست از سر نظام بر دارید. مگر مسئولیت ها در پشت قباله شماست. که هنوز یکی تمام نشد. جای بعدی را نشانه رفته اید.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    3 0
    چه پررو
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    5 0
    لطفاً جناب آقاى هاشمی خودراباز نشسته کنید هم نیاز به استراحت دارید هم جای خود را به جوانان بدهید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    5 0
    از همین الان برو تا صندلی های مصلحت پر نشده چون خیلی ها در صف هستند جنابالی بایدآخر صف بروی جهانگیر وووووووو
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    7 0
    شورای شهرا که ویران کردی حالا نوبت مصلحت نظام شده
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    در وزارت خارجه برای تبعید محترمانه مقامات(بیشتر سفرای سفارشی)محلی بود تحت عنوان دفتر مطالعات سیاسی که به اصطلاح کارمندان رستوران مزرعه که ...
  • اسد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    ... و چقدر هم که تو مصلحت اندیشی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس