پنجعلی: دلایل باشگاه برای تغییرات در آکادمی پرسپولیس منطقی نبود/پول آب هم نداشتیم/نجات پیدا کردم

مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: من به تصمیم مسئولان باشگاه برای تغییرات در آکادمی احترام می گذارم اما دلایلی که آنها داشتند منطقی نبود.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در مورد تغییرات در آکادمی باشگاه پرسپولیس و کنار گذاشتن او از عنوان مدیر آکادمی این باشگاه اظهار داشت: من از زمان آقای انصاری فرد در این باشگاه به عنوان مدیرآکادمی حضور پیدا کردم اما اکنون هم به تصمیم مسئولان این باشگاه احترام می گذارم، هر چند که معتقدم دلایل آنها برای این تصمیمات منطقی نبود.

وی افزود: مدیران پرسپولیس معتقد بودند که چون در فصل گذشته تیم های پایه خوب نتیجه نگرفته اند باید تغییرات صورت می گرفت. من هم نمی گویم که نتایج راضی کننده بوده اما این را نباید فراموش کرد که تیم های پایه پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی نداشت.

پنجعلی ادامه داد: 80 درصد قراردادها پرداخت نشده است. کادرفنی از فصل گذشته 30 درصد و از فصلی که امسال به پایان رسیده 50 درصد پول طلب دارند. خیلی مواقع ما برای تامین نیازهای تیم ها مجبور بودیم از جیب خودمان هزینه کنیم و حتی باشگاه تنخواه هم در اختیار من نمی گذاشت.

بیشتر بخوانید:

رییس آکادمی پرسپولیس منصوب شد

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مشکلات به باشگاه منتقل شده یا خیر اظهار داشت: بله باشگاه در جریان مشکلات بود. خیلی مواقع حتی آب هم سر تمرینات نبود. حتی در همین زمستانی که گذشت بازیکنان لباس گرم نداشتند و با پیراهنی های آستین کوتاه بازی می کردند و من خودم توانستم برای تیم لباس بگیرم. به هر حال همه توجه باشگاه به تیم بزرگسالان است و از طرفی هم هر موقع مشکلات را به باشگاه منتقل می کردم صحبت از این بود که اسپانسر پول نداده است.

پنجعلی تاکید کرد: به هر حال در چند نوبت پول به باشگاه رسید اما تیم های پایه سهمی در این پول ها نداشتند. دست باشگاه هم بابت اینکه اجازه دهم خود آکادمی دنبال درآمدزایی باشد بسته بود. با توجه به قراردادی که با کارگزار دارند اجازه به ما داده نشد که برای درآمدزایی اقدامی کنیم.

مدیرسابق آکادمی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کل هزینه های پایه این باشگاه چقدر هست، گفت: کل قرارداد تیم های پایه مبلغی حدود یک میلیارد و نیم می شود. متاسفانه در باشگاه پرسپولیس طلب تیم های پایه از مدیری به مدیر بعدی منتقل می شود. تیم های پایه هم خرج های خودش را دارد. هر بازی خرج حضور نیروی انتظامی و آمبولانس و این مسائل با خود باشگاه هست. اگر ما این پول ها را تامین نمی کردیم بازی ها برگزار نمی شد.

پنجعلی در مورد اینکه گفته می شود در تیم های پایه پرسپولیس برخی رفتارها مثل پول گرفتن از خانواده ها صورت می گرفته و حرف و حدیث هایی در این خصوص هست، تاکید کرد: هیچ کدام از این صحبت ها به کادرهای فنی تیم های پایه پرسپولیس نمی خورد. ما از پاک ترین مربیان استفاده کردیم. سعی من بر این بود از خود بچه های پرسپولیس برای کادرها انتخاب کنم . آنها زحمت خود را کشیدند. این حرف و حدیث ها کار کسانی است که می خواستند در کار ما سنگ اندازی کنند. این انگ ها به مربیان پایه پرسپولیس نمی چسبد.

وی در این خصوص که آیا از باشگاه پرسپولیس ناراحت است، عنوان کرد: نه ناراحت نیستم اتفاقا نجات پیدا کردم. واقعا بدون پول کار کردن خیلی سخت است. بچه ها از مدیر انتظار دارد. من هم دیگر برایم خوب نبود با این سن و سال به باشگاه بروم و دست خالی برگردم. با این شرایطی که داشتیم خدا را شکر می کنم که تیم ها در لیگ های خود باقی ماندند و تیمی سقوط نکرد. ما با همین شرایط بازیکنان خوبی پرورش دادیم.همین مهدی عبدی محصول آکادمی باشگاه هست. بازیکنی مثل حسین پور که به صورت قرضی به پیکان رفته یکی دیگر از بازیکنانی است که در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید. تیم های پایه بازیکن مستعد زیاد دارد اما تیمی که نتیجه می خواهد باید بودجه آن مشخص شود و برای آن هزینه شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهسا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    ای کاش ما هم مثل سرخابی ها بودیم و میلیاردر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس