انتشار گزارشات محرمانه پنتاگون درباره بشقاب پرنده‌ها + فیلم

پس از سالها بررسی گروه ویژه درباره اشیاء فضایی منتشر شد.

به گزارش مشرق، گزارش پنتاگون درباره بشقاب پرنده ها پس از سالها بررسی گروه ویژه بدون هیچ حرف تازه ای منتشر شد. مساله موجودات فرازمینی سالهاست توسط ایالات متحده آمریکا مطرح می شود که بسیاری از آنها جنبه فانتزی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 2
    فرازمینیهاوجوددارندحتی درخودایران هم مشاهده شده
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      1 0
      فرازمینی وجود نداره امریکا همه دنیا رو فریب داده و سرویسهای جاسوسی و اشیای پرنده فوق محرمانه و جاسوسی خودشو که گاها لو رفته میخواد فرازمینی قلمداد بکنه انها که روئیت شدند جن هستند
  • یک ناسیونالیست پارسی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    خدمت عزیزان ناآگاه عرض کنم. که جهانخواران گلوبالیست (جهود فراماسون) به این نتیجه رسیدند که باید مردم جهان را از چیزی بترسانند تا موفق شوند مفهوم «یک جهان یک دولت» را ایجاد کنند و بر کل جهان فرمانروایی کنند. برای اینکار به سه چیز نیاز داشتند 1-زبان مشترک - 2-دین مشترک - 3-فرهنگ مشترک. به همین دلیل به ترتیب اسپرانتو - بهاییت و دموکراسی را ساختند. نظام جهودی فراماسونری که سران آنها همگی یهودیان حسیدی کابالیست هستند، تصمیم گرفتند فرقه یهودی بهاییت را بعنوان دین جهانی برگزینند و حتی در سازمان ملل نامش را هم حک کرده‌اند. این دروغگویان که هدفشان غارت منابع جهانی است، همیشه خواستند مردم را از بیگانگان فضایی بترسانند تا به این شیوه مردم را مغزشویی کنند که ما مردم زمینی همه با همیم و بیگانه ها از فضا می‌آیند! پس فیلمهایی ساختند که بیگانگان سوار بر صخره‌هایی بزرگ به اسم پایگاه فضایی یا چیزهایی گرد به اسم بشقاب پرنده و غیره از آسمان به زمین حمله میکنند و فاجعه بشری رخ میدهد و فلان و بهمان. این قضایا از دهه 40 و 50 میلادی آغاز شد و عروسکهایی ساختند با چشمهای درشت و گردن باریک تا مردم را فریب دهند و تاکنون ادامه دارد و به لطف انیمیشن و افترافکت قرن 21 حسابی موفق شدند فیلمهای آنچنانی بسازند و بچه‌ها را مغزشویی کنند. ولی من که ناسیونالیست پارسی هستم این هربه را میفهمم و خدمت شما عرض کنم که شخص بیگانه ممکن است در خانه‌ای در همسایگی شما زندگی کند و دولت شما حتی به آن انگل شناسنامه هم داده باشد. توصیه: بیگانه را بر روی زمین جستجو کن نه در خلاء بیکران.
  • مهدی FR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 0
    کاملا واقعی هستن واین موضوع ارتباطی با سیاستمدا ران نداره علمی وکاملا گویای زوایای مختلف برای بررسی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس