کد خبر 1237729
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

به گزارش مشرق حجت الاسلام حسین کازرونی در رشته توئیتی نوشت: امروز عید الحشد بود و رژه هزاران نیروی حشدالشعبی در پادگان شهید ابومنتظر (اشرف) با حضور نخست وزیر، وزیر دفاع، وزیر کشور و فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی عراق برگزار شد. این دور جدیدی از قدرت‌نمایی مقاومت علیه استکبار و اشغالگران است. آمریکا تلاش بسیاری کرد تا این رژه برگزار نشود.

دانلود

تصویر ابومهدی المهندس بر روی سینه وزیران و مسئولان ارشد نظامی و امنیتی عراق می‌درخشد. به رسمیت شناختن الحشد الشعبی در این سطح و با ابراز علاقه به شهید ابومهدی الهمندس، برای آمریکا و اسراییل به شدت مایه عذاب و سرافکندگی است. 

نکاتی خاص از روز عید حشدالشعبی+ عکس

حالا بسیج مردمی عراق جزء مهمی از معادلات منطقه و سپر دفاع عراق در برابر هر سرکشی علیه ملت‌های منطقه خواهد بود. بسیجی متشکل از طوایف و مذاهب مختلف عراق. شیعیان، اهل سنت، مسیحیان، ایزدی‌ها و …

نکاتی خاص از روز عید حشدالشعبی+ عکس

نکاتی خاص از روز عید حشدالشعبی+ عکس

نکاتی خاص از روز عید حشدالشعبی+ عکس

نکاتی خاص از روز عید حشدالشعبی+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • a IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    12 0
    آفرین و درود خدا بر شهیدان سلیمانی و ابومهندس در تمام کشورهای مسلمان باید چنین نیرویی تشکیل بشه تا از زیر یوغ غارتگران نجات پیدا کنند فاطمیون به داد افغانستان برسید
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    نمی‌دونم چرا حس کردم دستهاکه‌بالا می‌ره وارد زمان رویایی میشن ومیان پایین وتکراش .. هرگز اینطور حس نمی‌کردم ...خبری در راهه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس