بیک زاده: مسئولان فدراسیون تکلیف اسکوچیچ را زودتر مشخص کنند/ در مورد مشکلات استقلال گوش شنوایی نیست

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مسئولان فدراسیون نباید زمان را از دست بدهند و اگر قرار است اسکوچیچ به کارش ادامه بدهد باید به وی اعلام کنند.

به گزارش مشرق، هاشم بیک زاده در خصوص شرایط این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: در این چند روز حرف و حدیث های زیادی پیرامون باشگاه استقلال شنیدیم، از ابقای مددی تا تغییرات در هیات مدیره. مشکلات در استقلال همیشه بوده و هست ولی ظاهرا گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات نیست.

وی افزود: اینکه فرهاد مجیدی به بازیکنان پاداش می دهد معانی زیادی دارد، استقلال تیم مردمی است و نباید این همه مشکل داشته باشد. همه این مسائل به وزارت ورزش بر می گردد. در این چند سال مدیران زیادی به باشگاه آمدند و رفتند ولی اتفاق خاصی رخ نداده است. الان هم هیات مدیره استقلال ۲ نفر بیشتر نیستند، آیا این مدیران می توانند در این روزها که استقلال کوه مشکل است کاری انجام بدهند؟

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال بازی هایش را نمی برد این تیم را اصلا نمی شد جمع کرد ولی خوشبختانه تیم می برد و اتفاقات مدیریتی روی بازیکنان و بازی های تیم اثر نداشته است.متاسفانه در این چند سال هواداران استقلال خیلی اذیت شده اند، من امیدوارم مدیران وزارت ورزش در این یکی دو ماهی که از عمر کاریشان باقی مانده به مدیریت این باشگاه سر و سامان بدهند.

بیک زاده در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و شایعاتی که پیرامون تغییر سرمربی تیم ملی مطرح شده است گفت: فقط چند روز تا قرعه کشی بازی های مرحله نهایی باقی مانده و فکر نمی کنم الان زمان مناسبی برای تغییر مربی تیم ملی باشد. اسکوچیچ در دیدارهای اخیر تیم ملی خوب کار کرده و روی بازیکنان و شرایط موجود شناخت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

آیا فامیلِ عزیزی خادم قرار است جایگزین اسکوچیچ شود؟

وی تصریح کرد: ویلموتس با ۲ میلیون دلار همین تیم با همین بازیکنان را در جایگاه سوم و چهارم جدول تحویل داد و رفت. مسئولان فدراسیون باید در این برهه باهوش باشند و تصمیمات احساسی نگیرند.اگر مسئولان فدراسیون می خواهند یک مربی بزرگ برای تیم ملی بیاورند این موضوع ایرادی ندارد ولی اگر قرار است مربیان درجه چندم خارجی جذب شوند اسکوچیچ از همه آنها در شرایط فعلی بهتر است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا مربیانی مثل گابریل کالدرون گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی هستند یا خیر گفت: کالدرون تا به ایران بیاید، نفرات مد نظر را دعوت کند و شرایط را بررسی کند زمان آنالیز رقبا را کاملا از دست می دهیم. از ۵ روز دیگر باید آنالیز حریفان تیم ملی شروع شود، ‌آیا به نظر شما کالدرون و امثال وی ۵ روزه به ایران می آیند؟

بیک زاده تصریح کرد: اگر قرار باشد یک مربی مثل کی روش را به ایران بیاورند قطعا به تیم ملی کمک می شود، او فوتبال ایران، امکانات و ... را می شناسند ضمن آنکه مربی بسیار بزرگی است اما فردی مثل کالدرون در این شرایط اصلا نمی تواند به فوتبال ایران کمک کند.به نظرم فدراسیون فوتبال باید در این مقطع به اسکوچیچ اطمینان کند چون او در این مدت که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت اطلاعات خوبی از فضای موجود در تیم ملی به دست آورد.مسئولان فدراسیون هم باید سریعتر دست به کار شوند و زمان را از دست ندهند. اگر قرار است اسکوچیچ کار کند زودتر به وی اعلام کنند و اگر قرار این نیست، باز هم نباید زمان از دست برود.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص آخرین شرایط این تیم در لیگ دسته اول عنوان کرد: ما چند روزی است که تیم را تحیول گرفتیم، در این مدت هم روی مسائل روحی و روانی کار کردیم اما متاسفانه ۹ تا ۱۰ بازیکنمان را در اختیار نداریم.۴-۵ بازیکن ما کرونا گرفته اند، ۲ بازیکن محروم هستند و یکی دو مصدوم هم داریم. با این وجود برای پیروزی در ۴ بازی آینده تلاش می کنیم و منتظر هستیم تا رقبا امتیاز از دست بدهند و ما هم از این فرصت استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عاشق وطن IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 1
    استرا ماچونی رو بیارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس