کد خبر 1237280
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
حذف ۳ آزادکار ایران از جام علی‌اف روسیه/ گلیج به گروه بازنده‌ها رفت

در جریان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد جام علی اف در روسیه، ۳ آزادکار ایران از دور رقابت ها کنار رفتند و گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی گروه بازنده ها شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد جام علی علی اف در روسیه، علیرضا سرلک در ۵۷، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ و هادی وفایی پور در وزن ۸۶ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی گروه بازنده ها شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اسلام بازرگانوف از آذربایجان با نتیجه ۱۳ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروز پور در دور مقابل زلیم خان تازبایف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد ماگومد کازی مامگمدوف از روسیه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. فیروز پور در دور سوم مقابل دارسام جعفراف از روسیه با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب شد. با توجه شکست این کشتی گیر روس در مرحله نیمه نهایی، فیروزپور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ گادجی نبی اف از روسیه را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل فیلیپ پوگوت از مجارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب احمد دوداروف از آلمان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، وفایی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ماحامد زاکاریف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، گلیج به گروه بازنده ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن نخست فردا (شنبه) برگزار می شود.

رقابت های پنج وزن دوم نیز از فردا برگزار می شود که قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر شرکت کرده اند، امیرحسین مقصودی در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف یاند یاندیف از روسیه می رود. محمدمهدی یگانه جعفری نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آسومیدین حسن اف از ازبکستان کشتی می گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۲ کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدجواد ابراهیمی و  ارشک محبی در دور نخست استراحت می کنند و در دور بعد به مصاف هم می روند.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس