کد خبر 1237267
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: از ۲۰۰ کشور دنیا، تنها ده یازده کشور، به طور جدی بر سر تولید واکسن کرونا با یکدیگر رقابت می کنند و ایران با افتخار تمام، یکی از این کشور های پیشتاز است.

هم اکنون در کشور ما، هشت واکسن در مراحل مختلف تولید یا آزمایش هایی قرار دارند. این موفقیت بزرگ در تولید واکسن یک بیماری نوظهور و خطرناک در حالی است که آمریکا و غرب، از هیچ تحریمی حتی در حوزه دارو دریغ نکردند.

واکسن "تولید ایران" که امروز به رهبر انقلاب تزریق شد، حاصل همت نخبگان جوان ایرانی و نمادی درخشان از مهار تحریم ها، بلکه تبدیل تهدید به فرصت خلاقیت است.

اکنون ایران یکی از چند کشور سرآمد در تولید واکسن کروناست.

کاش این جرئت و همت جاری در جان جوانان نخبه ، در رگ های برخی مدیران بی اعتماد به توانمندی ملت هم جاری می شد. و بزودی با تشکیل دوت جدید، جاری می شود، ان شاء الله.

جرئت شکست مرزهای دانش و فناوری و قدرت را امام خمینی (ره) و امام خامنه ای عزیز، به جوانان نخبه دادند.

"شاید از حادثه می ترسیدیم- تو به ما جرأت طوفان دادی".

می شود با تو دل به دریا زد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    9 2
    اصلاحات وطن فروش: ما نمی توانیم.
  • حسين DE ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    1 1
    ميتوان با تو ناممكنها را ممكن كرد زيرا كه تو مرد ميدانى پير فرزانه ما
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    6 1
    به خداوندی خدا وقسم به چادر خاکی مادر این آقا خودش رو خرج اسلام کرد، همه جوره از انقلاب وآرمان های انقلاب داره دفاع میکنه، دست علی یارش خدانگهدارش
  • پسر ایرانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    "مدیر بی اعتماد" یعنی چه؟؟ مدیری که به مجموعه خود اعتمادی ندارد یا نتوانسته اعتماد ایجاد کند اساسا شرایط اولیه و صلاحیت مدیر بودن را ندارد. چرا یک کشور بخاطر تعداد معدودی افراد ناکارآمد باید معطل و متضرر شود؟؟ در این مملکت قحط الرجال نیست. مدیریت ارشد کشور برای این معضل اساسی باید اقدام فوری و قاطع کند!!
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    1 1
    عاشق رهبرمون هستیم ای شبکه های کثیف من و تو و سعودی نشنال و رادیو فرداهای بی مغز وطن فروش بمیرین چون ما عاشق رهبرمون هستیم حجت خداوند روی زمین رهبری عادل و سخنرانی قوی و سیاست مداری هوشمند و شجاع و بااخلاق. بهترین رهبر دنیا که نظیر نداره. رئیسی هم عالیه دوستش داریم. اینو خطاب به این وطن فروش ها که چیزی از عزت و غیرت ملی نمیدونن نوشتم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس