کد خبر 1236790
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اسلامی‌خواه: شکست پرسپولیس سخت است ولی انگیزه داریم

بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با توجه به پتانسیل و توان تیم پرسپولیس بازی سختی مقابل آنها داریم اما انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این بازی خانگی برای ما وجود دارد.

به گزارش مشرق، قائم اسلامی‌خواه در مورد تقابل مس رفسنجان مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: همه تمرکز خود را  روی این بازی گذشتیم و می‌خواهیم با شروع مجدد لیگ به روند خوب خود بازگردیم. بدون شک بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما تلاش می‌کنیم از این بازی امتیاز کسب کنیم و بازی زیبایی ارائه دهیم. می‌دانیم باید مقابل حریف سرسختی به میدان برویم و برای موفقیت در این بازی انگیزه‌های زیادی داریم.

وی با اشاره  به ناکامی‌های هفته‌های اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان وی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در بازی با سپاهان رخ داد تمرکز تیم ما را به هم ریخت. در شرایطی که فکر می کردیم می‌توانیم از این بازی امتیاز بگیریم شکست سختی خوردیم؛ اما در ادامه سعی کردیم تیم را جمع کنیم و فکر می کنم تا حدودی موفق بودیم.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: شاید اگر بدشانس نبودیم در دو بازی بعد شکست نمی‌خوریم ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که با بدشانسی در چند بازی پیاپی امتیاز از دست دادیم و همین باعث شد با چالش روبرو شویم. فکر می‌کنم این تعطیلات و وقفه‌های که در مسابقات به وجود آمد به ما کمک کند تا از آن شرایط خارج شده و بار دیگر به روزهای خوب‌مان برگردیم. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس