جدال قلعه نویی با استقلالِ فرهاد/ پرسپولیس پساسوپرجام به مس رسید

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) با برگزاری ۵ مسابقه آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر از روز جمعه با برگزاری ۵ مسابقه آغاز می‌شود. ادامه این هفته از مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه پیگیری خواهد شد.

تیم‌های مدعی پرسپولیس و استقلال در اولین روز مسابقات به میدان می‌روند.

ماشین سازی - نساجی/ جمعه ساعت ۱۹:۱۰

روز جمعه یک دیدار مهم در انتهای جدول لیگ برتر برگزار می‌شود. ماشین سازی که با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد، چاره‌ای جز پیروزی مقابل نساجی نخواهد داشت. نساجی هم با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

ماشین سازی در این دیدار ۲ غایب خواهد داشت. رضا آذری و رضا کریمی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده اند. ماشین سازان در ۸ مسابقه اخیر خود در لیگ برتر بردی نداشته و ۵ بازی را هم باخته اند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

نساجی هم تحت هدایت ساکت الهامی در ۲ بازی آخر با حداقل گل، حریفان را شکست داده است. آن‌ها موفق شده اند فولاد و نساجی را با یک گل شکست دهند.

البته نساجی در بازی‌های خارج از خانه لیگ بیستم، نتایج بدی نگرفته است. آن‌ها ۹ امتیاز از ۲۲ امتیاز خود را در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده اند.

مس رفسنجان - پرسپولیس/ جمعه ساعت ۱۹:۱۵

مس که یکی از پدیده‌های لیگ بیستم بوده است، کار سختی در هفته بیست و چهارم مقابل پرسپولیس خواهد داشت. شاگردان ربیعی با ۲۸ امتیاز در رده نهم لیگ برتر قرار دارند.  

مسی‌ها البته در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته اند. آن‌ها ۳ مسابقه آخر خود در لیگ برتر را باخته اند. شکست مقابل سپاهان قدرتمند می‌تواند قابل قبول باشد، اما باخت به نساجی و نفت مسجدسلیمان اصلا برای هواداران مس قابل قبول نیست.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس هم که با قدرت به سمت قهرمانی پنجم پیش می‌رود، این هفته یک جام دیگر به جام‌های خود اضافه کرد. سرخپوشان پایتخت با پیروزی مقابل تراکتور عنوان قهرمانی سوپرجام ایران را کسب کردند.

شاگردان یحیی گل محمدی در ۲ بازی آخر خود مقابل ذوب آهن و استقلال به پیروزی رسیده اند. آن‌ها در بازی رفت هم با یک گل از سد مس گذشتند.  

ذوب آهن - آلومینیوم/ جمعه ساعت ۱۹:۴۰

تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم در دیگر مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. ذوب آهن حال و روز خوبی در جدول لیگ برتر ندارد و با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.  

آلومینیوم هم با ۳۵ امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. آن‌ها این شانس را دارند که برای کسب سهمیه با تیم‌هایی مثل استقلال، فولاد و گل گهر رقابت کنند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

علیرضا منصریان از زمانی که هدایت آلومینیوم را قبول کرده، با این تیم شکستی را تجربه نکرده است. این تیم قبل از شروع مجدد لیگ برتر یک اردوی تدارکاتی را در تهران پشت سر گذاشت.  

بازی رفت ۲ تیم با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. ذوب آهن با ۲ شکست پیاپی در لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می‌رود. این تیم در جام حذفی هم مقابل استقلال شکست خورد.  

نفت آبادان - سایپا / جمعه ساعت ۲۰:۵۰

نفت و سایپا هم دیگر مسابقه هفته بیست و چهارم را برگزار می‌کنند. نفت حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد و در ۴ بازی از ۵ دیدار آخر خود، شکست خورده است. این تیم مشکلات مالی شدیدی دارد و پورموسوی، سرمربی این تیم با وجود مشکلات ترجیح داده است که تا پایان فصل در این تیم بماند.

نفت و سایپا همسایه یکدیگر در جدول لیگ برتر هستند. نفت با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. سایپا هم ۲۵ امتیازی و سیزدهم است.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

سایپا هم که تغییراتی روی نیمکت داشت، با روی کار آمدن فراز کمالوند ۲ برد متوالی مقابل پیکان و فولاد داشته است.  

بازی رفت ۲ تیم با تساوی یک - یک به پایان رسید. جعفری برای سایپا گل زد، اما اهل شاخه بازی را به تساوی کشاند.

استقلال - گل گهر سیرجان/ جمعه ساعت ۲۱:۵۰

بدون شک در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تیم‌های استقلال تهران و گل گهر سیرجان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این ۲ تیم رقابت شدیدی با یکدیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند.  

استقلال این هفته در یک بازی معوقه با ۲ گل از سد پدیده گذشت تا شاگردان فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس با گل گهر از لحاظ روحی به آمادگی کافی برسند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

استقلال با یک لشکر مصدوم به مصاف گل گهر خواهد رفت. وریا غفوری و هروویه میلیچ به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده اند. شیخ دیاباته هم نتوانست به ایران سفر کند. فرشید اسماعیلی هم بعید به نظر می‌رسد مقابل گل گهر بازی کند. استقلالی‌ها از لحاظ مالی هم روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

وضعیت در اردوی گل گهر خوب به نظر می‌رسد. این تیم در ۳ دیدار تدارکاتی قبل از بازی با استقلال به پیروزی رسیده است. مرتضی تبریزی و علی دشتی هم دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته اند تا رضا شربتی، تنها غایب این تیم مقابل استقلال باشد.

پدیده - تراکتور/ شنبه ساعت ۲۰:۳۰

رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه با برگزاری یک مسابقه ادامه پیدا می‌کند. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرده اند تا تیم رسول خطیبی کم ستاره شود.

پدیده هم این هفته در یک بازی معوقه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب استقلال شد. البته اعضای کادر فنی پدیده شدیدا به داوری این مسابقه اعتراض داشتند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

تراکتور با ۳۳ امتیاز در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و پدیده با ۲۸ امتیاز، هشتم است. این ۲ تیم رقابت تنگاتنگی در جدول دارند و به شدت به پیروزی در این بازی محتاج هستند.

شاگردان خطیبی قبل از شکست مقابل پرسپولیس در سوپرجام موفق شده بودند از سد ماشین سازی عبور کنند.  

پیکان - نفت/ یکشنبه ساعت ۱۹:۵۰

نفت با هدایت محمود فکری در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و کمی هواداران مسجدسلیمانی را امیدوار کرده است. این تیم با ۲۷ امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد.  

پیکان از بازیکنان جوانی برخوردار است که می‌توانند آینده این تیم را در سال‌های آینده تامین کنند. مهدی تارتار با این بازیکنان جوان نتایج قابل قبولی را در لیگ بیستم کسب کرده است. پیکان قبل از شروع مجدد مسابقات لیگ، دیدارهای تدارکاتی زیادی را برگزار کرد. این تیم مقابل تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و گل گهر بازی تدارکاتی انجام داد.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

شاگردان مهدی تارتار با ۲۷ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. البته پیکانی‌ها در ۵ دیدار اخیر خود ۲ شکست و ۳ تساوی داشته اند.

پیکان در بازی رفت با تک گل فرزاد حاتمی از سد نفت گذشت.

فولاد - سپاهان/ شنبه ساعت ۲۰:۴۵

در آخرین مسابقه هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فولاد و سپاهان در اهواز به مصاف هم خواهند رفت. فولاد با ۳۴ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد و چشم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دوخته است. فولاد در اهواز صخره‌ای غیر قابل نفوذ به نظر می‌رسد. آن‌ها در این فصل هیچ باختی در ورزشگاه فولاد آرنا نداشته اند.  

بازی رفت ۲ تیم در اصفهان با تساوی یک - یک به پایان رسید. پاتوسی برای فولاد گلزنی کرد، اما حسینی گل سپاهان را پاسخ داد.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

سپاهان هم با ۴۶ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. این تیم رقابت سختی با پرسپولیس برای قهرمانی لیگ برتر دارد. این دیدار می‌تواند مصاف خط حمله آتشین سپاهان با خط دفاع مستحکم فولاد باشد. سپاهان با ۴۲ گل زده، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و فولاد با ۱۵ گل خورده، دومین دفاع مستحکم لیگ است.

فولاد آمار جالبی مقابل سپاهان نداشته است؛ آن ها در ۵ تقابل آخر خود مقابل سپاهان بردی کسب نکرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ع IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 1
    آقایان سازمان لیگ پرسپولیس‌با‌۷ بازیکن و مربی‌در‌تیم‌ملی‌د ‌طول‌مدت سه‌بازی‌انجام‌داده‌آن هم‌زودور‌از‌رقیب‌اصلی‌ولی‌تیم‌س‌یک‌ماه‌استراحت کرده‌و سه‌روز دیرتر‌از پرسپولیس‌بدزز‌میکند‌این‌یعنی چی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس