النجباء

پس از اقدام آمریکا در مسدود کردن برخی از وب‌سایت‌های گروه‌های مقاومت، جنبش النجباء عراق ضمن «دزدی»‌ خواندن این اقدام آمریکا، خواستار تحریم دامنه‌های اینترنتی آمریکایی شد.

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء عراق، امروز (چهارشنبه)، به اقدام آمریکا در مسدود کردن پایگاه‌های شبکه‌های وابسته به گروه‌های مقاومت واکنش نشان داد.

جنبش النجباء در این خصوص گفت: «پس از آنکه باند آمریکا وب‌سایت جنبش النجباء و نهاد رسانه‌ای و پخش ماهواره‌ای این جنبش را سرقت کرد، این باند بار دیگر دامنه‌ها و سرورهای اینترنتی رسمی برخی شبکه‌های ماهواره‌ای، گروه‌های آزاد و شریف و نهادهایی را که در تلاش برای آگاهی‌بخشی هستند، سرقت نموده است».

این جنبش عراقی اضافه کرد: «این گام ترس آمریکا از رسانه‌های خیرخواهی را نشان می‌دهد که صدایشان از طریق اینترنت و ماهواره‌ها به تمام جهان می‌رسد و دروغ، فریب و اقدامات گمراه‌کننده رژیم ظالم آمریکا رسوا می‌کنند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما در معاونت رسانه‌ای مقاومت اسلامی جنبش النجباء همزمان با محکوم کردن این اقدام بزدلانه، در کنار برادرانمان در عراق، یمن، فلسطین، بحرین، آذربایجان، نیجریه، و جمهوری اسلامی ایران و تمام آزادگان جهان که آمریکا را با سخن و قلمشان به وحشت انداختند، می‌ایستیم».

النجباء در پایان این بیانیه خواستار تحریم شرکت‌های آمریکایی ارائه‌دهنده دامنه اینترنتی و همچنین خواستار تبدیل دامنه‌های شبکه‌های خسارت‌دیده به دامنه‌های داخلی شد.

واشنگتن، شامگاه سه‌شنبه، وب‌سایت‌ چند شبکه وابسته به مقاومت از جمله شبکه العالم، پرس تی وی و المسیره را مسدود کرد.

شبکه ایرانی العالم و المسیره یمن هر یک به صورت جداگانه در بیانیه‌ای اقدام واشنگتن در مسدود کردن وب‌سایت‌هایشان را نقض آزادی بیان و مصداقی برای راهزنی خواندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس