کد خبر 123655
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷

شهيد ابراهيم آتش‌سرد گفته است: پس از ملت و مردم كشورمان مي‌خواهم براي حفظ اين انقلاب كه با ريخته شدن خون هزاران شهيد به وجود آمده تلاش كنند و فرهنگ اسلامي خود را با فرهنگ منحط غربي عوض نكنند و از بي‌حجابي دوري كنند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، بي‌ترديد دفاع‌مقدس ملت ايران برگرفته از نهضت انسان‌ساز عاشورا است و بر اين اساس،رزمندگان اسلام همواره با تأسي به پيروي از اسلام ناب،از كشورمان دفاع كردند و نشانه‌هاي اين تبعيت را در نوشته‌ها و سخنانشان به ويژه وصيتنامه‌هايشان به وضوح مشاهده مي‌كنيم.

شهيد عبدالرسول آب‌بر در وصيتنامه‌اش مي‌نويسد: خواهرم از تو مي‌خواهم كه در همه حال و هميشه حجاب خود را حفظ كني و با امر به معروف و نهي از منكر تمام خواهران را به اين كار تشويق كني و با اين عمل خويش ادامه دهندهراه شهدا باشي.

شهيد سيف الله آب‌خضرهم مي‌نويسد: خواهران عزيز‌، اميدوارم كه حجابتان را حفظ كنيد. اگر خداي ناكرده حفظ نكنيد تمام كساني كه با ما ضديت دارند، منتظر همين كارها هستند،‌سنگر شما حجاب شماست.

شهيد ابراهيم آتش‌سرد هم گفته است:... پس از ملت و مردم كشورمان مي‌خواهم براي حفظ اين انقلاب كه با ريخته شدن خون هزاران شهيد به وجود آمده تلاش كنند و فرهنگ اسلامي خود را با فرهنگ منحط غربي عوض نكنند و از بي‌حجابي دوري كنند.

شهيد سعيد آخوندي يزدي مي‌نويسد: ... و خواهر عزيزم،‌تو را به حجاب كامل اسلامي توصيه مي‌كنم‌.

شهيد شيرعلي آذربار هم يادآور شده است:... و از خواهرانم مي‌خواهم كه حجاب اسلامي داشته باشيد،‌زيرا حجاب هم سنگر است.

شهيد عباس آرموييان نيز تاكيد كرده است: ... و از خواهرها مي‌خواهم با حفظ حجاب خود كه از شمشير براي دشمن برنده‌تر است از خون شهدا پاسداري كنند.

شهيد عباس آريانژاد هم مي‌گويد: برادران و خواهران، بياموزيد به خود و ديگران و در راه پيشبرد و تحصيل علم و دانش تا دم مرگ كوشا باشيد حجاب و نگاهتان را كنترل كنيد؛‌زيرا كه شرمناك است بدني چه به نگاه و چه به نفس عرضه داشته شود.

شهيد زكريا آزادي نوشته است:به تمامي خواهران سفارش مي‌كنم كه شما هم با حفظ حجاب پيام‌رسان خون شهدا و مانند زينب(س) باشيد.

شهيد عبدالرسول آزمند گفته است: از خواهران هم مي‌خواهم كه حجابتان را حفظ كنيد چون كه خون شهدا را حفظ مي‌كنيد و بدانيد كه حفظ كردن حجاب شما خواهران پيام هر شهيد به خون خفته است.

شهيد سيدقاسم آگهي مي‌نويسد: خواهران،‌حجاب را وقار خود بدانيد بايد يقين داشته باشيد كه وقار شما در حجاب شماست و حجاب شما افتخار جامعه و سربلندي جمهوري اسلامي.

شهيد زعفر آهنگري علي‌آبادي نوشته است:از شما خواهر بزرگترم مي‌خواهم كه حجاب خود را در برابر نامحرمان حفظ نمايي.

شهيد احمد ابراهيمي گفته است: به خواهرانم وصيت مي‌كنم كه حجاب خود را حفظ نمايند زيرا حجاب زنان ما سلاح آنها در مبارزه فرهنگي است.

شهيد رمضان ابراهيمي خطاب به همسرش گفته است: همسر عزيز و با وفايم‌،حجاب را و ايمانت را رعايت كند آن طور كه شايسته بندگان خاص خداوند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس