کد خبر 1236513
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

تاج گل نوعی تزیین و آرایش گل ها به صورت تجملاتی و بسیار بزرگ است که از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی گل در کنار یکدیگر در اشکال مختلف حاصل می شود.
از تاج گل در مراسم مختلفی مانند ختم ، مراسم افتتاحیه نمایشگاه و فروشگاه و غیره استفاده می شود. بنابراین ضروری است که گل ها درون تاج گل متناسب با مناسبت مختلف انتخاب شده و همچنین  به چیدمان و نوع آرایش گل ها توجه کنید 
برای خرید تاج گل مناسب انتخاب و خریداری کنید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

نکات قابل توجه هنگام خرید تاج گل شامل چیست؟

برای خرید تاج گل زیبا و متفاوت که چشمگیر و متفاوت باشد نکات زیر را در نظر داشته باشید. 

۱. نوع تاج گل

تاج گل ، دارای انواع متفاوتی بوده که تنها با انتخاب و تغییر گل های به کار رفته درون آن می توان از آن ها برای مراسم و مناسبت های مختلف استفاده نمود. تاج گل بر حسب اندازه و ابعاد در سه نوع مختلف دیزاین می‌شوند که شامل موارد زیر می باشند :

- تاج گل یک طبقه
برای تزیین اینگونه تاج‌های گل ، گل های انتخابی در یک طبقه بر روی یک پایه چوبی یا فلزی قرار می گیرند. از نظر قیمت این گونه تاج‌های گل از سایرین ارزان تر بوده و نمی‌توان بر روی آرایش گل ها و چیدمان آنها در کنار یکدیگر مانور زیادی داد.

- تاج گل دو طبقه
برای تزیین این نوع تاج گل باید از گل های بیشتری نسبت به تاج های یک طبقه استفاده نمود و گل ها در دو طبقه مجزا از یکدیگر  قرار داده می شوند ، به طوری که می توان تزیین دو طبقه گل را مشابه یا متفاوت با یکدیگر انجام داده و آن ها را و بر روی یک پایه دو طبقه ثابت نمود.

- تاج گل سه طبقه
این تاج گل نسبت به سایرین قیمت بیشتری داشته و  گل ها باید بر روی پایه ای قرار بگیرند که جنس مقاومی داشته باشد . در صورتی که که هنگام انتخاب گل ها برای قرار گرفتن در تاج گل سه طبقه از انواع گل هایی که با یکدیگر از نظر رنگ و شکل تناسب دارند انتخاب کنید ، می توانید یکی از زیباترین تاج های گل را داشته باشید.

تاج گل ترحیم .

۲. انتخاب گل های متناسب با مراسم مورد نظر

گل های مورد استفاده در تاج گل باید برحسب نوع مراسمی که می خواهید در آن شرکت کنید ، انتخاب شوند .
به عنوان مثال در صورتی که قصد شرکت در مراسم ختم و ترحیم را دارید باید گل های متناسب با این مراسم انتخاب کنید . بهترین گل ها برای قرار گرفتن در تاج گل ترحیم شامل گلایل ،  گل داوودی ، ارکیده ، گل لیلیوم و میخک هستند و مناسب ترین رنگ انتخابی برای این گل ها در مراسم ختم سفید است که اغلب نمادی از پاکی،  بی گناهی و معصومیت می‌ باشد. همچنین در صورتی که فرد تازه فوت شده جوان بوده و یا نسبت نزدیکی با شما دارد می‌ توانید از گل رز قرمز و سفید نیز در تاج گل ترحیم استفاده کنید. اما برای گل های تاج گلی که برای مراسم شادی و تبریک می باشد انتخاب های متنوع تری وجود داشته و شما می توانید از  گل هایی با رنگ متنوع در این تاج گل استفاده کنید. تنها نکته ای که در هنگام خرید تاج گل تبریک باید به آن دقت کنید انتخاب نوع و رنگ گل ها بر اساس مناسبت و مراسم بوده تا بتوانید پیام مناسبی را توسط گل های موجود در تاج گل به گیرنده انتقال دهید. به عنوان مثال اگر به مناسبت تبریک تولد نوزاد قصد خرید تاج گل را دارید در صورتی که نوزاد دختر است  بهتر است از گل های نیلوفر صورتی و در صورتی که قصد شرکت در مراسم افتتاحیه یک کسب و کار را دارید از گل‌های لیلیوم ، آنتوریوم  گل مریم و داوودی انتخاب کنید.
با توجه به اینکه گل رز قرمز نمادی از عشق و علاقه فراوان می باشند در هر مناسبتی که قصد غافلگیر کردن همسر خود را دارید از گل های رز قرمز در تاج گل استفاده کنید.

۳. خرید تاج گل با توجه به بودجه مورد نظر

با توجه به اینکه هنگام تزیین تاج گل باید از گل های زیادی استفاده شود بنابراین هنگام خرید تاج گل باید به بودجه مورد نظر خود دقت کنید و سعی کنید بر حسب بودجه بهترین و زیباترین انتخاب را داشته باشید. به عنوان مثال به جای خرید گل های ارزان قیمت با تعداد زیاد آن و تزیین آنها  در تاج گل دو یا سه طبقه  ، می توانید از گل های زیبایی با قیمت بیشتر اما در تعداد کمتر استفاده نموده و آنها را در یک تاج گل یک طبقه تزیین کنید و این گونه یک تاج گل شکیل و زیبا داشته باشید.

۴. خرید تاج گل را به صورت آنلاین انجام دهید.

برای صرفه جویی در وقت و هزینه به جای آنکه به صورت حضوری به گل فروشی رفته و گل های مورد نظر خود را انتخاب کنید ، می توانید به گل فروشی آنلاین اعتماد کرده و تنها با چند کلیک ساده گل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
با توجه به اینکه گل فروشی های آنلاین تحویل گل را نیز به صورت رایگان انجام می دهند بنابراین هنگام خرید می توانید ساعت و محل تحویل گل را در سایت درج کرده و تاج گل مورد نظرتان را در موعد مقرر تحویل بگیرید. در این صورت خیالتان از بابت جابجایی و حمل گل ها نیز آسوده بود و بدون آنکه گل ها خراب شوند در زمان و محل مورد نظر به شما تحویل داده می شوند.

۵. استفاده از یک کارت کوچک دارای متن متناسب روی تاج گل

در هنگام سفارش تاج گل انتخاب کارت مناسب که متنی زیبا و متناسب بر روی آن درج شده و نام شما در پایین آن قرار گرفته است را فراموش نکنید . توسط این کارت می توانید احساسات خود را نسبت به مراسمی که به آن دعوت هستید مانند احساس شادی و خوشحالی و آرزوی موفقیت برای کسی که کار شروع کرده و یا ابراز همدردی ، غم و تسلیت خود به خانواده فرد متوفی را نشان دهید.

۶. انتخاب زمان مناسب برای ارسال تاج گل به مراسم

اگر برای شرکت در یک مراسم ترحیم تاج گلی را سفارش داده اید باید ساعت تحویل آن با رسیدن شما به مراسم هماهنگ باشد.  اما اگر قصد شرکت در مراسم را نداشته و فقط برای ابراز همدردی قصد ارسال تاج گل به مراسم را دارید می توانید تحویل آن را طوری هماهنگ کنید که تاج گل به محل دفن فرستاده شود و زمان آن موقعی باشد که خانواده متوفی در آنجا حضور دارند.
برای مراسمات تبریک و شادی نیز در صورتی که قصد حضور داشته باشید باید زمان تحویل تاج گل را همزمان با رسیدن خودتان به مجلس هماهنگ نموده و اگر قصد شرکت در  مراسم را نداشته و تنها برای عرض تبریک ، تاج گل سفارش می دهید زمان تحویل آن را در ابتدای مراسم هماهنگ کنید تا تاج گل شما از ابتدا تا انتهای مراسم به چشم بیاید.

سخن پایانی :
این روزها با آسان شدن ارتباطات ، برای خرید گل نیازی به تحمل ترافیک و اتلاف زمان نیست . سفارش تاج گل و دسته گل لاکچری و یا سفارش آنلاین گل ارزان در تهران از گل فروشی اینترنتی فست گل امکان پذیر است . 
 گل فروشی آنلاین فست گل  www.fastgol.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس