کد خبر 1236426
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

خرید و فروش عمده پسته بادامی

پسته بادامی یا پسته سفید ، در بازارهای داخلی و جهانی کالا پر طرفداری است و یکی از کالاهای مورد توجه در صادرات این سال‌ها بوده‌است. این پسته انواع مختلفی دارد و خندان بودن و اندازه هر نوع متفاوت است. ولی از ویژگی‌های کلی این خوراکی محبوب می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

1. میوه‌ی ریز

2. ظاهر سفید

3. پوسته‌ی کدر رنگ

4. کشیده و بادامی شکل

5. قیمت مناسب

خرید و فروش عمده پسته بادامی

اصالت برداشت پسته بادامی، منطقه‌ی خراسان، مخصوصا خراسان رضوی است؛ هرچند در شهرهای دیگری چون کرمان، رفسنجان و یزد نیز تولید می‌شود. با توجه به قیمت مناسب این پسته نسبت به ارقام دیگر این میوه‌ی محبوب از کیفیت بالایی برخوردار است و همیشه در بازارهای صادراتی فعال است. در چند سال‌ اخیر کشورهایی چون روسیه، افغانستان و چین از از بزرگترین طرفداران پسته اخیر بوده‌اند.

فروش پسته ، فرصت خوبی برای گسترش بازارهای مصرف آن و معرفی آن به عنوان کالا جایگزین ارقام پسته‌ی خارجی است. با توجه به قیمت مناسب پسته بادامی خرید عمده‌ی آن کاملا به صرفه و کیفیت بالای آن تضمین کننده است.

پسته بادامی در داخل و خارج از ایران

پسته کالا محبوب ایرانی و معرف محصول غالب آسیایی است که در سال‌های اخیر خیلی از کشورها به تولید آن روی آورده‌اند؛ اما به گفته‌ی کارشناسان، حتی در آمریکا هم که در سال‌های گذشته بخش زیادی از بازار جهانی پسته را گرفته‌است تنها در چند ایالت آن امکانات کشت به صرفه‌ی پسته وجود دارد در صورتی که در بیشتر استان‌های ایران شرایط رشد پسته وجود دارد.

 پسته یکی از انتخاب‌های همیشه و هنوز برای خرید عمده، خرید پسته است. پسته با وجود محبوبیت جهانی، غالبا در کشورهای آسیای مرکزی تولید می‌شد. همین باعث شد کشورهای بیشتری اقدام به تولید پسته بکنند؛ هم اکنون پسته در کشورهای هلند، ایتالیا، آمریکا، هنگ کنگ و چین به صورت تخصصی تولید می‌شود. ایران 11درصد از سهم صادرات بازار جهانی پسته را به عهده دارد.

پسته به خاطر طعم لذیذش بسیار محبوب است و حتی در شرایط بد اقتصادی این محبوبیت خود را حفظ کرده و همیشه به عنوان برترین رقم آجیل در مراسمات و پذیرایی‌های خاص مخصوصا سال نو، حضور داشته‌ است. این‌ها تنها دلایل محبوبیت پسته نیستند؛ این خوراکی مفید خواص دارویی بسیار زیادی دارد. ارقام مختلف پسته حاوی مواد معدنی، انواع ویتامین، آهن کلسیوم و منبع چربی و فیبرهای رژیمی است. پسته نه تنها ضامن سلامتی است و از طرف پزشکان به مصرف آن بسیار توصیه می‌شود در میان ورزشکاران هم طرفداران بسیاری دارد.

فروش عمده‌ی پسته بادامی

زمین‌های کشت پسته، در نیمی از استان‌های ایران قرار دارند؛ تولید کننده‌های ارقام مختلف پسته هم مانند هر تولیدکننده‌ی دیگری دنبال راهی برای فروش آسان و کم خطرتر محصولات خود هستند. فروش عمده مسیر مقرون به صرفه و معقولی برای کالاهای تولیدی است که به راحتی کالا را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد تا کالا به بازارهای مصرف داخلی و خارجی بزرگ و کوچک راه پیدا بکند.

از نکات مثبت فروش عمده محصولات به چند مورد می‌شود اشاره کرد:

● با فروش عمده‌ و گسترده محصولات تولیدی می‌شود سریع‌تر و کم دردسرتر محصولات خود را راهی بازار مصرف کرد

● فروش عمده تولیدکننده را در زمان کمتر به سود بیشتر محصول می‌رساند

● با فروش سریع و یکجای محصول، امکان به فروش نرفتن و فاسد شدن محصولات از بین می‌رود

● زمانی که تولیدکننده دغدغه‎‌ی فروش محصولات را نداشته باشد، زمان و فرصت بیشتری برای گسترش تولیدات را پیدا می‌کند

● زمانی که محصول یکجا و به دست سرمایه گذاران عمده سپرده شود که کارشان را بلدند، محصول به شکل حرفه‌ای تری وارد بازارهای مصرف داخلی و جهانی می‌شود و علاوه بر سود بیشتر، امکان جذب تمایلات بازار به محصول تولیدی فرد بیشتر می‌شود

● آینده‌ی کاری فرد تضمین شده‎‌تر است.

فروش و خرید عمده پسته بادامی

خرید و فروش عمده، از ویژگی‌های یک بازار سالم است. تولید کننده ای که دغدغه‌ی فروش تک تک محصولات خود را نداشته باشد، تمرکز بیشتری بر تولید محصولات بیشتر و با کیفیتتر دارد. خریداران عمده‌ هم با تجربه‌ و زمان کافی برای تحلیل بازار و ارائه‌ی محصول در بازارهای مناسب در زمان مناسب پیدا می‌کنند تا با شکل درست‌تری محصول را به بازار عرضه کنند. در این حالت سود تولید کننده، سرمایه گذارو مصرف کننده‌ی نهایی تضمین شده است.

بهترین حالت رسیدن به سود از تولید پسته‌ی بادامی، فروش عمده‌ی آن است. سرمایه گذار با شناخت قابلیت‌های این رقم پسته در بازارهای داخلی و خارجی، ظرفیت‌های فروش و صادرات را شناسایی می‌کند. بعد محصول را در زمان مناسب به آن بخش‌هایی از بازار که ظرفیت بیشتری دارند عرضه می‌کند. شناخت محصول توسط مصرف کننده قدم اول رسیدن به سود است. سرمایه گذاران پسته بادامی می‌توانند با معرفی این رقم پسته‌ی خوش طعم و با کیفیت به بازارهای داخلی و جهانی، میزان سودی که از پسته‌ی بادامی به تولیدکننده‌گان و خودشان می‌رسد را توسعه ببخشند و انگیزه‌ای برای افزایش ظرفیت تولید این محصول ایجاد کنند.

قیمت عمده پسته بادامی

قیمت عمده پسته به خصوص بادامی به مواردی چون : کیفیت پسته ، انس پسته ، سایز پسته ، خندان – نیمه خندان و غیر خندان پسته و ... بستگی دارد.

خرید و فروش پسته در نئوفارم

اگر قصد فروش پسته به صورت عمده و یا قصد خرید پسته به صورت عمده را دارید ، نیازمندی های پسته نئوفارم مکانی مناسب برای شما می باشد . کافیست به آدرس pesteh.neofarm.ir مراجعه کنید !

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس