کد خبر 1236285
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
آصفی: استعفای ما را بپذیرند دستشان را می بوسیم/ همه با هم از استقلال می رویم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شخصا 3 بار استعفا کرده ام و با تمامی اعضا به وزیر اعلام جدایی کردیم و حالا هم اگر قبول کنند، دستشان را می بوسیم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا آصفی در مورد شرایط استقلال و اینکه چرا اعضای هیات مدیره این باشگاه سکوت کرده اند اظهار داشت: هیات مدیره سکوت کرده چون دلگیر است. آقای عبدیان چند میلیارد تومان بلاعوض آورده و هزینه کرده است.

وی افزود: به جای تقدیر به او ناسزا می گویند. حجت نظری آبرو و سابقه کاری خودش را آورده است. البته من ککم از استوری گذاشتن برخی ها نمی گزد. استوری و ناسزا خیلی من را قلقلک نمی دهد. کسانی که برای من مطلب می نویسند، 95 درصد خوب می نویسند ولی آنهایی که علیه من می نویسند بدانند من مثل ماهی هستم؛ نه خون دارم و نه غصه می خورم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: اعضای هیات مدیره هر کاری می کنند یکسری از آنها انتقاد می کنند. هیات مدیره وارث بدهی های قبل است. استقلال مشکل مالی دارد. البته همه ما اشکالاتی داریم. واقعیت این است باید نقاط ضعف و قوت را با هم ببینید.

آصفی در خصوص اینکه عده ای در فضای مجازی تعادل این باشگاه را بر هم می زنند، گفت: شرایط استقلال به آن بدی که می گویند نیست. استقلال پرافتخارترین تیم ایران است. در تیم به این بزرگی حتی یک اشکال کوچک تنش ایجاد می کند. من، تیم بزرگتر از استقلال سراغ ندارم و در مورد پرسپولیس هم نمی خواهم حرف بزنم.

وی در خصوص گلایه بازیکنان مبنی بر اینکه زمین تمرین آنها تا زمان برگزاری مشخص نیست گفت: خواهش می کنم مشکلات را اینقدر کوچک نکنید. ابتدا باید به مسائل کلان رسیدگی شود تا بعد به یک پرس یا دو پرس غذا برسیم. زمانی که با روشن، حجازی و ... نشست و برخواست داشتم، خیلی ها اصلا سنشان به آن زمان قد نمی دهد. من هواداران را می فهمم و به آنها احترام می گذارم. هواداران استقلال نمی توانند بگویند بیشتر از من استقلالی هستند. 60 سال است استقلالی هستم.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: من تا الان 3 بار استعفا کرده ام. خیلی از بزرگان و پیشکسوتان استقلال با من تماس گرفتند که نرو و بمان. وقتی در فضای متشنج کار کنید چیزی درست نمی شود. کجای دنیا رسم است که دعوای خانوادگی را بیرون ببرند؟ کجای دنیا مرتب استوری می گذارند. من نه اینستاگرام دارم و نه در فضای مجازی هستم ولی چرا باید این همه علیه هیات مدیره موضع گیری شود. وقتی مسئولیت گرفتیم چه مدیرعامل، چه هیات مدیره، چه بازیکن و در هر سمتی باشم باید ظرفیت داشته باشم. نباید همه چیز بیرون ریخته شود.

بیشتر بخوانید:

توصیه مدیرعامل سابق استقلال درمورد حواشی اخیر

آصفی که با برنامه شبهای فوتبالی صحبت می کرد، با بیان اینکه می شود جلوی اختلاف سرمربی و مدیرعامل را گرفت در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش در امور استقلال دخالت می کند یا خیر گفت: در برخی چیزها بله. این دخالت کردن نافی حقوق وزارت ورزش نیست. مشکل استقلال به آن شدتی که می گویند نیست. استقلال الان در رده سوم جدول است و از روزی که مجیدی آماده نتایج بدی گرفته نشده است. تیم به مرحله بعد آسیا صعود کرده و با این داشته ها نمی شود به نتایج انتقاد کرد.

وی در خصوص اینکه آیا واقعا هیات مدیره مدیرعامل استقلال را انتخاب کرده و اگر اینگونه است چرا با هم شکل دارند، عنوان کرد: اگر این حرف را بزنید، پس این موضوع در مورد سرمربی هم صدق می کند. دست من در کار است و می دانم چه خبر است. مشکلات استقلال یک بعدی نیست. اگر بدهی های قبلی نبود، استراماچونی و پادووانی شکایت نمی کردند، الان همه چیز گل و بلبل بود. مقصر این مسائل نه هیات مدیره است، نه مدیرعامل و نه وزارت ورزش.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: روز آخری که نزد وزیر ورزش و جوانان رفتیم 7 ساعت جلسه ما طول کشید. در آن نشست استعفای ما قبول نشد. در آن جلسه انتقادات بسیار زیادی را به مددی کردم. یکی از دوستان آقای وزیر در جلسه گفت صراحت لهجه آصفی را ستایش می کنم. الان هم می گویم اگر تقصیری هست متوجه من و مدیرعامل و همه است. از من تا بازیکنی که استوری زده و عنوان کرده یک پرس غذا خوردم مقصر هستیم. من با پورحیدری، حجازی و ... زندگی کردم و خیلی مسائل را دیدم.

آصفی در خصوص اینکه آیا برای تغییرات فردا در مجمع باشگاه آماده است یا خیر گفت: ما که استعفا کرده ایم و هر زمان بپذیرند دست همه آنها را می بوسیم. امیدوارم تغییرات در استقلال گسترده باشد. خودم به وزیر ورزش پیشنهاد کردم تغییرات ریشه ای و بنیادی داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا مددی در استقلال می ماند، گفت: من نمی دانم. اگر قرار باشد برویم، ان شاالله همه با هم می رویم و نجات پیدا می کنیم. فوتبال باعث نجات کشور است. هواداران استقلال گناه دارند و نباید اذیت شوند. بیایم شرایط را آرام کنیم، هر چه بحران بسازیم شرایط بدتر می شود. من استعفا کرده و هر وقت بگویند می رویم. ما نه ریالی پول گرفته ایم و اتفاقا آبرو گذاشته ایم. برخی مواقع هم برایمان استوری می گذارند. اینها را می گویم چون دلم برای امثال عبدیان و نظری می سوزد که پول و آبرو گذاشته اند و فحش هم می خوردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    9 2
    آره دیگه به اندازه هفت پشتتون خوردین حالا وقت رفتنه
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 3
    این آقا خیلی زبان باز و دریده تشریف دارند.
  • کیسه کش IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 1
    بقول مستی آب را جایی بریز که مبسوزد
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    آره والا برید تا این تیم شاید یه نفس راحتی بکشه
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    تو گفتی ما هم باور کردیم. کجا برید بهتر از استقلال.
  • آقامجتبی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    زودتر مزارتون رو مفقود کنید در هم پشت سرتون ببندید. بی خاصیت های بی لیاقت
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    تا رفتن این بابا مسعود ورای تایید مجلس به وزیر بعد ماخواب راحت‌نداریم با رفتن سلطانی فرد معاونش وزیر مخابرات استقلال روز خوش نداره وقتی اینها برند میشه نفس کشید
  • مشی سوسن IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    برید به سلامت بذارین استقلال جانی دوباره بگیره ؛ وه گنددوم که رفتین .
  • حیدری IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    آقای آصفی شما درست میگی مشکلات خانوادگی را بیرون نبرید ولی چرا توان این را ندارید که با وزیر ورزش برخورد جدی داشته باشید ما استقلا ایها شدیم یک بام و دو هوا مگر چی از پرسپولیسی ها کم دارید چرا جرعت حرف زدن را ندارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس