کد خبر 1236042
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

به گزارش مشرق صفحه اینستاگرامی زمانه پلاس نوشت:

پاسخ چند سال قبل رئیسی به سوالی درباره اعدام منافقین در سال ۶۷: من نه اسمم در حکم امام هست و نه مسئولیتم؛ اما از برخورد با تروریست‌ها تقدیر می‌کنم.

خبرنگار الجزیره انگلیسی در سوالی از سیدابراهیم رئیسی درباره نقش او درباره اعدام ‌های سال ۶۷ پرسید.

تکرار یک شبهه نخ‌نما شده توسط این رسانه البته با پاسخ هوشمندانه رئیسی همراه بود و او با ایستادن در موضع مدعی حقوق ملت ایران، از اقدامات طولانی دستگاه قضائی در حفاظت از حقوق امنیتی و قضائی ایرانیان سخن گفت و اضافه کرد که همگان باید بابت برخورد با اقدامات تروریستی منافقین از قوه قضائیه تشکر کنند.

پس از این اما رسانه‌های سعودی از جمله ایران اینترنشنال نیز با ادعای فرار رئیسی از پاسخگویی به این سوال سعی کردند تا این موضوع تکراری را دوباره برجسته کنند.

ادعای عدم پاسخگویی به این سوال در حالی مطرح می‌شود که آیت‌الله رئیسی در سال ۹۷ به تفصیل این سوال را پاسخ داده و صراحتا اعلام کرده که طبق حکم امام(ره) هیچ نقش حقیقی و حقوقی در

آن ماجرا نداشته اما در عین حال از برخورد با تروریست‌های سازمان منافقین حمایت کرده و همگان باید برای اجرای عدالت تلاش کنند.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    37 2
    خدایا این سید عزیز رو برای ما ملت ایران حفظ کن
  • DE ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    20 2
    از آنهایی که هنوز از منافقین (بخوانید داعشی های مدرن) دفاع می کنند باید پرسید، اگر آنهایی که یک زن تنها را که برای رای دادن در انگلیس به محل شعبه رای آمده، آنطوری چندنفره با چوب و لگد و مشت میزنند، در ایران امکانش را داشتند، او را به همن جرم نمی کشتند؟ تا کی باید محافل روشنفکری ما آلوده به مدافعن داعش باشد؟
  • بلال خان IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    توضیح دقیق و مستند و علمی بدون جنجال سیاسی اگر یک صدم اتفاقات دهه شصت و ترورهای کشور که توسط منافقین انجام شد رو الان انجام بدن بدون استثناء همه مردم خواهان اعدام تمام منافقین او هم در ملاء عام هستن و به کمتر از اعدام قانع نخواهند شد و متاسفانه در این بعد صدا و سیما و سینمای ما بشدت ضعیف عمل کرده و مستندها یا سریالهای دقیق و مستند درست نشده حداقل مثل گاندو
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    سلام.پرسش اساسی اینکه،چرا باقیشون رو اعدام نکردید؟! ظلم و جنایت که بعد از سال 1367 گروهک مجاهدین خلق کردن! رواج توهین و مسخره و لودگری و کارها بشدت مشمعزه کنند در کشور تا به امروز،معمولا از همین موجودات جهش یافته بشدت روان پریش بوده.از ساختن جوک برای روحانیون و دینی ها و مذهبی تا رواج و القاء مسائل شنیع غیراخلاقی به انسان ها درستکار.سوار شدن و گرفتن کنترول بیشتر تظاهرات!(خونین و مشکل دار) تا یاد دادن و القاء شعارها خود به مردم به انواع و اقسام روش ها.!. واقعا باید همان سال اولیه! نه 1367 همشون رو در زندان نگه داری میشدن! اگر میخواستن برفتن بیرون و درست نیمشدن، باید نیست و نابود میشدن. دقیقا خود کفر و کافر و مشرک هستن،این پست فطرت ها بی شرف و بی همه چیز.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    و در ادامه پیام قبل.اما با این وجود. درود با اقای رئیسی و هر عزیز دیگری که در هلاک کردن و به سازی عمل رساندن بخش کوچکی از این گروهک تلاش کردن.مردم ایران از این گروهک بیزار هستن.لعنت ابدی خدا و ملائکه و همه انسان ها بر این گروهک مجاهدین خلق بابت کارهای وحشتناکشون در تاریخ بشر.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    برادر شهید من اول ما پنج یتیم برادروخواهرش که بودیم را سرپرستی میکرد . دوم به هرفقیر ونداری تامیتونست رسیدگی میکرد . آدمهایی که کسی رو نمی شناختند باعث شد برن سرکار با معرفی کردنشون ازجمله یک هوادار همین منافقین که در شهرداری استخدام شد ! من یادم میاد فامیلش اومد خونه برادرم رفت در زندان دیده بودش که پشیمان بود وفهمیده بود بازی خورده بعدزندانش برادرم رو انداخت استخدامش کردن ...اما همین برادرمن نفر اول یا دوم لیست ترور بود !! چقدر خطر و اقدام به کشتنش ! یه معلم یکدست روترور کردن ! دوستش رازدن به مغزش ! هرروز تهدید ...زیرپل اماداداشم نمیره ! داداش من در آبادان مجروحیت سخت باتیرمستقیم بعد شهادتش که خدامیدونه چه حکایتیه .‌‌یه صبح زود رفتم بیرون سرکوچمون منافقین لیستی از تعداد شهدا ومجروحینشون در دفاع مقدس رو زده بودن !!! من می‌خوندم ازآنهمه دورویی حیرت کردم ...اینا آدمکش خائن به کشور و اهل تزویر بودن ..یه کاغذکمیسیون زده بودن به حموم سرکوچه و تعداد شهداشون !! مجروحاشون !!! توجبهه !! میدونستم مردم این آدمهارو دوست دارن میگفتن ماهم داریم شهیدومجروح می‌دیم !!! دیگه خودتون حساب کنید عجب جونورایی بودن !
  • FR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    ممنون از مشرق عزیز با اینکه میدانستیم این اتهام از کجا و برای چه نسبت به ایشان زده شده ولی این ویدیو بسیار ارادت مان را نسبت به رییس جمهور عزیز منتخب بیشتر کرد . چقدر سعه صدر چقدر دفاع از انقلاب و حقیقت آن ودر اخر چقدر تواضع .....واقعا خداراشکر این روز ها را شاهدیم
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    مشرق یه پیام هم از ما مشهدیها چاپ کن. یادتونه چه جنایتی اینها تو حرم امام رضا ع کردند. چقدر زوار بی گناه رو به خاک و خون کشیدن؟ گرگ صفتهایی که از این جانیان حمایت میکنند،قطعا سایکوپات هستند و نونشون از سازمان منافقین میرسه. کاش هرچی منافق و داعشی و جانی هست به سزای عملش برسه. افغانستان اگه افغانستانه به خاطر حضور مستمر امثال منافقینه که راحت ول میچرن و تقاص پس نمیدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس