حمله به ایرانیان خارج از کشور

عدم برخورد قضایی با باقی‌مانده چند گروه عقب‌افتاده برای مدعیان آزادی در غرب یک آبروریزی بزرگ قضایی محسوب می‌شود.

سرویس سیاست مشرق- رهبر انقلاب اسلامی در فرازی از سخنرانی خود در ۲۶ خردادماه امسال در تذکری به وزارت امور خارجه از مسئولان می‌خواهد شرایط لازم برای شرکت ایرانیان خارج از کشور در انتخابات فراهم شود. ایشان در آن سخنرانی می‌فرمایند: «گزارش‌هایی مبنی بر مهیا نشدن، آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد، وزارت‌های امور خارجه و کشور با توجه به کمبود وقت آمادگی‌های لازم را هر چه سریع‌تر فراهم کنند».

آینده‌بینی و نگرانی رهبر انقلاب از وضعیت مراکز رأی‌گیری خارج از کشور خیلی زود حاصل خود را نشان داد. مشتی اراذل‌واوباش وابسته به سلطنت‌طلبان و منافقین با اقدامات ناجوانمردانه با هماهنگی با پلیس‌های اروپایی اقدام به تعدی و ایجاد مزاحمت نسبت به هم‌وطنان عزیزمان کرده و در مواردی نیز با چوب و چماق به جانشان افتادند. این صحنه‌های ناراحت‌کننده دل هر ایرانی را به درد آورده و نشانی از مظلومیت همراهان انقلاب اسلامی بود.

مقام معظم رهبری با شناخت دقیق نسبت به ماهیت خبیثانه دشمنان قسم‌خورده انقلاب به‌خوبی می‌دانستند که مردم‌سالاری دینی چون خاری در چشم معاندین و استکبار جهانی است؛ لذا واجب است که تمامی متصدیان با دقت و هوشیاری زمینه‌ای را فراهم آورند که رأی‌دهندگان باکمال آرامش و امنیت به مراکز اخذ رأی بروند.

 اما اهمال‌ برخی مسئولان و نیز بدخواهی آشکار دولت‌های متخاصم و مزدوران آن‌ها شرایط ناگواری را پدید آورد.

حمله منافقین به یکی از مراکز رای دهی در انگلیس

در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک میهمان در خاک ایران و نیز کشورهای دموکراسی دیده و آشنا به صندوق رأی با همکاری نهادی‌های ذی‌ربط انتظامی و نیز وزارت خارجه در مراکزی از پیش تعیین‌شده به شیوه موردنظر خود، انتخاباتشان را برگزار کرده و هیچ‌گاه حادثه‌ای برای شهروندان آن کشورها ایجاد نشده است. در دو سال گذشته ایران میزبان شهروندان عراقی و سوری در دو انتخابات حساس بوده و باوجود تعداد بالای متقاضیان شرکت در این دو انتخابات، امنیت آن با بالاترین ضریب تضمین شد.

 پشت صحنه حمله اراذل و اوباش به ایرانیان مقیم خارج از کشور +عکس و فیلم

 پشت صحنه حمله اراذل و اوباش به ایرانیان مقیم خارج از کشور +عکس و فیلم

حال تصور کنید اگر دریکی از مراکز رأی‌گیری اتفاقی کوچک اما ناخوش آیند پیش می‌آمد؛ تا مدت ها رسانه‌های خارجی این حادثه را بزرگنمایی کرده و ایران را محلی ناامن نشان می‌دادند! اما همان رسانه ها حمله اوباش اجاره ای به مراکز رای گیری ایرانی را به رویارویی ساده مخالفان و موافقان رای دادن تقلیل دادند.

حادثه تلخ روی‌داده در چند کشور اروپایی؛ کانادا و نیز یکی از کشورهای حوزه اقیانوسیه در خود درس‌ها و ملاحظات قابل‌تأملی نیز دارد که باید به‌دقت به آن‌ها نگریست:

۱-لازم است از هم‌وطنان عزیز کشورمان در اقصی نقاط جهان تقدیر و تشکر کرد؛ ایرانیانی که روز جمعه پای صندوق رأی آمدند با اجری مشابه مجاهدت در سرزمین کفر به آوردگاه انتخابات آمده و از اعتبار جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی دفاع در برابر چشم جهانیان دفاع کردند.

۲ – رأی دادن بخش قابل‌توجهی از ایرانیان در خارج از کشور بار دیگر پیوندهای عاطفی و قلبی میان آن‌ها با نظام و رهبر عزیز انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان کشاند. رسانه‌های خارجی همواره با سیاه نمایی و ایجاد یک تصویر کلیشه‌ای از تعدادی مزدور فارسی‌زبان آن‌ها را به‌عنوان نماینده فرهنگی و اجتماعی مردم ایران معرفی کرده؛ اما به صحنه آمدن بخش قابل‌توجهی از نخبگان ایرانی این صحنه‌سازی را بر هم زد. این انتخابات، به‌حق بیعت با وطن و نظام در قلب سپاه دشمن بود تصاویر منتشرشده گواهی بر این نکته است.

۳- حضور مقتدرانه و پر بازخورد ایرانیان خارج کشور پای صندوق رأی تبدیل گفتمان تدافعی به تهاجمی در دفاع از صندوق رأی بود. برخی با بهره هوشی پایین گمان می‌کردند که می‌توانند با اخلال در مردم‌سالاری دینی و تهدید به تحریم و فشار نظام را با چالش در مقبولیت روبرو کنند. به صحنه آمدن همه ذخایر ملی کشورمان در جهان برآوردهای این دسته محدودشده را بر هم زد.

۴- درحالی‌که در داخل برخی گروه‌های ورشکسته چون گروهک نهضت آزادی؛ طیفی از جبهه اصلاحات و مجمع روحانیون مبارز و نیز بقایای یکی از دولت‌های پیشین هم گام با مشتی اوباش و مزدور خارج‌نشین شعار تحریم انتخابات می دادند؛ ایرانیان خارج از کشور چنان حماسه‌ای خلق کردند که آن اقدام شرم‌آور برای بی اعتبار کردن انتخابات در برابر رصد بیگانگان ناچیز و بی‌اثر به نمایش درآید.

 پشت صحنه حمله اراذل و اوباش به ایرانیان مقیم خارج از کشور +عکس و فیلم

۵- مانور اقتدار بین‌المللی ایران در انتخابات نشان داد که ایرانیان در خارج از کشور با هر انگیزه و سلیقه سیاسی اختلافات جزئی داخلی را قربانی طرح‌های خیانت انگیز خارجی بوش، اوباما و بایدن نکرده و آمریکایی‌ها باید آرزوی طرح خاورمیانه جدید را با خود به گور ببرند.

۶-در طی چند سال گذشته برخی مسائل ازجمله شرایط دشوار معیشتی باعث شد برخی از شهروندان عزیز کشورمان در داخل از وضعیت موجود دلخور بوده و احتمالاً تحت تأثیر برخی القائات پای صندوق رأی نروند، حضور ایرانیان خارج از کشور باآن‌همه مشقت‌ها در انتخابات درسی برای همه ما دارد؛ ازجمله آنکه برخی زیر سایه چماق داران اجنبی ایثار کرده و به میدان آمدند؛ اما برخی باوجود به‌حق بودن گلایه‌هایشان از نعمت امنیت داخلی بهره نبرده و خود را از این جشن ملی محروم کردند. این واقعه در آینده درس‌های بزرگی در خود دارد.

 پشت صحنه حمله اراذل و اوباش به ایرانیان مقیم خارج از کشور +عکس و فیلم

برخوردهای صورت گرفته با ایرانیان در برابر مراکز رأی‌گیری در اروپا نمایشی بدون روتوش از دموکراسی جعلی غربی‌ها پیش چشم همگان بود. از سویی عدم برخورد قضایی با باقی‌مانده چند گروه عقب‌افتاده برای مدعیان آزادی یک آبروریزی بزرگ قضایی محسوب می‌شود. این روزها آزادگان جهان از خود خواهند پرسید که همان‌گونه که فرقه منافقین پس از انجام اقدامات تروریستی در داخل ایران به پایگاه‌های خود در غرب آمده‌اند؛ آیا اندک زمانی دیگر بقایای داعش نیز پس از مأموریت در خاورمیانه به اروپا رفته و در کوچه‌پس‌کوچه‌های لندن؛ برلین و وین دست به‌زور آزمایی خیابانی می‌زنند؟ از سوی دیگر این دولت ها نمی توانند از حقوق بشر حرف بزنند؛ اما نسبت به توحش تروریست ها بی تفاوت باشند.

 پشت صحنه حمله اراذل و اوباش به ایرانیان مقیم خارج از کشور +عکس و فیلم

در نهایت آنکه برخورد مقتدرانه ایران با دفاتر تروریست‌ها در همه جای جهان حق مسلم مبتنی بر امنیت ملی ما محسوب می‌شود؛ مدتی زمانی قبل‌تر یک گروهک تروریستی ضربه دست مقاومت را در کردستان عراق را تجربه کرده است؛ ایران نسبت به امنیت همه شهروندان خود در جهان مسئول می داند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    59 16
    مشتی خس و خاشاک میخوان خارج رو برای هم وطنانمون نا امن کنند
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      51 12
      افسار دریده رجوی صفت اند . خس و خاشاک
    • DE ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      20 6
      این داعشی ها آموزش های تروریستی موسادی دیدن و 4 دهه هست که محیط ناامن برای ایرانیان خارج کشورفراهم کردند. این صحنه های فعلی چند تا از صدها صحنه است که نوک ریز کوه یخیه که شما می بینید! ماهم نمی ایستیم تماشا کنیم. افتخار میکنیم که به عشق شهید حاج قاسم اومدیم رای بدیم وبه وصیت شهید حاج قاسم همیشه در حد توان عمل خواهیم کرد. اگردراینده دراین راه کشته و مجروح بشیم امیدواریم خدا از ما قبول کنه. عزیزان عزت این کشور هزینه های سنگین داده. خون و جان ما ازدیگران رنگین تر نیست! دشمنان ایران شیاطین وخناس انس از عصبانیت بمیرن راه سلیمانی ادامه داره.
    • ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 1
      دقیییقا
  • ابوالفضل IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    31 10
    منافق
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    34 15
    خاک بر سر کوچیک و بزرگ غربی‌ها و بویژا کانادایی‌های خبیث، جان کلام همان جمله‌ای است که اشاره شده: "دموکراسی جعلی غربی‌ها"
    • ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 3
      آفرین
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    28 11
    در این اتفاقات تلخ کوتاهی و وادادگی وزارت امور خارجه دولت زبان دنیا بلد در حمایت از ایرانیان خارج نشین کاملاً مشاهده و احساس شد
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      22 10
      دولت پیگیری حقوقی نکنه یعنی تعمدا راه رو برای جسورتر شدن وحوش رجوی و سلطنت طلب باز گذاشته
    • بیدارشده ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 2
      بله متاسفانه
  • سید صدرالله سیدی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    15 13
    مشرق نیوز اینا خانواده های ایرانی که تو خارج دارن رای میدن باید مدیون امید دانا باشید که تمام ایرانی های خارج نشین طرفدار نظام جمهوری اسلامی کرده وگرنه ماشاالله صدا سینما ما که خوابه بلد نیست دوتا مجری خوب بزارن برا مردم چ داخل یا خارج حرف بزنن دمت گرم امید دانا که تمام ایرانیها متحد کردی
    • DE ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      14 86
      لطفا از طرف ایرانیان خارح از کشور وکیل ما نشو و همه چیز رو به اقای امید دانا ربط نده. ایرانی های خارج از کشور رو بی شعور و مقلد ودنباله رو قلمداد نفرما که بالاترین توهینه. با اینکه مواضع اقای امید دانا برای خودشون محترمه. ما شاهدان زنده تاریخ چندین دهه است که مواضع مظلومانه مردم ایران و ظلم کشورهای غربی رو با پوست وگوشت و عصب روزانه درک میکنیم . دروغ هاشون روکشف می کنیم. نامردی و ناجوانمردی و خیانت و جنایات ضد انقلاب رو علیه مردم ایران شفاف می بینیم. اهل مطالعه و پژوهش هستیم. زیرسندان چدنی کشورهای غربی با رفتارهای ایران ستیزانه روزانه دمخور بوده و چکش خور شدیم. رفتارهای نژادپرستانه رو روزانه تجربه و لمس کردیم . اینقدر بی شعور و کم هوش و احمق نیستیم یک نفر بیاد به ما بگه چطور فکر کنیم. تحصیلات عالیه و تخصصی کسب کردیم و از قدرت تجزیه تحلیل مسائل بسیار ریز ودرشت بهره مندیم. بسیاری شدیدا با قران و تنائی و تفکر مانوسند. لازم نیست بیان جلو هرکس و ناکس جانماز اب بکشن .از همه مهمتر از زبان ساکنین لیبی ، سوریه ، فلسطینی و کشورهای عربی در اروپا تجارب تلخ شون رو شنیدیم وهرگز اجازه نخواهیم داد دشمنان ایران از ایران لیبی دوم ،سوریه دوم ، فلسطین دوم بسازند. اگر میخواهید خدمتی به ایرانی های داخلی کرده باشید ، لطفا برید به طرفداران اصلاحات بگوئید بجای قرتی بازی وسوسول بازی های سیاسی و ضعیف کردن کشور با تفرقه بازی به وصیت شهید سردار سلیمانی عمل کنن و بس!
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      3 3
      نظر ۱۷:۲۷ چه سوزشی انداخته مثل اینکه درست زده تو خال دمش گرم.دقیقاا حرف حق زده وقتی وصیتنامه روشنگرانه شهید سلیمانی هست امید دانا کیه
    • DE ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      3 3
      سید صدرالله سیدی ۱۴:۰۱ - سید جدت صلوات چی زدی منظور چی نوشتی . یه سید دیگه هم مینوشتی باور کن معرکه بود .عزیز بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از موقعی خارج هستند که هنوز والدین آقای امید دانای دوست داشتنی با هم ازدواج نکرده بودند و امید جان هم هنوز بدنیا نیامده بود . ایرانیان شیعه خارج از کشور به ندای امام رض و اکنون گوش به فرمان رهبرشون و همچنین مقلدین آیات عظام در ایران هستند و رای دادن را وظیفه میدانند و دفاع از ایران را دقیقه ای رها نمیکنند .ولی زحمات فردی باتربیت و منطقی و واقعا دانا مانند آقای امید دانا هم قابل تقدیر است .ایشان هم خسته نباشند دستشان را میفشاریم. فرصت کردی کتاب آقای کاظم دارابی را هم بخوان.
    • DE ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      1 2
      سید صدرالله سیدی ۱۴:۰۱ - سید جدت صلوات چی زدی منظور چی نوشتی . یه سید دیگه هم مینوشتی باور کن معرکه بود .عزیز بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از موقعی خارج هستند که هنوز والدین آقای امید دانای دوست داشتنی با هم ازدواج نکرده بودند و امید جان هم هنوز بدنیا نیامده بود . ایرانیان شیعه خارج از کشور به ندای امام رض و اکنون گوش به فرمان رهبرشون و همچنین مقلدین آیات عظام در ایران هستند و رای دادن را
  • SE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    30 11
    خیلی خوشحالم. چون برای اولین بار بود که موضوع در حد مناسبی رسانه ای شد و ایرانیان داخل کشور از وضعیت رای دهی ما که همیشه همینگونه بوده با خبر شدند. به عزیزان خارج از کشور توصیه میکنم انتخابات بعد این باید ما باشیم که از تهدیدات و حملات انها فیلم بگیریم تا آنها را به مراجع قضایی بکشانیم. من به تناوب با همه سختی های کار چند دوره رفته ام و رای داده ام چون خواسته ام بکوری چشم وطن فروشان در این جشن ملی شرکت کرده و از حق خود برای انتخابی شایسته استفاده کنم ولی هر بار که به سفارت در استکهلم رفته ام همین رفتارهای شنیع و وحشیگرانه را دیده ام. فیلم ما را میگیرند و تهدید به جان و مال میکنند. اینبار آماده با دوربین بودم که اگر کسی به من حمله یا توهین کرد فیلم بگیرم تا در مراجع قضایی استناد کنم. شاید از ترس همین دوربین بدستی من اینبار جرات نکردند مستقیما تعرضی بکنند و فقط به فحاشی و واق واق کردن خود پرداختند. سفارت های جمهوری اسلامی هم باید شدیدا از مقامات این کشورها بخواهند تا فاصله مطمئن این وحوش را با صفوف رای دهنده رعایت کنند.
    • DE ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      17 4
      آنوقت همینها می گویند ما میخواهیم برای دیگران آزادی افکار و عقیده بیاوریم. حداقل از رفتار خودشان باید نتیجه بگیرند که به خودشان هم دروغ می گویند. اینها هیچوقت طرفدار آزادی عقاید نبوده و نیستند. بلکه احمقهایی هستند که اجازه میدهند غربیها از آنها مانند گلادیاتورهها برای نابودی هموطنان خودشان استفاده کنند. شرم بر آنها که تمام عمرشان را صرف ضربه زدن به وطن خودشان کردند.
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      4 2
      ایول به شرف و غیرتت هموطنم خیلی حال کردم هموطنی مثل تو دازم
  • امیرو IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    15 8
    میخواستم بگوم از ماست که بر ماست. عزیز دلوم اگه فقط نگاه کنی فردا توی مملکت خودت هم این بلا رو سرت میارن. لندن این کارو کرد! یادتون نره وقتی کشتی ایرانی رو انگلیس توقیف کرد سپاه هم در مقابلش کشتی انگلیس رو توی خلیج فارس توقیف کرد و اگر این عمل متقابل انجام نمیشد هنوز هم باید حسرت آزاد شدن کشتیمون رو می خوردیم. بله برای هر عملی عکس العملی است.درود بر اقتدار داشتن و از روی قدرت حرف زدن. اگر در همان روز دستگیری سفیر یک کتک جانانه نوش جان میدادند الان انگلیس غلط زیادی نمیکرد.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    15 10
    اینا همون منافقین هستن که 40 ساله از انقلاب کینه به دل دارن.اما مشکل اصلی از پلیس اون کشور هاست که با عدم تامین امنیت باعث وقوع چنین حوادثی میشه اینا با پلیس هماهنگ بودن کلا خود پلیسم با ایرانی ها دشمنه.منافقین و سلطنت طلبان همشون توسط غرب حمایت میشن.
  • GB ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    21 9
    من خودم در بیرمنگام رای دادم بعد از اون درگیری. در یه چنین جاهایی که احتمال میره این اشخاص منافق باعث برهم زدن نظم میشن بهتر بود مسؤل اون صندوق از دو یا سه نکهبان حرفه ایی استفاده می‌کرد. اینجا در انگلستان هر فروشگاه بزرگ یا جای مهمی میری معمولأ از این نگهبان های شخصی استفاده میکنن. من اون روز دو نگهبان دیدم که به همه کاری میکردن به جز نکهبانی.امید هست در آینده این مسئله رو مد نظر داشته باشن مسؤلان
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      2 2
      دمت جییز دادا ایول به شرف و مرامت
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    5 26
    بابا ول کنید اونور آبو
    • DE ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      6 5
      بی انصاف روز قیامتی و خدایی هست . اون روز جلو تو یکی رو میگیرم که از هیچی اینجا خبر نداری! ملاقات سر پل صراط !
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      3 3
      تو کز محنت ديگران بی‌غمی نشاید که نامت نهند آدمی
    • DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      3 1
      ما حاضریم رها کنیم ولی تو شیرجه میزنی تو هوا میگیریش
    • ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 2
      اون ور آب دست از سر ما و جهان بر نمیداره
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    17 8
    واقعا درود بر اين ايرانيان ميهن دوست كه بر خلاف جريانهاي داعش صفت وابسته به اجنبي ها براي كشور بزرگ ايران به ميدان رفتند...به نظرم اونايي كه در اين شرايط داعش ساخته يك راي دادند كاري بسيار بزرگتر از حتي ما در ايران انجام دادند...درود
    • ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 3
      بله درسته
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    14 7
    وزارت خارجه بی خاصیت ما صبح تا شب تا انتالیا و اروپا لم میده تو هتل اخرشم به ارمنستان انتخابات موفقو تبریک میگه در حالیکه نتونسته امنیت سفارت خودشو واسه شهروندای خودش توی خارج از کشور فراهم کنه بلکه واسه ما هم موفق بشه . تو رو خدا این جماعت بی شرفو از وزارت خارجه بریزید بیرون تا چهل روز دیگه به اندازه چهل سال گند بالا میارن . از مذاکره فشرده شون معلومه که میخوان لحظه اخری چنان گندی بزنن که دولت اول و دوم رئیسی که هیچ چهارده دولت بعدم نتونه جمعش کنه .
  • DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    6 8
    «ایران نسبت به امنیت همه شهروندان خود در جهان مسئول می داند» این جمله درسته، بلکه بهترش این باید باشه که ایران نسبت به امنیت شهروندان و البته شیعیان جهان و حتی مظلومان و مستضعفین در نقطه نقطه عالم خود را مسئول میداند. این وظیفه اخلاقی و انسانی و ملی ماست.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    12 9
    دار دسته پالانی ها، منافقین و تروریست های پژاکی و کومله جمع شدن حمله کردن به چند نفر شهروند غیر مسلح، بزدل های خائن و وحشی
  • DE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    9 5
    خانم ابتکار تا امروز یک بیانه در حمایت از بانوان ایرانی و خانواده های ایرانی که روز 28 خرداد مورد هجوم داعشی ها منافقین و سلطنت طلب های حامی اسرائیل قرارگرفتند نداده و اعمال این ضد انقلاب رو محکوم نکرده! خانم ابتکار تبریک صد تبریک به شما که مدعی حمایت از نهاد خانواده ایرانی هستید دست مریزاد! الصاف شما رو هرگز فراموش نخواهیم کرد!
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      6 2
      ایشون الان نگرانه وقتی رفت نشست خونه کی میخواد شام و نهار بپزه .
  • وحید IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    11 10
    اون اوباش با تیشرت سفید که طرفدار ارباب اره ها و کودک کشان صهیونیست هست و وقیحانه به رأی دهندگان تعرض می کنه را بشناسیم بد نیست.
  • DE ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    9 9
    جالب اینجاست که این احمق های درجه یک مانند گوسفندانی که در صف کشتارگاه هستند و هنوز تا آخرین لحظه و احساس برش چاقو به گردن خودشون نوکری افرادی را میکنند که در بهترین ویلاها و خانه های تیمی مختلط مشغول حال و حول خود هستند و یک خانه معمولی هم گذاشتند برای نشان دادن به خبرنگاران.اگر این گرازهای وحشی یک ذره شعور داشتند از خود میپرسیدند ما که نه سر قدرتیم نه ملت مارا قبول دارند نه حاکمیت ایران دست ماست فقط با کمک صهیون و امریکا داریم واق واق میکنیم حالا اگر اومدیم سر قدرت احدی را زنده نمیگذاریم یعنی همین هایی که الان مثل سگ هار پاچه فرزندان این ملت در خارج را میگیرند اگر ذره ای ایراد به باند و گروهک و دسته شون بگیرند دهان پر از لجن آنها را سران خائن مفتخوار شکم پرور منحرف اخلاقی خودشان , پر از شن و ماسه خواهند کرد.کشورهای غربی هنوز پس از 42 سال از گذشت انقلاب اینقدر احمقند که نمیدانند مجبورند بیایند ایران و با ما قراردادها را امضاء کنند نه با چندتا فراری پناهنده بدبختی که برای ته ساندویچ خارجی ها سرو دست میشکنند و برای ما قیافه آقا مهندسی !!! میگیرند ولی در مقابل خارجی ها سگ بیشتر نیستند...انشالله دولت اقتدار و عزت جناب رییسی کاری خواهد کرد که گروهک های تروریست مانند منافقین را کت بسته برای محاکمه و مجازات تحویل ایران دهند.
  • DE ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    11 12
    موقع رای گیریِ صهیونیستها تا چندین خیابون اطراف حوزه رای گیری را قرق میکنند و برای رای گیری ایران بایستی از لابلای ضد انقلاب درب ورودی رد بشی تا به محل رای گیری برسی .یعنی موقعی که داری رای خود را مینویسی فقط چند متر با سگ های هار فاصله داری . این از بی عرضگی و ندانم کاری و دیپلماسی التماسی وزرادت امورخارجه ماست که از رای دهندگان اگر بیشتر از این فراری ها کینه به دل نداشته باشه کمتر نداره . چون این آخرین رای گیری آنها بود و این رای گیری برای همیشه آنها را از صحنه سیاسی ایران حذف کرد چرا کینه به دل نباشند.در هر محل رای گیری خارج که بوسیله سفارتخانه ها و کنسولگریهای ایران دایر میشود از چند هفته قبل تمام جزئیات با پلیس محل صحبت میشود باید ایران تحقیق کند چرا به وزارت امور خارجه نگفتند که ضد انقلاب را ما تا درب ورودی رای گیری تحمل میکنیم دست چه خائنینی در کار بوده است. ما بعضا در کنسولگریهایمان حتی فرد پناهنده یا فرزندان فرد پناهنده استخدام و نیروی محلی آنجا هستند.فاجعه وزرارت امور خارجه یکی دوتا نیست .حتما تعدادی از آقا زاده های مفتخوار فراری و پناهنده دزد هم جزو این گله ولگرد بوده اند و آنها را با پولهای دزدی از بیت المال حمایت میکردند.
  • DE ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    8 5
    - مثل اینکه شما میهمان دعوت کنی ولی تعدادی اراذل و اوباش جمع شوند درب ورودی میهمانان را ضرب و شتم کنند و صاحب خونه نیشش تا بنا گوش باز باشه_ چون وزارت امور خارجه نه اعتقادی به راگیری اینبار داشت نه اعتقادی به حفظ جان شهروندانش بایتس برای هر محل رای گیری مدافعان حرم را ارسال میکردی تا ببینیم ضد انقلاب سوسول که به تقلید از مسعود لجنی و مریم قجر ابریشمچی خیابانی مانند کرم خاکی در خلوت و خفا به هم میلولند ونه محرم نامحرمشون مشخصه چقدر جرات نزدیک شدن داشتند.
  • سید مجتبی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    9 5
    باسلام، غیرت چیزی نیست که از مغازه یافروشگاه های زنجیره ای خریداری کنی غیرت در وجودانسانهای پاک صفت نهفته است.این خانم مانتوزردی که رای خودرا داد ومورد تهمت وفحاشی منافقین قرار گرفت جواب دندان شکن وباغیرتی داد.این که در شهر کفر باشی ودر بهترین امکانات زندگی کنی ویادخدا واصالت ایرانی بودنت رااز یاد نبری بهترین جهاد درراه خدا است.من به عنوان یک ایرانی به خود می بالم که درخارج از کشور انسانهایی هستندکه از ولایت فقیه واهداف آرمانهای انقلاب دفاع میکنند.این خانم باغیرت مثل اون رزمنده مدافع حرمی است که دارد باداعش میجنگدواز حرم وناموس وخاک کشورمان دفاع میکند آفرین به غیرتت.خداوندا تو را به حق امام رضا(علیه السلام) که امروز میلاد امام مهربانیهاست قسمت میدهم به نسل وبه بچه ها وشوهروپدرومادراین خانم محترم خیر و برکت عنایت بفرما ودر قیامت باحضرت زهرا(سلام الله علیها) محشورنماید.انشاالله
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    2 2
    فقط یک کلام بیشتر تو کشور انگلیس وکلا زیرمجموعه سلطنتی انگلیس اتفاق افتاد خوب البته حق دارن هنوز خودشون حکومت سلطنتی جالب تر از همه اش کانادا که حتی اجازه رای گیری اصلا تو کشورش نداد اما برای سقوط هواپیمای اوکراینی خیلی دم از حقوق بشر می زد اونا ایرانی بودن اون بندگون خدایی که اجازه رای بهشون ندادن ایرانی نبودن شهروند ایرانی نبودن واقعا خاک بر سر اونایی که هنوز دوستی خاله خرسه این حکومتا رو نفهمیدن
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    4 6
    یک بار دیگه باید لانه های متعفن فساد این جرثومه های پلیدی رو در هر کجای دنیا هستند با خاک یکسان کرد تا به یاد بیارند جمهوری اسلامی ایرانیان و طرفداران باوفای خودش رو در هیچ کجای دنیا تنها نخواهد گذاشت‌
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    7 5
    وزارت خارجه و دولت ایران باید پیگیر شود با جدیت پیگیری کند
  • SE ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    3 0
    آخه این همه فحش و فضیحت برای چیه؟
  • مهتی US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    17 0
    دمشون گرم مخصوصاً سام رجبی. همه خائنین به میهن رو باید اینجوری رسوا کرد.
  • ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    برخورد با برخورد حل نمیشود این یعنی پا کردن صورت مسئله. باید دید چرا بعد از اینهمه سال کار به اینجا رسیده؟
  • واو IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 2
    جالب بود
  • سارا۳۵ IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    امید همه ی مردم مستضعف، آیت الله رئیسی است. ما تنها با امید ریشه کنی فساد به ایشان رای دادیم و تا حصول نتیجه پای آرمان ها هستیم.
  • نیایش BN ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 3
    دولت جوان انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی باید تشکیل شود تا امید به مردم ایران بازگردد.
  • یکی از همه SG ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    تجربه نشان داده اصلاحات اگر بر سر کار نباشد، با روشهای مختلف و به صورت زیر زمینی در روند امور کارشکنی میکند. حواس جبهه انقلاب و آقای رییسی باید به این مسئله باشد.
  • NP ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    چند نکته در مورد انتخابات و رای آقای رئیسی ۱ اینکه میگن ۵۲ درصد شرکت نکردند غلطه، در انتخابات ریاست جمهوری قبلی با کلی دروغ و دغل و پای کار آوردن منافقا و ...۷۰ درصد شرکت کردن.و الان با وجود تحریم اصلاحاتی ها و دشمنان خارجی و...۴۸ درصد.پس فقط ۲۲ درصد کمتر شده.اونم با این عملکرد افتضاح و ناامیدکننده ی دولت ۲ آقای رئیسی ۶۲ درصد رای شرکت کننده ها و ۳۱ درصد از کل واجدین شرایط را کسب کرده اند.این در حالی است که خود روحانی در اولین دور انتخابش ۵۰/۳ درصد ارا را کسب کرد و از نمونه های خارجی که جز قبله های اصلاحات محسوب میشه اوباما بود که ۲۶ درصد آرای مردمی را کسب کرد. در این حالت اولا درصد کسب آرای رئیسی قابل قبول و حتی باعث افتخار است و دوما باید منتظر بود و بعد از چهار سال دید که رای ایشان چقدر است و بعد گفت موفق بوده یا نه. چرا که رای دهی الان مردم به شدت تحت تاثیر عملکرد افتضاح دولت بی تدبیر و امیدسوز بود. باتشکر، اشرف سادات
  • بینام US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 2
    چهل روز دیگر، اعضای این دولت بالمره از قدرت ساقط میشوند و انشالله راه نفوذ بالمره بسته خواهد شد
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 1
    منافق از کافر هم بدتره
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 2
    مرگ بر منافق
  • م د IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    یک مشت بر انداز از. اصلاح طلب سلطنت طلب منافق تجزیه طلب وهابی. بهایی فمینیست. ... شیطان پرست ...... وای خدای من فقط خودت به حرمت خون شهدا جمهوری اسلامی رو از شر این اشرار حفظ کن و ریشه دشمنان جمهوری اسلامی رو بر انداز
  • یاور IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 2
    مرگ بر منافق
  • یاور IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    مرگ بر دودمان پهلوی خبیث و مجاهدین خلق جنایتکار
  • یاور IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 2
    وزارت خارجه کوتاهی کرد
  • شبتاب BY ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    اصلاحات سالها به استحاله ی نظام پرداخته است. برای بازگشت روح انقلابی به جامعه واقعا کار جهادی لازم است و در کنار کار جهادی تزریق روحیه ی جهادی نیز ضرورت دارد. با روحیه ای که از آقای رییسی انتظار داریم امیدواریم این مهم انجام شود.
  • انقلابی MX ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 1
    مرگ بر سازمان مجاهدین خلق
  • یکی از همه MX ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 2
    از اعلام احتضار ظاهری اصلاحات به وسیله خودشان باید احتیاط کرد. قومی که به این راحتی دست از قدرت نمی کشند. جبهه ی انقلاب حواسها لطفا جمع باشد.
  • سرافراز GB ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    نباید خام کسانی شد که میگویند دولت باید شامل ظریف و از این دست آدمها باشد. دولت برای اینکه بتواند چهار سال دیگر پاسخگو باشد بایستی از نفرات سازشکار دوری کند تا کارها به یک نتیجه ی مشخص برسد.
  • صمصام CA ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 2
    به نظر ما سلاح اصلی آمریکا هم در این منطقه که ما در جمهوری اسلامی مراقب این معانی هستیم، نفوذ است -نفوذ در مراکز حسّاس و تصمیم‌گیر- ایجاد تفرقه است، ایجاد تزلزل در عزم ملّی ملّتها است، ایجاد بی‌اعتمادی میان ملّتها، میان ملّتها و دولتها، دستکاری در محاسبات تصمیم‌گیران و وانمود کردن اینکه حلّال مشکلات این است که زیر پرچم آمریکا بروید و تسلیم آمریکا بشوید.. بیانات رهبر معظم انقلاب .۱۳۹۸/۰۸/۲۴
  • صمصام CA ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 2
    وحشی گری ذات واقعی منافقان هست
  • یک دردمند US ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 2
    دولت تدبیر، قاتل امید مردم بود که ۸ سال ذره ذره ی امید مردم را از آنها گرفت. جوانی جوانان را سوزاند و کشور را به حالت احتضار رساند. حالا دولت جهادی در آخرین نفسهای جامعه، از راه رسیده است. امیدوارم این دولت بتواند جامعه ی در حال مرگ را اندکی احیا کند.
  • US ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 2
    ماشالله به این شیرزن
  • ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 2
    در پررویی جماعت اصلاحطلب همین بس که ۸سال از رئیس جمهور مملکت مطالبه گری نکردند و حالا از آقای رییسی که هنوز مسئولیت را تحویل هم نگرفته اند، شروع به مطالبه گری و حتی تخریب میکنن.
  • CA ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 2
    اصلاحطلبان اختاپوس صفت در این چهل روز باقیمانده بارها رنگ عوض خواهند کرد. یک روز تخریب میکنند،روز دیگر دم از انتقال تجربه میزنند ، یک روز میگویند رییس جمهور حد اقلی و روز دیگر ادعا و تمنای تشکیل دولت وفاق ملی دارند.دولت انقلابی باید بی توجه به این حرفها تیمی قوی بچیند تا مملکت را از پرتگاهی که اصلاحات تدارک دیده اند نجات دهد.
  • AM ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 1
    آمریکا هم زورگو و تحمیل‌کننده است؛ بنابراین پیشنهادهایی هم که میکنند، غالباً پیشنهادهای متکبّرانه و تحقیرآمیزی است که حتّی قابل نگاه کردن نیست. امیدواریم ان‌شاء‌الله مسئولین کشور در این زمینه هم کاملاً با چشم باز، با دل محکم، با توکّل به خدا، با ذکر «حَسبُنَا اللهُ وَ نِعمَ الوَکیل» ان‌شاءالله جلو بروند و توفیقات الهی شامل حالشان بشود و ملّت را خرسند و خوشحال کنند.
  • AM ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 2
    اتّحاد ملّی را حفظ کنید. کشور ما احتیاج به اتّحاد دارد؛ اتّحاد ملّت ایران. ملّت ایران در خیلی از امور صدایشان صدای واحد است، خواستشان خواست واحد است، [امّا] مسئولان میتوانند این را از بین ببرند. هنر مسئولان ما این است که این اتّحاد را، این همصدایی را تکّه‌تکّه نکنند، ملّت را تکّه‌ِتکّه نکنند، اینها را از بین نبرند. مسئولین کشور مراقب باشند که این اتّحاد را زیاد کنند.
  • جواد US ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 2
    وحشی های حرام لقمه
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    1 0
    یاخدااااا..چه وحشیایی
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    خوب کردن اگه ایرانی هستین بیاید داخل ایران زندگی کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس